  • 1. Data: 2009-09-13 10:29:28
    Temat: eizo 1921, 31,32
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    jakie są różnice między tymi monitorami i czy warto dopłacić ?

  • 2. Data: 2009-09-13 11:07:39
    Temat: Re: eizo 1921, 31,32
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    On 13 Wrz, 12:29, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:
    > jakie są różnice między tymi monitorami i czy warto dopłacić ?

    Z punktu widzenia zastosowań graficznych i obróbki obrazów - nie
    warto. Nowsze modele mają nieco krótszy czas reakcji i jakieś
    pierdoły, które chyba są przydatne w multimediach, grach, filmach itp.

  • 3. Data: 2009-09-13 22:51:39
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    On 13 Wrz, 13:07, Czornyj <m...@c...pl> wrote:

    > Z punktu widzenia zastosowań graficznych i obróbki obrazów - nie
    > warto. Nowsze modele mają nieco krótszy czas reakcji i jakieś
    > pierdoły, które chyba są przydatne w multimediach, grach, filmach itp.

    Miałem taki sam dylemat.
    Kupiłem 1921 (używkę na allegro - gwarantowane poniżej 3 tys godzin) i
    nie żałuje. Wg mnie - nie warto dopłacać tylko dla samego czasu
    reakcji.
    Ponieważ używam go nie tylko do pracy w domu, ale i do rozrywki - nie
    zauważyłem smużenia, czy bardzo spóźnionego czasu reakcji -
    przynajmniej w tych grach, które czasem zdarza mi się na nim odpalić.
    Jak na razie - uważam go za bardzo dobry "budżetowy" wybór. Ale, ja
    ogólnie mam słabość do tej firmy i cieszy mnie to, że również ich
    tańsze modele, są warte polecenia (w pracy miałem do czynienia ze
    zdecydowanie droższymi modelami ;))

    Pozdrawiam

    Grzesiek "Nomad_FH"