  • 1. Data: 2010-07-01 22:21:18
    Temat: GOP - Warszawa (Wawer)
    Od: CUT <C...@C...pl>

    Czy jazda ze Śląska do Warszawy (Wawer) przez Grójec i Górę Kalwarię to
    dobry pomysł?

    Będę przed 8 wjeżdżał do Wawy

  • 2. Data: 2010-07-01 22:26:36
    Temat: Re: GOP - Warszawa (Wawer)
    Od: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ>

    Użytkownik CUT napisał:
    > Czy jazda ze Śląska do Warszawy (Wawer) przez Grójec i Górę Kalwarię to
    > dobry pomysł?
    >
    > Będę przed 8 wjeżdżał do Wawy

    Zajebisty pomysł

  • 3. Data: 2010-07-01 22:52:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 22:21:18 +0200, osobnik zwany CUT wystukał:

    > Czy jazda ze Śląska do Warszawy (Wawer) przez Grójec i Górę Kalwarię to
    > dobry pomysł?
    >
    > Będę przed 8 wjeżdżał do Wawy

    przed 8 to w sumie szystko jedno
    Niestety korki są i po kewej i po prawej stronie Wisły, ale przez GK
    chyba lepiej

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2010-07-02 03:07:27
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-01 22:52, masti pisze:

    > przed 8 to w sumie szystko jedno
    > Niestety korki są i po kewej i po prawej stronie Wisły, ale przez GK
    > chyba lepiej

    Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-07-02 10:37:09
    Od: "Grzenio" <g...@a...pl>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jazda ze Śląska do Warszawy (Wawer) przez Grójec i Górę Kalwarię to
    > dobry pomysł?
    >
    > Będę przed 8 wjeżdżał do Wawy

    Jesli mozesz nieco przyspieszyc i wjezdzac do Warszawy przed 7 to dojedziesz
    w miare luzno. o 8. korki beda jak diabli. Ja bym w Górze Kalwarii nie
    jechał za Wisłe mostem tylko odbił w lewo i pojechał przez Konstancin do
    mostu Siekierkowskiego i dopiero tam na Wawer. Wał miedzeszyński jest wąski
    i zapchany rano strasznie.

    pozdrawiam
    grzenio

  • 6. Data: 2010-07-02 13:00:58
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    jak na wawer to ze slaska odbijasz sobie na droge nr 50 grojec itd,
    przebijasz sie przez gore kalwarie (rano powinno byc plynnie ale normalnie
    tam sa korki z kazdej strony przy rondzie w GK) potem dalej do drugiego
    ronda za wisłą i skrecasz w lewo. Masz droge jednojezdniowa ale bardzo
    bardzo luzna i bardzo wygodnie sie jezdzi - a nad ranem to juz w ogole
    poezja. Warto.

    Nie jedz przez konstancin - jak przez konstancin bedziesz jechal ok 7 to
    bedziesz stal w korku jeszcze gorszym niz w gorze kalwarii gdzie powinno byc
    luzno o tej godzinie. Miedzi 6:30 a 8:30-9:00 jest zwykle zapchana cala
    glowna droga.

    moje przyzwyczajenie (mieszkam pomiedzy gora kalwaria a konstancinem)jest
    takie ze jezdze przez konstancin jak mam sie dostac na druga strone wisly -
    ale to przyzwyczajenie a poza tym objezdzam korek w konstancinie bokiem.
    Ostatnio o dziwo po rozpoczeciu wakacji nie ma takich korkow w
    konstancinie - nie wiem czy to tylko dzisiaj ale jak zwykle cala warszawska
    stoi tak dzisiaj calkiem plynnie wszystko szlo. W weekend jedz ktoredy
    chcesz - wszedzie dobrze bedzie.

    mozesz jeszcze jechac tak ze przed warszawa zjezdzasz na magdalenke z drogi
    nr 8, przebijasz sie przez 7 i jedziesz dalej przez piaseczno do
    konstancina, w konstancinie skrecisz w lewo na pierwszym napotkanym rondzie
    i bedziesz jechalw kierunku wwy, potem siekierkowski i zlote dzielo.

  • 7. Data: 2010-07-02 14:01:13
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Grzenio wrote:
> [...]
    > mostu Siekierkowskiego i dopiero tam na Wawer. Wał miedzeszyński jest wąski

    W Konstancinie to dopiero będzie tragedia -- tam przecież jest też wąsko!

    \SK