  • 1. Data: 2011-02-05 22:28:32
    Temat: Mobilny odporny HDD 2.5
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Chciałbym wymienić swój zewnętrzny HDD 200GB na coś większego (500 lub
    640), coś odpornego na zamoczenia i wszelkiego rodzaju wstrząsy i upadki z
    małej wysokości. Nowy dysk służyłby, tak jak obecny, na backup. Ale
    chciałbym, aby służył też do przenoszenia danych. Znajomy polecił aby
    wybrać coś z Transcend, mówił że spełniają te cechy. Może ktoś
    zaproponować jakiś zakup? Przedział cenowy 200-300zł. chodzi mi myśl po
    głowie aby korzystać z dwóch, jeden do backupu a drugi na przenoszenie
    danych. Pomyślałem, że można to połączyć, nabywając taki o podwyższonej
    odporności na uszkodzenia. Dzięki za wszelki uwagi.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2011-02-05 22:56:03
    Temat: Odp: Mobilny odporny HDD 2.5
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > to połączyć, nabywając taki o podwyższonej odporności na uszkodzenia. Dzięki za

    http://www.silicon-power.com/product/pro_detail.php?
    main=19&sub=58&pro=111&currlang=utf8

    z bardziejszych (siakiestam testy i certyfikaty) - silicon-power armor

    albo ieco tansze i z usb 3.0 - iomega ego

  • 3. Data: 2011-02-06 10:19:38
    Temat: Re: Mobilny odporny HDD 2.5
    Od: jack <t...@g...com>

    On 5 Lut, 23:28, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
    > Witam.
    >
    > Chciałbym wymienić swój zewnętrzny HDD 200GB na coś większego (500 lub
    > 640), coś odpornego na zamoczenia i wszelkiego rodzaju wstrząsy i upadki z
    > małej wysokości.

    Sprawdź PQI H560 - spełnia wymagania na upadki armi usa (jakiś
    konkrenty test ) oraz jest odporny na zachlapania - jest jakby gumowy.
    Kabel chowa się w dysku - mam taki 640 i działa bez zarzutu. Nie
    rzucałem nim ale są filmy na youtube gdzie testują jego odporność.

  • 4. Data: 2011-02-06 17:19:19
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    może taki [
    /www.abcpc.pl/wyswietl_produkt_szczegoly.php?action=
    szczegoly&kod=136663
    ] ??

  • 5. Data: 2011-02-06 17:21:43
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    może taki [

  • 6. Data: 2011-02-14 16:58:34
    Od: "Latet" <l...@c...pl>

    > Znajomy polecił aby
    > wybrać coś z Transcend, mówił że spełniają te cechy.

    Wybrałem jeden z nich we wrześniu i dziś jest już zimnym trupem. Nie upadł, nie
    zamoczył się, nawet go nie nosiłem nigdzie, leżał na stole i pewnego dnia po
    prostu przestał działać. Eh...

    latet

  • 7. Data: 2011-02-16 11:02:39
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 05.02.2011 23:28, Piotr M pisze:
> [...]
    zakup? Przedział cenowy 200-300zł. chodzi mi myśl po głowie aby korzystać z dwóch,

    W zasadzie zależy Ci na cechach samej obudowy, bo żaden dysk
    twardy (poza, ewentualnie, SSD, ale znowu te luty bezołowio-
    we...) nie jest przewidziany na uderzenia i wstrząsy. Musiał-
    byś mieć obudowę tłumiącą wstrząsy i absorbującą przeciążenia
    wynikające z upadków.

    > przenoszenie danych. Pomyślałem, że można to połączyć, nabywając taki o
    podwyższonej odporności na uszkodzenia. Dzięki za wszelki uwagi.

    Łączenie funkcji nośnika kopii zapasowych i nośnika przenoś-
    nego jest bardzo "sprytnym" pomysłem. Tak "sprytnym", jak łą-
    czenie funkcji kanistra z benzyną i zapalniczki.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 8. Data: 2011-02-22 00:03:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Radosław Sokół" 2...@g...one.pl

    > W zasadzie zależy Ci na cechach samej obudowy, bo żaden dysk
    > twardy (poza, ewentualnie, SSD, ale znowu te luty bezołowio-
    > we...) nie jest przewidziany na uderzenia i wstrząsy. Musiał-

    W zasadzie znam co najmniej trzy o podwyższonej odporności.
    WD 7200 rpm -- nie pamiętam symbolu.
    Seagate 7200 rpm z literką G.
    I któryś Hitachi 7200 rpm.

    Ja chcę kupić ST9500420ASG. (ale od roku nie tanieje)

    Któryś WD o podwyższonej odporności na wstrząsy jest
    sprzedawany w obudowie wd.

    Odporność tych dysków na wstrząsy jest imponująca.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'