  • 1. Data: 2011-05-23 12:12:11
    Temat: Jakie komórki w Egipcie, Izraelu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy Egipt i Izrael mają komórki GSM czy CDMA?
    Jak u nich z internetem 3G, na jakich pasmach nadają?

  • 2. Data: 2011-05-23 13:10:01
    Temat: Re: Jakie komórki w Egipcie, Izraelu
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Czy Egipt i Izrael mają komórki GSM czy CDMA?
    > Jak u nich z internetem 3G, na jakich pasmach nadają?

    W Izraelu ne bylem. W Egipcie korzystalem normalnie z telefonow GSM i 3G -
    pre paid Vodafone do rozmow glosowych a do netu wypozyczonej niedrogo od
    kolesia z hotelu karty operatora Eitsalat (z nielimitowanym doostepem 3G) na
    modemie przywiezionym z PL

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-05-23 14:47:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message

    > W Izraelu ne bylem.

    OK.

    > W Egipcie korzystalem normalnie z telefonow GSM i 3G - pre paid Vodafone
    > do rozmow glosowych

    Ta Vodafone to coś polskiego? Nie znam... sorry za ignorancję :-)

    > a do netu wypozyczonej niedrogo od kolesia z hotelu karty
    > operatora Eitsalat (z nielimitowanym doostepem 3G) na modemie
    > przywiezionym z PL

    Dzięki.
    Czy możesz to niedrogo wyrazić w jakieś walucie za dzień
    (godzinę?) użytkowania?

  • 4. Data: 2011-05-23 14:53:27
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Pszemol napisał:
    > Czy Egipt i Izrael mają komórki GSM czy CDMA?

    W Izraelu GSM.

    m.

  • 5. Data: 2011-05-23 15:02:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> wrote in message

    > W Izraelu GSM.

    Orientujesz się może czy internet GSM 3G działa jak
    w Europie i będzie pełny użytek z polskiej Nokii w roli
    modemu do laptopa?

  • 6. Data: 2011-05-23 15:20:20
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Pszemol napisał:
    > "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> wrote in message

    > Orientujesz się może czy internet GSM 3G działa jak
    > w Europie i będzie pełny użytek z polskiej Nokii w roli
    > modemu do laptopa?

    Nie korzystałem - tylko zwykłe rozmowy. W hotelach masz za darmo lub
    niewielką opłatę wi-fi.

    W GSMarena 3G operuje na 2100.

    m.

  • 7. Data: 2011-05-23 17:30:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ta Vodafone to coś polskiego? Nie znam... sorry za ignorancję :-)

    To egipska siec.
    Karte na Allegro kupilem przed wyjazdem za jakies 25 zl - na miejscu kupilem
    doladowanie.

    > Dzięki.
    > Czy możesz to niedrogo wyrazić w jakieś walucie za dzień
    > (godzinę?) użytkowania?

    Za 2 tygodnei zaplacilem kolesiowi cos ok 80 zl w przeliczeniu na PLN.
    Oferowal tez wypozyczenie modelu bez dodatkowych oplat - ale mialem swoj wie
    cnie skorzystalem (a niech by sie jeszcze zepsul - to by dopiero zaspiewal -
    oni po fakcie jak czegos wczesniej nie dogadasz- to potrafia rzucic cene :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-05-23 17:32:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dzięki.
    > Czy możesz to niedrogo wyrazić w jakieś walucie za dzień
    > (godzinę?) użytkowania?

    Oczywiscie te 80 zl to tak w ramach dogadanai si ena lewo z kolesiem
    pracujacym w hotelowym kiosku.
    Oficjalnie w egipskich hotelach wifi to jakies 40 zl za godzine :) - czasem
    w lepszych hotelach za darmo jest w np. holu kolo recepcji
    - choc raz bylem w Sharm Ek Sheikh i zaraz za oknem bylo calkiem darmowe
    WiFi skads :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-05-23 19:41:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > czasem w lepszych hotelach za darmo jest w np. holu kolo recepcji
    > - choc raz bylem w Sharm Ek Sheikh i zaraz za oknem bylo calkiem

    No tak się czasem zdarza jak ktoś ma szczęście :-)
    Dzięki za info - rzeczywiście są to koszty pomijalnie małe w stosunku
    do reszty.

  • 10. Data: 2011-05-26 20:52:23

    Użytkownik "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    W Izraelu masz sporo nie zabezpieczonych Wifi wiem bo byłem, głównie przy
    hotelach w Jordani gorzej a w Egipcie kupa raz tylko miałem nie
    zabezpieczone Wifi