  • 31. Data: 2013-09-20 09:00:15
    Temat: Re: tylnonaped zima? lancuchy? cos innego?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-20 01:35, J.F pisze:

    > Bywa, ale wtedy oska nie powinna tam podjechac.

    Różnie to bywa.

    > Co prawda w Szczecinie sie chyba zdarzylo ze podjezdza, podjezdza, a
    > potem nie moze sie zatrzymac.

    Otóż to - czasem tylko kotwica. W DC ostatniej zimy było mało zabawnie
    np. na Rzekotki. W dół lepiej jak na sankach - trzeba się było
    krawężnika łapać i mieć nadzieję że ktoś w dupsko nie wjedzie.
    Żeby nie było - prędkości malutkie itd. A Ty piszesz, że
    w górach hamulce wystarczą :P

  • 32. Data: 2013-09-20 10:29:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Sep 2013 09:00:15 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > A Ty piszesz, że
    > w górach hamulce wystarczą :P

    Hamulce i umiejetnosci. Bo jak w dol hamulce nie starcza, to otwierasz
    drzwi i zarzucasz umiejetnosci na przydrozne drzewa, zamiast kotwicy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 33. Data: 2013-09-20 12:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Moze juz zdemontowali, albo chwilowo zaslonili.
    >
    > Bo jak tak ogolnie - ten znak nie zawiera warunkowosci - wiec lancuchy
    > obowiazkowe niezaleznie od stanu drogi.
    > Ba, w upalnym lipcu tez na lancuchach.

    hihihihi
    ale tak swoja szosą - to ten podjazd jest bardzo zdradliwy - czesto gesto
    zimą czarny asfalt i taka gololedź ze trudno ustac.
    I to w czasie kiedy na dole spoko i u góry spoko.
    Tylko pomiedzy masakra.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 34. Data: 2013-09-20 12:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Widocznie na znaki nie patrzysz :)

    To jest akurat mozliwe.
    Patrze na warunki które ostatnio bły mało sprzyjajace.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 35. Data: 2013-09-20 12:02:22
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-20 10:29, Maciek pisze:

    > Hamulce i umiejetnosci. Bo jak w dol hamulce nie starcza, to otwierasz
    > drzwi i zarzucasz umiejetnosci na przydrozne drzewa, zamiast kotwicy.

    Długie masz te umiejętności, no chyba że drzewa potrafią nagle wyrosnąć
    tam gdzie by się przydały:>

  • 36. Data: 2013-09-20 12:09:04
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-20 12:00, Budzik pisze:
> [...]
    > zimą czarny asfalt i taka gololedź ze trudno ustac.
    > I to w czasie kiedy na dole spoko i u góry spoko.

    Nic dziwnego - zależy od pułapu chmur.

  • 37. Data: 2013-09-20 12:09:26
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > To jest akurat mozliwe.
    > Patrze na warunki które ostatnio bły mało sprzyjajace.

    To uważaj jeszcze na rosomaki :)

  • 38. Data: 2013-09-20 15:15:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]
    >gesto
    >zimą czarny asfalt i taka gololedź ze trudno ustac.
    >I to w czasie kiedy na dole spoko i u góry spoko.

    No nie wiem, odkad mam samochod to raczej do Zielenca nie jezdze, ale
    za czasow autokarowych tragedia byla tylko rzadko.

    J.

  • 39. Data: 2013-09-20 15:21:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    [...]
> [...]
    >krawężnika łapać i mieć nadzieję że ktoś w dupsko nie wjedzie.
    >Żeby nie było - prędkości malutkie itd. A Ty piszesz, że

    Nie, ja pisze ze jesli naped na dwa kola dal rade podjechac,
    to hamulce na 4 kola powinny zahamowac.
    Chyba ze Tomek z inna droga zjezdzal z gory, albo pol dnia pozniej.

    J.

  • 40. Data: 2013-09-20 15:24:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-09-20 01:37, J.F pisze:
    >>> lancuchow.
    >>> P.S. Co za glupota z tym znakiem - droga czarna, a znak

    > Oczywiscie, znak nadrzedny.

    >To chyba dawno - np. w maju był odsłonięty, zresztą mam wrażenie że
    >zasłoniętego to dawno nie widziałem, a dość często bywam latem.

    No to czemu ty piracie jeden nie przestrzegales obowiazujacych
    przepisow ? :-P

    >Tak, Tobie.

    Mnie logika duzo rzeczy podpowiada, ale nei ja ustalam przepisy :-P

    J.