  • 21. Data: 2009-09-14 08:15:30
    Temat: Re: test m9 i stado niedowartosciowanych baranow ;)
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Nawet takich, co to się rozdwajają, żeby było ich bardziej słychać? ;)

    Takich w szczególności ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 22. Data: 2009-09-14 09:06:02
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "dominik" <n...@d...kei.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > O ja! ale zenua! :)
    > Juz myslalem, ze grupa podupada, ze coraz mniej wiadomosci, coraz mniej
    > emocji i tylko suche odpowiedzi.
    > A tu prosze, jednak sa jeszcze trolle, blazny i durnie obudzili sie na
    > zime :)
    >

    > d.

    A odczepcie sie od zuzi, przeca ona jest madra - inaczej.....

  • 23. Data: 2009-09-14 09:35:51
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 13 Wrz, 20:47, "zuzia " <s...@g...pl> wrote:
    > hej, tak se czytam te grupe od jakiegos czasu - i poznalem czesciowo tfurczosc >
    Tych co najglosniej
    > ujadaja.. brak slow - fotografia na poziomie najgorszych zakladow foto z
    > prowincji... Panowie jestescie
    > jak dresy w starych bemkach co mysla, ze wiedza co to ostra jazda
    > samochodem, jak michas
    > wisniewski, pelen buty, bo wydaje mu sie ze jest gwiazdorem... nic Was nie
    > reprezentuje,

    Dawno nie czytałem tak trafnego podsumowania.

  • 24. Data: 2009-09-14 10:19:21
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "zuzia " <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > reprezentuje, ale nie o tym.
    > Nie chce pisac tutaj o zdjeciach, bo zaden z Was tego nie zrozumie, bo
    > malo widzice, wiec skupiacie sie
    > na sprzecie, ok kumam. I co pojawia sie nowy aparat, jakiego wczesniej nie
    > bylo i malo z Was robilo
    > zdjecia emka i w chuj znawcow sie pojawia... jeden facet pisze konkretnie
    > (XX YY) ale zajebiecie go, bo
    > pisze dosadnie i nie da sobie smarkaczom w kasze dmuchac. Generalnie jest
    > Was mi szkoda, ale grupe
    > stanowicie spojna, wiec tak trzymac - jest smiesznie czasem poczytac

    popieram

  • 25. Data: 2009-09-14 10:33:38
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 14 Wrz, 12:19, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
    > Użytkownik "zuzia "

    > I co pojawia sie nowy aparat, jakiego wczesniej nie
    >
    > popieram

    "Experci" oprocz kilku niemerytorycznych bekniec, narazie milcza:-))

  • 26. Data: 2009-09-14 11:01:42
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    głos blachary w dyskusji ... który również niewiele wnosi.....
    jedni mają beemki inni leice

    co nie zmienia faktu że i w beemce mozna być normalnym i robić zdjęcia leicą
    ;-D

  • 27. Data: 2009-09-14 11:05:23
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    zuzia pisze:
> [...]
    malo z Was robilo
    > zdjecia emka i w chuj znawcow sie pojawia... jeden facet pisze konkretnie (XX YY)

    czy konkretem jest pisanie że system Olympusa OM nie nadaje się do
    dyskretnej fotografii w słabym warunkach oświetleniowych? Zresztą taką
    samą marketingową papkę co o systemie M mogę przytoczyć chociażby o
    wspomnianym Olympusie http://www.ompl.org/ .

    > jeden facet pisze konkretnie (XX YY) ale zajebiecie go, bo
    > pisze dosadnie i nie da sobie smarkaczom w kasze dmuchac.

    hehehe... wiesz żeby uzurpować sobie pozycję mentora trzeba mieć ku temu
    podstawy, a nie tonę jadu, żalu i innych takich które znajdują ujście we
    wszelkiego rodzaju osobistych wycieczkach.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 28. Data: 2009-09-14 11:10:12
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 03:33:38 -0700 (PDT), StaM napisał(a):

    > "Experci" oprocz kilku niemerytorycznych bekniec, narazie milcza:-))

    Moze nie jestem expertem ale chętnie coś powiem ino nie wiem co :)
    Lejka mi sie nawet podoba i moze być, ale sobie nie kupie bo za droga.
    No i nie ma jajfwju.
    A szczerze powiedziawszy wolałbym cyfrowego canona A-1 albo nawet Ae-1.

    Wątku nie czytałem bo mi sie nie chciało. Może szkoda zważywszy na aktualne
    reminiscencje.

    aha - jeszcze jedno - dobry fotograf to i denkiem dobre zdjecie zrobi :)

    --
    www.warszawski.info

  • 29. Data: 2009-09-14 12:06:06
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    > Wątku nie czytałem bo mi sie nie chciało. Może szkoda zważywszy na aktualne
    > reminiscencje.
    >
    > aha - jeszcze jedno - dobry fotograf to i denkiem dobre zdjecie zrobi :)

    hmmm, że otworkiem to widziałem, ale denkiem? A masz jakiś
    przykład? :PP
    A mi się marzy g1/g2 contaxa w wersji digital FF. Ech, małe szkiełka i
    szeroki kąt.
    pzdr

  • 30. Data: 2009-09-14 12:46:29

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 05:06:06 -0700 (PDT), drmoriarty napisał(a):

    > hmmm, że otworkiem to widziałem, ale denkiem? A masz jakiś
    > przykład? :PP

    denkiem "od butelki" . Nie znasz tego?
    :)

    --