  • 1. Data: 2010-07-02 09:43:19
    Temat: [Piątkowo] O części do golfa to naprawdę łatwo:)
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Wydaje mi się, że nie było:
    http://www.youtube.com/watch?v=QGpDaz2yRq8&feature=p
    layer_embedded#!

    A.

  • 2. Data: 2010-07-02 09:51:08
    Temat: Re: [Piątkowo] O części do golfa to naprawdę łatwo:)
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-02 09:43, Arek (G) pisze:
    > Wydaje mi się, że nie było:
    > http://www.youtube.com/watch?v=QGpDaz2yRq8&feature=p
    layer_embedded#!

    No to koleś ma pecha. Numer auta i jego mordę widać jak na dłoni :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2010-07-02 10:16:23
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-02 09:51, Grejon pisze:
    layer_embedded#!

    > No to koleś ma pecha. Numer auta i jego mordę widać jak na dłoni :)

    Mam nadzieję, że właściciel zrobi z tego odpowiedni użytek.

    A.

  • 4. Data: 2010-07-02 10:34:42
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Arek (G) pisze:
    > Mam nadzieję, że właściciel zrobi z tego odpowiedni użytek.
    >
    > A.

    Zapewne zrobi, chyba że wyślę linka na maila to nawet się za to nie
    wezmą bo musi być osoba zgłaszająca.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-07-02 10:36:17
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 02-07-2010 o 10:16:23 Arek (G) <a...@b...pl> napisał(a):

    > Mam nadzieję, że właściciel zrobi z tego odpowiedni użytek.
    >
    > A.

    No i wartość zderzaka >250zł

  • 6. Data: 2010-07-02 10:37:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Arek (G) pisze:

    > Mam nadzieję, że właściciel zrobi z tego odpowiedni użytek.

    E tam, przeciez on tylko usprawnia recykling ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 7. Data: 2010-07-02 10:48:53
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    MM pisze:
    > No i wartość zderzaka >250zł

    to chyba polakierowanego, takie zderzaki nówki są sporo tańsze niż 250zł

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-07-02 13:43:33
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    krzysiek82 wrote:

    > to chyba polakierowanego, takie zderzaki nówki są sporo tańsze niż 250zł

    Tylko czy w przepisie nie jest o kwocie poniesionych strat? Straty w tym
    przypadku to kwota będąca sumą zakupu, montażu, może naprawy jakichś
    zaczepów. Pojechać do ASO i > 250zł na 100% będzie.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 9. Data: 2010-07-02 13:46:03
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > to chyba polakierowanego, takie zderzaki nówki są sporo tańsze niż 250zł

    I to jest właśnie chore. Kiedys zostałem oszukany na allegro. Kwota poniżej
    200 zł. Oprócz mnie co najmniej kilkadziesiat osób sadząc po negatywnych
    komentarzach. I nic nie można mu było zrobić, przynajmmniej z osobna a pozew
    zbiorowy biorąc pod uwagę ogólnopolski zasięg kupujących w praktyce
    niemożliwy do realizacji. Czyli w Polsce można kogoś "wydymać" i jeszcze się
    z tego śmiać.

  • 10. Data: 2010-07-02 13:46:53
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Arek" <a...@...a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko czy w przepisie nie jest o kwocie poniesionych strat? Straty w tym
    > przypadku to kwota będąca sumą zakupu, montażu, może naprawy jakichś
    > zaczepów. Pojechać do ASO i > 250zł na 100% będzie.

    To napewno. Samo podłączenie pod kompa 100 zł :)