  • 1. Data: 2010-12-30 17:11:22
    Temat: Muzyczny TOP 10 Youtube.pl
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    TOP 10 najczęściej oglądanych teledysków telewizji Youtube.pl. Ranking jest
    wielce zaskakujący, nie ma tam tych, co byśmy się spodziewali będą w tym rankingu.

    1. Sokół i Pono - Będę brał cię w aucie
    12 mln odsłon

    2. Feel - Jak anioła głos
    10 mln odsłon

    3. Paulla - Od dziś
    9 mln 900 tys. odsłon

    4. Mrozu - Miliony Monet
    6 mln 200 tys. odsłon

    5. WWO - W wyjatkowych okolicznościach
    6 mln odsłon

    6. Paulla - Prosto w serce
    5 mln odsłon

    7. Sumptuastic - Kołysanka
    5 mln odsłon

    8. Marek Grechuta - Dni, których nie znamy
    4 mln 900 tys. odsłon

    9. Doda - Nie daj się
    4 mln 260 tys. odsłon

    10. Jamal - Policeman
    4 mln 100 tys. odsłon

    * Sumaryczna wartość dla każdego utworu

  • 2. Data: 2010-12-31 07:24:37
    Temat: Re: Muzyczny TOP 10 Youtube.pl
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 30-12-2010 o 18:11:22 Marcin Rolicki <m...@g...skasuj-to.pl>
    napisał(a):

    > TOP 10 najczęściej oglądanych teledysków telewizji Youtube.pl. Ranking
    > jest
    > wielce zaskakujący, nie ma tam tych, co byśmy się spodziewali będą w tym
    > rankingu.

    No nie wiem - mniej więcej takiego zestawu się spodziewałem.

    Zaskoczył mnie natomiast (pozytywnie) Grechuta.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 3. Data: 2010-12-31 10:41:36
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 30-12-2010 18:11, Marcin Rolicki pisze:
    > TOP 10 najczęściej oglądanych teledysków telewizji Youtube.pl. Ranking jest
    > wielce zaskakujący, nie ma tam tych, co byśmy się spodziewali będą w tym rankingu.

    a kogo byscie sie spodziewali?

  • 4. Data: 2010-12-31 13:49:51
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > a kogo byscie sie spodziewali?

    Zapewne tego: http://www.youtube.com/watch?v=YOQNMsGDe0I
    Ale reżimowy Youtube zawłaszczony przez żydokomunę zafałszował wyniki ;)

    Piotr

  • 5. Data: 2011-01-02 19:45:50
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    > No nie wiem - mniej więcej takiego zestawu się spodziewałem.

    Przy tym rankingu należy się widzowi zastanowić jakim sposobem w koncertach
    Sylwestrowych znaleźli się w prywatnym Polsacie i TVP dziwni wykonawcy jak:
    Lesz (TVP), Węgrowska (Polsat), Maleńczuk (Polsat), Volver (TVP), Leszcze
    (TVP), Urbańska (Polsat) (prywatnie żona Janusza Józefowicza) itd. W
    internecie ich dzieli od najlepszych 10-krotnie mniejszy wynik.