  • 1. Data: 2011-05-24 07:47:06
    Temat: Uwalony BTS? Padl Orange w nowych telefonach
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Hej,

    Wczoraj pojawil mi sie dziwny problem. Cala flota Orange (3 numery)
    wlozona do 2 sztuk HTC (Wildfire i Desire) oraz jednego Samsunga (Galaxy
    S) przestala dzialac. Wszystkie telefony prawidlowo rejestruja sie w
    sieci i pokazuja zasieg (taka sama wersje wydarzen prezentuje
    telefoniczny BOK), zadnym z telefonow natomiast nie mozna wykonywac
    polaczen, ani zaden z telefonow polaczen nie odbiera. Natychmiast
    pojawia sie komunikat "Polaczenie zakonczone".

    Wszystkie sluchawki sprawne - powkladane prepaidy plusa i ery dzialaja
    prawidlowo. Wszystkie simy rowniez sprawne - powkladane do starych
    telefonow (jakas stara Motka i stary Sagem) rowniez dzialaja poprawnie.

    Wykrzaczyly sie kompletnie tylko w nowych smartfonach.

    Zlozylem reklamacje - ale na razie BOK, i ichniejsi "techniczni"
    twierdza, ze o zadnym problemie nie wiedza. Czekam. Tymczasem pytanie do
    grupowiczow z ciekawosci - co sie wlasciwie moglo stac i czy to sie
    zdarza? :)

    Ojciec byl przekonany, ze mu HTC padl... dopoki nie wrocilem ze swoimi
    smartfonami.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 2. Data: 2011-05-24 07:58:19
    Temat: Re: Uwalony BTS? Padl Orange w nowych telefonach
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Mateusz Papiernik wrote:

> [...]
    > twierdza, ze o zadnym problemie nie wiedza. Czekam. Tymczasem
    > pytanie do grupowiczow z ciekawosci - co sie wlasciwie moglo

    Sugestia:
    spacer kiosku i nabycie prepaida Orange (by mieć nowy
    SIM od Orange), bo nie wykluczyłeś jeszcze opcji związku
    problemu z.. kartami SIM.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 3. Data: 2011-05-24 08:10:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 09:58, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:
    > Mateusz Papiernik wrote:
    (...)
    > Sugestia:
    > spacer kiosku i nabycie prepaida Orange (by mieć nowy
    > SIM od Orange), bo nie wykluczyłeś jeszcze opcji związku
    > problemu z.. kartami SIM.

    <cite>
    prawidlowo. Wszystkie simy rowniez sprawne - powkladane do starych
    telefonow (jakas stara Motka i stary Sagem) rowniez dzialaja poprawnie.
    </cite>

  • 4. Data: 2011-05-24 08:25:26
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    wymus tryb 2G, byc może są problemy z 3G

    --
    Jean

  • 5. Data: 2011-05-24 08:33:18
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Artur Maśląg wrote:
> [...]
    > prawidlowo. Wszystkie simy rowniez sprawne - powkladane do
    > starych telefonow (jakas stara Motka i stary Sagem) rowniez

    W starych telefonach, więc można z prawdopodobieństwem
    graniczącym z pewnością pisać o trybie _2G_, smartfony idą
    zaś prawie na pewno w _3G_.

    Wymuszenie 2G też jest jakimś pomysłem, który teoretycznie
    może zadziałać..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 6. Data: 2011-05-24 09:09:18
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Maciej 'AbrahaM' Piotrowski napisał:

    > Wymuszenie 2G też jest jakimś pomysłem, który teoretycznie
    > może zadziałać..

    ...zwiekszajac satysfakcje klientów Orange...

    Dziwna ta firma, coraz gorszej jakosci uslugi serwują. Rewelacje typu
    brak zasiegu w centrum miasta, wymuszanie 2G...

  • 7. Data: 2011-05-24 09:19:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 10:33, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

    > W starych telefonach, więc można z prawdopodobieństwem
    > graniczącym z pewnością pisać o trybie _2G_, smartfony idą
    > zaś prawie na pewno w _3G_.

    Co by sugerowało jednak problemy z BTS-em, a nie z kartami SIM.

    > Wymuszenie 2G też jest jakimś pomysłem, który teoretycznie
    > może zadziałać..

    Różne rzeczy się już zdarzały.

  • 8. Data: 2011-05-24 11:14:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał
    > Wczoraj pojawil mi sie dziwny problem. Cala flota Orange (3
    > numery)

    Od wczoraj cos nie dziala strona Orange, moze to ma cos wspolnego.

> [...]
    > poprawnie.
    > Wykrzaczyly sie kompletnie tylko w nowych smartfonach.

    Android bez dostepu do Internetu nie dziala ?
    Czy np nie dziala UMTS, a stare sluchawki to gsm 900

    J.

  • 9. Data: 2011-05-24 11:46:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 13:14, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał
    >
    > Od wczoraj cos nie dziala strona Orange, moze to ma cos wspolnego.

    > Android bez dostepu do Internetu nie dziala ?
    > Czy np nie dziala UMTS, a stare sluchawki to gsm 900

    Pisał o połączeniach głosowych:
    <cite>

  • 10. Data: 2011-05-24 12:38:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w

> [...]
    > polaczen, ani zaden z telefonow polaczen nie odbiera. Natychmiast
    > pojawia sie komunikat "Polaczenie zakonczone".

    No i ? Cos stoi na przeszkodzie zeby Android mial drobny blad i z
    braku lacznosci do swojej chmury zablokowal tez polaczenia glosowe,
    albo zeby usterka byla w UMTS ?

    J.