  • 1. Data: 2010-12-31 21:38:28
    Temat: Tuner DVB-T (USB)
    Od: "JaC" <kalapita[nospam@]vp.pl>

    Czy jakiś Szanowny Użytkownik Tuner DVB-T (USB)
    dołączanego do dekodera n-ki może się podzielić wrazeniami i
    doświadczeniami.
    kalapita Małpa vp pl

  • 2. Data: 2011-01-01 10:36:40
    Temat: Re: Tuner DVB-T (USB)
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Czy jakiś Szanowny Użytkownik Tuner DVB-T (USB)
    > dołączanego do dekodera n-ki może się podzielić wrazeniami i
    > doświadczeniami.
    > kalapita Małpa vp pl

    cze
    a czym tu się dzielić ?
    mam DVB-T w TV Panasonic i ten z N-ki ,porównywałem jakość odbioru między
    nimi i nie znalazłem żadnych różnic

    Arek.

  • 3. Data: 2011-01-01 16:30:35
    Od: "JaC" <kalapita[nospam@]vp.pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a czym tu się dzielić ?
    > mam DVB-T w TV Panasonic i ten z N-ki ,porównywałem jakość odbioru między

    Na przykład czy czułość wejścia antenowego jest wystarczająca, czy trzeba
    stosować specjalną antenę.
    W sklepie nki piszą, że "wymagana antena do cyfrowej telewizji naziemnej" .
    Jest więc podejrzenie, że z czułością tunera coś nie bardzo.
    Przykładowo mam kartę telewizyjną Avermedia i nie "łapie" cyfrowych
    kanałów.
    Czy nka dodaje do tego tunera jakąś instrukcję - w ich sklepie z akcesoriami
    nic na ten temat nie ma.
    Jak obsługuje się cyfrowe kanały naziemne z poziomu dekodera. Dodają się do
    menu?
    Czy będzie też osługiwała telewizję HD ponieważ przykładowo karta moduł CI
    Neotion Mpeg4\Mpeg2 w które można wyposażyć np starsze odbiorniki zgodnie z
    opisem producenta nie będzie.
    JaC

  • 4. Data: 2011-01-01 19:20:53
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Na przykład czy czułość wejścia antenowego jest wystarczająca, czy trzeba
    > stosować specjalną antenę.

    ja odbieram na siatkowej odległość od nadajnika kilkanaście km, odbiór taki
    sam jak z tunera TV

    > Czy nka dodaje do tego tunera jakąś instrukcję - w ich sklepie z
    > akcesoriami nic na ten temat nie ma.

    jest na pudełku
    1.Podł tunerDVB-T USB do gniazdka USB,a następnie podł kabel antenowy do
    tunera.
    2. Poczekaj aż na ekranie pojawi się okno informujące o gotowości urządzenia
    3. Postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.

    > Jak obsługuje się cyfrowe kanały naziemne z poziomu dekodera. Dodają się
    > do menu?

    po zakończeniu szukania kanałów możesz przejśc do ich oglądania .Znajdują
    się one na pozycjach od 1001 na liście kanałów.

    > Czy będzie też osługiwała telewizję HD ponieważ przykładowo karta moduł CI
    > Neotion Mpeg4\Mpeg2 w które można wyposażyć np starsze odbiorniki zgodnie
    > z opisem producenta nie będzie.

    kanały HD jeżeli bedą niekodowane to tak ,jeżeli zakodowane to nie widzę
    takiej możliwości ,urządzenie ma wtyk USB i gniazdo antenowe nic więcej, to
    jest taki pendrive z wejściem antenowym :)

    Arek.