  • 31. Data: 2011-01-02 18:36:07
    Temat: Re: telewizja 3D - jak to jest zrobione?
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-01-02 18:29, Sergiusz Rozanski napisal (a):

    To może przeczytaj wątek od początku. Kiedy pisałem, że lcd miga?
    Wymyślasz jakieś bzdury.

  • 32. Data: 2011-01-02 19:15:45
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-01-02 19:36, [MF] PL napisal (a):
    > 2011-01-02 18:29, Sergiusz Rozanski napisal (a):
    >
    > To może przeczytaj wątek od początku. Kiedy pisałem, że lcd miga?
    > Wymyślasz jakieś bzdury.
    Sory. Rzeczywiście użyłem słowa "migotanie" ale na myśli miałem
    rwany-poklatkowy obraz - szybki pokaz slajdów.

  • 33. Data: 2011-01-02 20:08:48
    Od: Norbert <n...@M...com>

    [MF] PL napisał(a):

    > Nie, nie wyświetlają.

    ALez oczywiscie. Chyba ze instrukcja klamie i na pudle rowniez pisza
    glupoty.

  • 34. Data: 2011-01-02 20:28:13
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-01-02 21:08, Norbert napisal (a):

    > ALez oczywiscie. Chyba ze instrukcja klamie i na pudle rowniez pisza
    > glupoty.

    W pewnym sensie piszą głupoty. "Motion Plus" czy jakoś tak, to nie jest
    odświeżanie.

  • 35. Data: 2011-01-02 23:56:05
    Od: "ia" <i...@g...pl>

    a ja mam takie cuś:
    Samsung LE46B750 (niby 200Hz),
    pójdzie na nim 3d po zmianie softu?

    pzdr
    ia

  • 36. Data: 2011-01-03 08:09:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ia" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a ja mam takie cuś:
    > Samsung LE46B750 (niby 200Hz),
    > pójdzie na nim 3d po zmianie softu?

    A soft wyprodukuje Ci sprzętowe gniazdo/nadajnik do sterowania okularami?

  • 37. Data: 2011-01-03 11:15:04
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 3 Jan 2011 00:56:05 +0100, "ia" <i...@g...pl> wrote:

    >a ja mam takie cuś:
    >Samsung LE46B750 (niby 200Hz),
    >pójdzie na nim 3d po zmianie softu?

    a kto jest zainteresowany, abys mial TV 3D za free ??? Tylko Ty.

    --
    ThinkXtra

  • 38. Data: 2011-01-03 11:16:10
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 3 Jan 2011 09:09:20 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A soft wyprodukuje Ci sprzętowe gniazdo/nadajnik do sterowania okularami?

    okularki podlaczane po USB - tylko gdyby soft tym potrafil
    wysterowac!!!

    --
    ThinkXtra

  • 39. Data: 2011-01-03 12:49:51
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2011-01-03 12:16, a...@p...pl pisze:

    > okularki podlaczane po USB - tylko gdyby soft tym potrafil
    > wysterowac!!!

    A po co okulary. Wystarczy odpowiednio szybko mrugać oczami. :)

  • 40. Data: 2011-01-03 13:54:09
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    MF[PL] pisze:

    > A po co okulary. Wystarczy odpowiednio szybko mrugać oczami. :)
    no i rozwiazałeś parę problemów. próbowałem oczami, osiagam max 5Hz i po
    paru minutach głowa mnie rozbolała. Znaczy... TV 3D nie dlamnie
    :)

    ToMasz