  • 11. Data: 2009-09-13 20:52:11
    Temat: Re: test m9 i stado niedowartosciowanych baranow ;)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zuzia wrote:

    > Co do chamstwa, to mamy inna wrazliwosc, chyba... Reszta jest kwestja
    > czytania ze zrozumieniem i szerokosci swiatopogladowej. pozdrawiam.

    a an grupę pl.rec.foto.cyfrowa przylazłaś dzisiaj o 20:47 całkiem
    przypadkiem i od razu zauważyłaś jak strasznie źle traktujemy takiego
    fajnego faceta jak XYZ, a ponieważ masz głęboką wrażliwość więc musiałaś sie
    za biedakiem ująć :)

  • 12. Data: 2009-09-13 20:54:42
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Co do chamstwa, to mamy inna wrazliwosc, chyba... Reszta jest kwestja czytania ze
    zrozumieniem i
    > szerokosci swiatopogladowej. pozdrawiam.

    Rozumiem, że niezwykle oryginalne inwektywy: "jestescie jak dresy w
    starych bemkach co mysla, ze wiedza co to ostra jazda samochodem, jak
    michas wisniewski, pelen buty, bo wydaje mu sie ze jest gwiazdorem",
    oraz szalenie wyszukane słownictwo: "i w chuj znawcow sie pojawia...
    jeden facet pisze konkretnie (XX YY) ale zajebiecie go" są świadectwem
    owej "szerokości światopoglądowej", co to nie byłem jej w stanie ze
    zrozumieniem odczytać, bo brak mi wrażliwości?

  • 13. Data: 2009-09-13 21:21:00
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "zuzia " napisał
    > hehehe, co Ty Gosciu wypisujesz, masz jakas manie przesladowcza - wyobraz
    > sobie, ze nie tylko jakis
    > tam Jacek moze miec inne zdanie niz Ty. Tak na marginesie, uderz w stol
    > itd... widzialem twoje fotki ze
    > studia z jakas babka- straszne gnioty - mam pytanie - czy Ty nie widzisz
    > roznicy? Jestes Panie
    > typowym miejscowym medrcem - w klub facetow, co se lubia podotykac i
    > popatrzec na przepaly > wpisujesz sie idealnie...

    : )))))))
    głupia pinda...

    adam

  • 14. Data: 2009-09-13 21:32:12
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Czornyj wrote:

> [...]
    > owej "szerokości światopoglądowej", co to nie byłem jej w stanie ze
    > zrozumieniem odczytać, bo brak mi wrażliwości?

    Nie słyszałeś, iż zwierzątek w zoo i troli się nie dokarmia?! ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 15. Data: 2009-09-13 21:37:24
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-13 22:52:11 +0200, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > przypadkiem i od razu zauważyłaś jak strasznie źle traktujemy takiego
    > fajnego faceta jak XYZ, a ponieważ masz głęboką wrażliwość więc

    No przecież całe archiwum wcześniej przeczytał/a/o. Tchnięty/a/e
    przeczuciem, że się fajnemu facetowi źle dzieje i trzeba stanąć w
    obronie.
    :P
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-09-13 21:41:07
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "zuzia " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > [...]
    > Tak, tak Panowie, najlepiej sie chlopaki odciac od sieci na amen jak nie
    chcecie uslyszec krytycznego
    > glosu na wlasny temat... proste.

    Nie - po prostu głosy cymbałów różnej maści należy olewać sikiem
    parabolicznym zamiast przejmować się nimi. A niestety to, co pokazałeś(-aś)
    w kilku swoich dzisiejszych listach jednoznacznie cię do grona cymbałów
    kwalifikuje.

    --
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 17. Data: 2009-09-13 23:09:37
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sun, 13 Sep 2009 23:32:12 +0200, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Nie słyszałeś, iż zwierzątek w zoo i troli się nie dokarmia?! ;-)

    Nawet takich, co to się rozdwajają, żeby było ich bardziej słychać? ;)

  • 18. Data: 2009-09-13 23:27:35
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    zuzia wrote:
    > hej, tak se czytam te grupe od jakiegos czasu (..)

    O ja! ale żenua! :)
    Już myślałem, że grupa podupada, że coraz mniej wiadomości, coraz mniej
    emocji i tylko suche odpowiedzi.
    A tu prosze, jednak są jeszcze trolle, błazny i durnie obudzili się na
    zimę :)

    d.

  • 19. Data: 2009-09-14 05:31:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > prawdopodobnei to XYZ nadaje te typy tak mają :)

    Musiałby się strasznie pilnować. Ta składnia jest charakterystyczna dla
    naszego drugiego błazna, który ostatnio przybył pod nowym nickiem z
    zamiarem znormalnienia, ale już w pierwszym poście popuściły mu nerwy i
    jako niezrozumiany, widać, postanowił się zemścić.
    Ale szkoda w ogóle o tym gadać...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 20. Data: 2009-09-14 07:10:50

    > Nie słyszałeś, iż zwierzątek w zoo i troli się nie dokarmia?! ;-)

    daje ze spokój. Usenet powoli gaśnie to i nad trolem trza sie z troską
    pochylić :)

    --
    www.warszawski.info