  • 41. Data: 2011-01-03 15:02:38
    Temat: Re: telewizja 3D - jak to jest zrobione?
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2011-01-03 14:54, ToMasz pisze:

    > no i rozwiazałeś parę problemów. próbowałem oczami, osiagam max 5Hz i po
    > paru minutach głowa mnie rozbolała. Znaczy... TV 3D nie dlamnie

    Niezły wynik. Jak zsynchronizowałeś oczy bo mam z tym problem? Osiągam
    ok. 3 Hz i dalej mi się myli.

  • 42. Data: 2011-01-03 15:31:10
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Niezły wynik. Jak zsynchronizowałeś oczy bo mam z tym problem? Osiągam ok.
    > 3 Hz i dalej mi się myli.

    masz obraz na TV jeden obok drugiego to zrób zeza powstanie trzeci po środku
    w 3D :)

    Arek.

  • 43. Data: 2011-01-03 15:43:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    [MF] PL wrote:

    > Jakie osiągnięcie? To jest kwestia rodzaju wyświetlacza. W kinie masz
    > projektor świecący ciągłym światłem. Tam nie ma co mrugać.

    cho cho cho odkryłeś widzę jakiś nowy rodzaj projektora filmowego... bez
    migawki :)

  • 44. Data: 2011-01-03 16:15:36
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2011-01-03 16:43, Marek Dyjor pisze:

    > cho cho cho odkryłeś widzę jakiś nowy rodzaj projektora filmowego... bez
    > migawki :)

    tak tak tak epokowe odkrycie :)

  • 45. Data: 2011-01-03 16:20:15
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2011-01-03 16:31, Arek. pisze:

    > masz obraz na TV jeden obok drugiego to zrób zeza powstanie trzeci po środku
    > w 3D :)

    Teoria teorią. W praktyce widać 4 obrazy :) nie działa

  • 46. Data: 2011-01-03 16:24:06
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > cho cho cho odkryłeś widzę jakiś nowy rodzaj projektora filmowego... bez
    > migawki :)

    Że też bracia Lumiere o tym nie wiedzieli...

  • 47. Data: 2011-01-03 16:45:29
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Teoria teorią. W praktyce widać 4 obrazy :) nie działa

    nie teoria a praktyka ,coś źle robisz tego zeza ,mam materiał z N-ki i
    działa
    jest tylko jeden problem obraz jest tej wielkości jak nadawany w obrazach
    obok siebie i osoby są troszkę za szczupłe :) ale efekt 3d jest

    Arek.

  • 48. Data: 2011-01-04 13:37:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > w skepach szeroko reklamowane są telewizory d3. do nich oczywiście
    > specjalne okulary. Oglądałem, nie powaliło mnie jakością (wręcz
    > przeciwnie). Zastnawiam sie jak to jest zrobione - w sensie - jeden
    > nadawca sygnału tv3d, odbiorniki TV - wielu różnych producentów.
    > kwestia druga. technologia 3d (okulary migawkowe naprzemienne) w grach
    > komputerowych istnieje od baaardzo dawna( od quake1 napewno) Wtedy nie
    > było mowy o tv/monitorze 3d, bo wszystko robiły okulary. co takiego
    > zaawansowanego jest w dzisiejszych TV3d, ze są takie drogie?

    Chyba nie quake1 i to byl aznacznie nizsza jakosc niz obecnie. W grze jest
    prosciej zaimplementowac niz nakrecic film.

  • 49. Data: 2011-01-04 15:54:03
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Ghost wrote:

    > Chyba nie quake1 i to byl aznacznie nizsza jakosc niz obecnie. W grze
    > jest prosciej zaimplementowac niz nakrecic film.

    Przecież w czasach kłejka były praktycznie tylko kineskopowe monitory,
    które to, właściwie na dzień dobry wyświetlały obraz z szybkością
    100-160Hz w 800x600 albo nawet w 1024x768. Więc żaden problem. Do tego
    te okularki od Nvidii co były dodawane do kart graficznych, Elza czy coś
    podobnego.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2011-01-04 16:14:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Przecież w czasach kłejka były praktycznie tylko kineskopowe monitory,
    > które to, właściwie na dzień dobry wyświetlały obraz z szybkością
    > 100-160Hz w 800x600 albo nawet w 1024x768. Więc żaden problem.

    Problem w sofcie i jego tempie dzialania, 800x600 bylby klopot.