  • 1. Data: 2009-09-13 15:58:38
    Temat: The Photographer's Ephemeris
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Chcesz wykonac nastrojowe zdjecie przedstawiajace wschod/zachod
    Slonca/Ksiezyca na tle elementow krajobrazu?
    www.astroexpo.pl/index.php?module=Photo&func=fullvie
    w&id_photo=502
    The Photographer's Ephemeris jest narzedziem umozliwiajacym planowanie tego
    typu sesji zdjeciowych.
    www.stephentrainor.com/tools
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2009-09-13 20:41:04
    Temat: Re: The Photographer's Ephemeris
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w
    wiadomosci grup dyskusyjnych:h8j3jm$2re$...@n...interia.pl...
> [...]
    w&id_photo=502
    > The Photographer's Ephemeris jest narzedziem umozliwiajacym planowanie

    Program dostepny jest na plycie dolaczonej do najnowszego (24-ego - wrzesien
    2009) numeru Digital Foto-Video :)

  • 3. Data: 2009-09-14 07:05:04
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    Uzytkownik "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Program dostepny jest na plycie dolaczonej do najnowszego (24-ego -
    > wrzesien 2009) numeru Digital Foto-Video :)

    Dzieki za cynk, przyda sie (mam nadzieje ;))

  • 4. Data: 2009-09-14 07:56:02
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewula pisze:

    > Dzieki za cynk, przyda sie (mam nadzieje ;))

    Szczególnie w Polsce, która zawsze jest traktowana po macoszemu. Jak
    chociażby pokrycie terenu Polski mapami lotniczymi na Google Maps. Tak
    samo pewnie jest z rzeźbą terenu, nie mówiąc już o zabudowie miast :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-09-14 08:41:06
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chociażby pokrycie terenu Polski mapami lotniczymi na Google Maps. Tak
    > samo pewnie jest z rzeźbą terenu, nie mówiąc już o zabudowie miast :P

    Może ktoś pokusi się o zrobienie takiego softu w oparciu o dane SRTM?
    Lepsze od większości map, i tak samo dobre niemal na całym świecie (lepsze
    są w USA).