  • 41. Data: 2013-09-20 17:17:20
    Temat: Re: tylnonaped zima? lancuchy? cos innego?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-20 15:21, J.F pisze:

    > [...]
    >
    > Nie, ja pisze ze jesli naped na dwa kola dal rade podjechac,
    > to hamulce na 4 kola powinny zahamowac.

    Z tym, że niekoniecznie - nie da się jednocześnie wjeżdżać i zjeżdżać
    :)

    > Chyba ze Tomek z inna droga zjezdzal z gory, albo pol dnia pozniej.

    Np. do omawianego tutaj Zieleńca jest jedna droga i może być różnie :)

  • 42. Data: 2013-09-20 17:19:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-20 15:24, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > No to czemu ty piracie jeden nie przestrzegales obowiazujacych przepisow
    > ? :-P

    A gdzie niby napisałem, że widziałem ten znak zza kierownicy i do
    tego jeszcze pojechałem dalej tą drogą? :P

  • 43. Data: 2013-09-20 17:59:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Z tym, że niekoniecznie - nie da się jednocześnie wjeżdżać i
    >zjeżdżać
    >:)

    Ano ale co - przy zjezdzaniu przyczepnosc inna niz przy wjazdzaniu ?

    >Np. do omawianego tutaj Zieleńca jest jedna droga i może być różnie
    >:)

    Droga jedna, ale ma dwa konce i Zieleniec w srodku niej.
    Dawniej byla jednokierunkowa i wyjezdzalo sie inaczej.
    Ale teraz juz mozna zawrocic.

    J.

  • 44. Data: 2013-09-20 18:32:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-20 17:59, J.F pisze:

    > Ano ale co - przy zjezdzaniu przyczepnosc inna niz przy wjazdzaniu ?

    > Droga jedna, ale ma dwa konce i Zieleniec w srodku niej.

    Pisałeś o innej drodze, a tutaj ta sama :P

    > Dawniej byla jednokierunkowa i wyjezdzalo sie inaczej.

    A teraz to nie można wyjechać inaczej jak się wjechało?

    > Ale teraz juz mozna zawrocic.

    Czyli wrócić tą samą trasą, ale później. Wiesz, w górach
    można spotkać też drogi wahadłowe :)

  • 45. Data: 2013-09-20 21:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Np. do omawianego tutaj Zieleńca jest jedna droga i może być różnie :)

    Nieprawda. Są dwie drogi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 46. Data: 2013-09-20 21:33:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Sep 2013 08:48:13 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > To tak nie działa.

    No jak nie dziala ?

    Piekny przyklad mam - ulica w miescie, przez lata obowiazywalo 70 i
    nikomu nie przeszkadzalo, a teraz zdjeli.
    A na ulicy nic sie nie zmienilo, ba polepszylo sie.

    A przeciez dawniej na tych 70 to sie nie konczylo, wiec czemu teraz
    krzycza ze pirat ze mnie :-P

    J.

  • 47. Data: 2013-09-20 22:14:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-20 21:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nieprawda. Są dwie drogi.

    Nieprawda, droga jest jedna, DW389, zwana Autostradą Sudecką.

  • 48. Data: 2013-09-20 22:16:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-20 21:33, J.F. pisze:
    (...)

    > No jak nie dziala ?

    Normalnie.

    > Piekny przyklad mam - ulica w miescie, przez lata obowiazywalo 70 i
    > nikomu nie przeszkadzalo, a teraz zdjeli.

    A jaki to ma związek z C-18?

  • 49. Data: 2013-09-21 06:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nieprawda, droga jest jedna, DW389, zwana Autostradą Sudecką.

    Ja tam wiem, ze mozna dojechać z dwóch stron.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 50. Data: 2013-09-21 07:38:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-21 06:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja tam wiem, ze mozna dojechać z dwóch stron.

    Jedną drogą:>