  • 1. Data: 2010-07-02 15:31:10
    Temat: trasa - gliwice - gdynia - co polecacie?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    witam!

    w związku z urlpami, i takimi tam...

    będę jechał do gdyni z gliwic.

    jaką trase polecacie? jakieś porady, informacje?

    muszę być w gdyni na godzinę 12, mniej więcej.
    więc wyjadę pewnie nocą.

    czy jechać :
    gliwice - katowice [a4] przejazd przez lodz, włocławek, .... a1,?
    czy gdzies warto pojechac "bokiem"?

    zastanawiam się o ktorej wyjechać by fajnie dojechać...
    kierowcow będzie aż trzech więc myślę że jakoś damy radę wyjezdzajac w
    srodku nocy...

    jakieś sugestie?

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    Lancia Lybra 2.4 JTD

  • 2. Data: 2010-07-02 15:41:44
    Temat: Re: trasa - gliwice - gdynia - co polecacie?
    Od: juhass <j...@p...fm>

    Bartek pisze:
> [...]
    >
    > zastanawiam się o ktorej wyjechać by fajnie dojechać...
    > kierowcow będzie aż trzech więc myślę że jakoś damy radę wyjezdzajac w

    Jechałem tą opcją we wrześniu 2009. Wyjazd o mniej- więcej 23 z Gliwic-
    w Gdyni (okolicach bo leciałem dalej na Słupsk) byłem chyba coś koło
    5-6. Droga w całkiem ok gdyby nie odcinek Łódź- Toruń. A1 bardzo ok tyle
    że dość droga z tego co pamiętam. Zresztą zaraz Ci napisze ktoś kto
    jechał bardziej niedawno. :)

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 3. Data: 2010-07-02 15:41:51
    Od: "GUB" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > zastanawiam się o ktorej wyjechać by fajnie dojechać...
    > kierowcow będzie aż trzech więc myślę że jakoś damy radę wyjezdzajac w

    Włocławek rozkopany na dk1 i do Torunia też wykopki, i na tzw. obwodnicy
    Torunia może być gęsto, więc ten odcinek lepiej ominąć.

    Jaras

  • 4. Data: 2010-07-03 03:12:25
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    w wiadomości: i0kqar$fhi$...@n...onet.pl,
    GUB <j...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    >>

    > Włocławek rozkopany na dk1 i do Torunia też wykopki, i na tzw.
    > obwodnicy Torunia może być gęsto, więc ten odcinek lepiej ominąć.

    Jakis konkret z tym ominianiem? Bo w środę jadę i własnie słyszałam, że z
    Włocławkiem kiepsko i korki i czeka się w cholerę długo. Jak ominąąć?

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Bądźcie ostrożni z człowiekiem, który niesprawiedliwie cierpi! Bóg wiele
    przebacza. Ludzie nigdy.

  • 5. Data: 2010-07-03 10:52:04
    Od: "GUB" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    >w wiadomości: i0kqar$fhi$...@n...onet.pl,

    > Jakis konkret z tym ominianiem? Bo w środę jadę i własnie słyszałam, że z
    > Włocławkiem kiepsko i korki i czeka się w cholerę długo. Jak ominąąć?

    We Włocławku zaraz na wlocie od Łodzi skręcać można na Lipno przez tamę i
    dalej na GolubDobrzyń i Grudziądz,
    ale nie wiem jak tam w Grudziądzu przejazd w stronę A1 wygląda.
    Uwaga w okolicy Wąbrzeźna policjanty lubią się na jakiejś trzydziestce
    ustawić, jeśli jeszcze będą te znaki, we Włocławku zresztą też.

    Jaras

  • 6. Data: 2010-07-03 12:58:04
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    w wiadomości: i0mtnk$clu$...@n...onet.pl,
    GUB <j...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > tamę i dalej na GolubDobrzyń i Grudziądz,
    > ale nie wiem jak tam w Grudziądzu przejazd w stronę A1 wygląda.

    Dopytam prze CB radio w okolicy, dzięki.

    > Uwaga w okolicy Wąbrzeźna policjanty lubią się na jakiejś trzydziestce
    > ustawić, jeśli jeszcze będą te znaki, we Włocławku zresztą też.

    Radyjko pomaga na takie sytuacje ;)))

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi.
    /Gabriel Laub/

  • 7. Data: 2010-07-04 15:13:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2010 15:31:10 +0200, Bartek napisał(a):

    > czy jechać :
    > gliwice - katowice [a4] przejazd przez lodz, włocławek, .... a1,?
    > czy gdzies warto pojechac "bokiem"?

    Bokiem. Objechać Częstochowe od zachodu, przez Kłobuck i dalej bocznymi aż
    za Włocławek. Tam się przemęczyć przez Świecie i do A1, a dalej to juz A1
    do końca.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2010-07-04 22:27:22
    Od: "Michal \"chomik\" Lasota" <m...@N...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 2 lipca 2010 (15:41:44) napisano:

> [...]
    > 5-6. Droga w całkiem ok gdyby nie odcinek Łódź- Toruń. A1 bardzo ok tyle
    > że dość droga z tego co pamiętam. Zresztą zaraz Ci napisze ktoś kto

    Koszt przejazdu przez cala A1 ( od wjazdu kolo Grudziadza - do polaczenia
    z obwodnica ) to koszt 17.50 pln - cena z ostatniego piatku.

    Pozdrawiam
    Michal

    --
    Michal "chomik" Lasota | Warszawa
    Auto: Herbert (Old ) / Densei EC 2002 / AT 2001 Turbo