  • 1. Data: 2010-07-02 13:30:14
    Temat: 2 lata za zabójstwo po pijanemu dwóch osób
    Od: "Szariq" <z...@b...pl>

    "Pijany kierowca Dariusz C. zabił pod Proszowicami dwóch nastolatków. Właśnie
    usłyszał wyrok dwóch lat więzienia."

    http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/476302,po-pijan
    emu-zabil-dwoch-chlopcow-dostal-dwa-lata,id,t.html?k
    ategoria=663

    Przecież to jest kpina. Dlaczego sądy tak łagodnie traktują coś takiego? Gość
    powinien przecież stracić prawo jazdy do końca życia, o długiej odsiadce nie mówiąc.

  • 2. Data: 2010-07-02 13:41:21
    Temat: Re: 2 lata za zabójstwo po pijanemu dwóch osób
    Od: "[Cichy]" <c...@i...pl>

    Bo wiedza o co chodzi...

  • 3. Data: 2010-07-02 14:13:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    Szariq wrote:

> [...]
    >
    > Przecież to jest kpina. Dlaczego sądy tak łagodnie traktują coś takiego?
    > Gość powinien przecież stracić prawo jazdy do końca życia, o długiej

    A zabójstwo to gdzie tu masz? Chodzisz do gimnazjum czy trollujesz?

  • 4. Data: 2010-07-02 14:18:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Szariq,

    Friday, July 2, 2010, 1:30:14 PM, you wrote:

> [...]
    > powinien przecież stracić prawo jazdy do końca życia, o długiej odsiadce nie

    Nigdy nie nadziałeś się ciemnym wieczorem, na wiejskiej drodze, na
    małolatów urzadzających sobie spacerek połową szerokości jezdni i to
    idąc prawym pasem? Jak kiedyś trafisz, to zrozumiesz.

    Oczywiście nie zmienia to faktu, że był pijany. Ale to, że był pijany
    w niczym nie umniejsza nieprawidłowego zachowania pieszych.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2010-07-02 14:44:58
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Szariq" <z...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > usłyszał wyrok dwóch lat więzienia."
    >
    > http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/476302,po-pijan
    emu-zabil-dwoch-chlopcow-dostal-dwa-lata,id,t.html?k

    OT ale to jedna z przyczyn dlaczego nie warto budować się poza miastem gdzie
    nie działa lub działa słabo komunikacja miejska. Dzieci (i nie tylko) są
    bardzo narażone na takie wypadki gdy nie ma chodnika.

  • 6. Data: 2010-07-02 14:49:48
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Agent pisze:

    emu-zabil-dwoch-chlopcow-dostal-dwa-lata,id,t.html?k
    ategoria=663

    > OT ale to jedna z przyczyn dlaczego nie warto budować się poza miastem
    > gdzie nie działa lub działa słabo komunikacja miejska.

    Bardzo naciągana teoria...

    > Dzieci (i nie
    > tylko) są bardzo narażone na takie wypadki gdy nie ma chodnika.

    Dlatego od małego powinny być uczone poprawnych zachowań na drodze
    - to tyczy nie tylko terenów poza miastem.

  • 7. Data: 2010-07-02 14:56:38
    Od: "Szariq" <z...@b...pl>

    to wrote:

    > A zabójstwo to gdzie tu masz? Chodzisz do gimnazjum czy trollujesz?

    ktoś kto zabija jest zabójcą, a jego czyn to zabójstwo. wie to każdy poza
    anonimowymi przygłupami, którzy wypowiadają się a nie maja nic do powiedzenia

    może to twój stary prowadził że akurat na to zwróciłeś uwagę?

  • 8. Data: 2010-07-02 15:15:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Szariq pisze:

    "Faktycznie, 41-letniego Dariusza C. spotykamy w domu. Odpoczywa.
    Żonaty, ojciec trójki dzieci, niekarany, pracował jako kierowca i
    rozwoził butle z gazem. - Prawo jazdy mam od 20 lat, a sąd na 5 lat
    zakazał mi prowadzenia pojazdów, więc będę musiał zmienić zawód - mówi.
    Nie chce powiedzieć, dlaczego tamtego dnia pił alkohol. - Zostawmy to -
    kwituje. "

    Jakos trudno uwierzyc, ze pierwszy raz wsiadl za kółko na bani i od razu
    spowodowal wypadek.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 9. Data: 2010-07-02 15:18:08
    Od: "m" <...@n...pq>

> [...]
    > Gość
    > powinien przecież stracić prawo jazdy do końca życia, o długiej odsiadce

    Twoim tokiem myślenia należałoby dziennie zabić milion Polaków - każdy ma
    coś na sumieniu, co się innym nie podoba, a więzienie kosztuje.

    Małolaty poniosły śmierć przez swoja niefrasobliwość. Z jezdni należy umieć
    korzystać, szczególnie jak jest ciemno.
    Jakby był trzeźwy tez by zginęli
    Żal do całego świata, tylko nigdy do siebie

    "26 stycznia .Dochodziła godz. 19, gdy trzech chłopaków wracało z pizzerii .
    najechał na nich od tyłu czarny volkswagen passat.
    Biegły wypowiedział się, że to dzieci przyczyniły się do wypadku, bo szły
    po niewłaściwej stronie jezdni.
    W jego obronie stanęło 184 mieszkańców wsi. "

  • 10. Data: 2010-07-02 15:19:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ktoś kto zabija jest zabójcą, a jego czyn to zabójstwo.

    Nie młotku, zabójstwo to czyn który odpowiada definicji z kodeksu karnego.

    PLONK