  • 1. Data: 2010-07-02 15:31:07
    Temat: Carisma DiD traci power na niskich biegach.
    Od: PawelC <p...@f...pl>

    Jakoś zaraz po sezonie zimowym zauważyłem, że auto jakby straciło kilka KM.
    Objawia się to tak, że przy niskich biegach (2-3) wciskam gaz, auto
    wchodzi na obroty ale nie jedzie dalej. Zupełnie jakby się coś przytkało.
    Nie jest to raczej turbina, bo ta po rozpędzeniu się auta wydaje się
    zachowywać prawidłowo.
    Nawet mi ten feler bardzo nie przeszkadzał, i postanowiłem załatwić
    sprawę przy najbliższej wymianie oleju, jednak dziś po włączeniu klimy,
    jakbym nagle podczepił sobie ciężarówkę na hol?.
    Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Co to może być, i ile kosztować
    naprawa?

  • 2. Data: 2010-07-02 15:46:35
    Temat: Re: Carisma DiD traci power na niskich biegach.
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > nagle podczepił sobie ciężarówkę na hol?.
    > Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Co to może być, i ile kosztować

    Sprzęgło sie ślizga, przeskoczył pasek rozrządu, lub elektronika.
    To bym sprawdzil.

    Buniek

  • 3. Data: 2010-07-02 17:30:05
    Od: raadaar <r...@g...com>

    On 2 Lip, 15:31, PawelC <p...@f...pl> wrote:
> [...]
    > jakbym nagle podczepił sobie ciężarówkę na hol?.
    > Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Co to może być, i ile kosztować

    Zaciera/zatarła się już sprężarka klimatyzacji. Sprawdź ciśnienie w
    ukladzie klimatyzacji, może jeszcze nie jest za późno.

  • 4. Data: 2010-07-02 23:37:31
    Od: PawelC <p...@f...pl>

    W dniu 2010-07-02 17:30, raadaar pisze:

    > Zaciera/zatarła się już sprężarka klimatyzacji. Sprawdź ciśnienie w
    > ukladzie klimatyzacji, może jeszcze nie jest za późno.

    Ale jaki związek sprężarka klimatyzacji ma związek z ogólnym spadkiem "mocy"