  • 11. Data: 2011-06-05 16:14:36
    Temat: Re: telefon + autofocus
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 5 Cze, 14:42, Błażej <z...@i...pl> wrote:

    > Co prawda nie miałe do tej pory przyjemności bawic się N8 ale nie wydaje
    > mmisię, aby Nokia do swojego flagowego telefonu nie dała AF.
    > To, że nie mogłeś wyostrzyć poniżej 50 cm nie oznacza, że nie ma AF.
    > Właśnie sprawdziłem jak to jest w mojej starej N82.
    > Aparat standardowo ustawiony jest w tryb auto i w tym trybie nie da się
    > złapać ostrości poniżej 50 cm. Wystarczy jednak przełączyć aparat w tryb
    > zbliżenia i ostrość juz jest mozliwa do ustawienia. Wydaje mi się, że w N8
    > jest podobnie.

    Pewnie, ze tak, N8 ma AF.
    http://n8forum.pl/makro-t303.html

  • 12. Data: 2011-06-05 16:56:03
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Mikolaj Machowski napisał:

    > Nie ma. O ile w modelu "rozrywkowym" to jeszcze zrozumiała decyzja. To

    Ups. Mój błąd. N8 ma AF. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

    m.

  • 13. Data: 2011-06-05 17:21:52
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ups. Mój błąd. N8 ma AF. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

    A gdzie go ma ? :) Zostrzy na - dajmy na to - monete lezaca na dloni ?
    Aktywuje sie normalnie, wcisnieciem spustu do polowy ? Czy trzeba szukac w
    menu ?

    pozdr

  • 14. Data: 2011-06-05 20:19:27
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 5 Cze, 19:21, "marcin" <m...@m...ru> wrote:
> [...]
    >
    > A gdzie go ma ? :) Zostrzy na - dajmy na to - monete lezaca na dloni ?
    > Aktywuje sie normalnie, wcisnieciem spustu do polowy ? Czy trzeba szukac w

    No przeciez podalem ci link, wystarczylo przeczytac.

  • 15. Data: 2011-06-05 21:01:47
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > No przeciez podalem ci link, wystarczylo przeczytac.

    Przeoczylem. Dziekuje.

    pozdr