  • 1. Data: 2009-09-13 18:47:20
    Temat: test m9 i stado niedowartosciowanych baranow ;)
    Od: "zuzia " <s...@g...pl>

    hej, tak se czytam te grupe od jakiegos czasu - i poznalem czesciowo tfurczosc Tych
    co najglosniej
    ujadaja.. brak slow - fotografia na poziomie najgorszych zakladow foto z prowincji...
    Panowie jestescie
    jak dresy w starych bemkach co mysla, ze wiedza co to ostra jazda samochodem, jak
    michas
    wisniewski, pelen buty, bo wydaje mu sie ze jest gwiazdorem... nic Was nie
    reprezentuje, ale nie o tym.
    Nie chce pisac tutaj o zdjeciach, bo zaden z Was tego nie zrozumie, bo malo widzice,
    wiec skupiacie sie
    na sprzecie, ok kumam. I co pojawia sie nowy aparat, jakiego wczesniej nie bylo i
    malo z Was robilo
    zdjecia emka i w chuj znawcow sie pojawia... jeden facet pisze konkretnie (XX YY) ale
    zajebiecie go, bo
    pisze dosadnie i nie da sobie smarkaczom w kasze dmuchac. Generalnie jest Was mi
    szkoda, ale grupe
    stanowicie spojna, wiec tak trzymac - jest smiesznie czasem poczytac ekspertow,
    hehehe - pozdro

  • 2. Data: 2009-09-13 19:07:10
    Temat: Re: test m9 i stado niedowartosciowanych baranow ;)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    zuzia pisze:
> [...]
    szkoda, ale grupe
    > stanowicie spojna, wiec tak trzymac - jest smiesznie czasem poczytac ekspertow,

    Oj, Jacku Kowalski, tak się zastanawiałem, kiedy zawrzesz sojusz z
    Jansalem...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-09-13 19:07:47
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <h8jeno$5lg$1@inews.gazeta.pl> zuzia napisał(a):

    > hej, tak se czytam te grupe od jakiegos czasu

    Przyznać się - czyj to troll?

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy

  • 4. Data: 2009-09-13 19:32:44
    Od: "zuzia " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Oj, Jacku Kowalski, tak się zastanawiałem, kiedy zawrzesz sojusz z
    > Jansalem...

    hehehe, co Ty Gosciu wypisujesz, masz jakas manie przesladowcza - wyobraz sobie, ze
    nie tylko jakis
    tam Jacek moze miec inne zdanie niz Ty. Tak na marginesie, uderz w stol itd...
    widzialem twoje fotki ze
    studia z jakas babka- straszne gnioty - mam pytanie - czy Ty nie widzisz roznicy?
    Jestes Panie
    typowym miejscowym medrcem - w klub facetow, co se lubia podotykac i popatrzec na
    przepaly
    wpisujesz sie idealnie...

  • 5. Data: 2009-09-13 19:50:56
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    On 13 Wrz, 20:47, "zuzia " <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    szkoda, ale grupe
    > stanowicie spojna, wiec tak trzymac - jest smiesznie czasem poczytac ekspertow,

    O boszsz... jeszcze większa żenua niż w tym nieszczęsnym wątku o
    lajce... Gdzież jest granica naprawdę bezecnej bzdury i dlaczego tak
    bezkarnie można ją przekraczać...

  • 6. Data: 2009-09-13 19:54:44
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 13 Wrz, 21:50, Czornyj <m...@c...pl> wrote:

    > O boszsz... jeszcze większa żenua niż w tym nieszczęsnym wątku o
    > lajce... Gdzież jest granica naprawdę bezecnej bzdury i dlaczego tak
    > bezkarnie można ją przekraczać...
    _____________________
    Najlepiej ukarac, banicja lub sciecie... moz tylko tortury, jak okaze
    skruche.
    StaM

  • 7. Data: 2009-09-13 20:06:42
    Od: "zuzia " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Najlepiej ukarac, banicja lub sciecie... moz tylko tortury, jak okaze
    > skruche.
    > StaM

    Tak, tak Panowie, najlepiej sie chlopaki odciac od sieci na amen jak nie chcecie
    uslyszec krytycznego
    glosu na wlasny temat... proste.

  • 8. Data: 2009-09-13 20:20:18
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Tak, tak Panowie, najlepiej sie chlopaki odciac od sieci na amen jak nie chcecie
    uslyszec krytycznego
    > glosu na wlasny temat... proste.

    To nie jest krytyczny głos, tylko bełkot pełen oklepanych frazesów,
    infantylnych banałów i pospolitego chamstwa.

  • 9. Data: 2009-09-13 20:27:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czornyj wrote:

    > To nie jest krytyczny głos, tylko bełkot pełen oklepanych frazesów,
    > infantylnych banałów i pospolitego chamstwa.

    prawdopodobnei to XYZ nadaje te typy tak mają :)

  • 10. Data: 2009-09-13 20:27:17
    Od: "zuzia " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > To nie jest krytyczny g=B3os, tylko be=B3kot pe=B3en oklepanych frazes=F3w,
    > infantylnych bana=B3=F3w i pospolitego chamstwa.

    Co do chamstwa, to mamy inna wrazliwosc, chyba... Reszta jest kwestja czytania ze
    zrozumieniem i
    szerokosci swiatopogladowej. pozdrawiam.