  • 1. Data: 2011-05-24 13:44:06
    Temat: internet 3g w Samsung i780
    Od: Leszek <a...@e...pl>

    Witam - czy udało się komuś uzyskać połączenie 3g (i ikonkę 3g) w telefonie
    Samsung i780? Ja zawsze mam tylko Edge (i ikonke Edge). Wg. instrukcji
    telefon ten obsługuje 3g, ma do tego specjalną ikonkę, ale ja jeszcze nigdy
    jej nie widziałem.
    Dodam, że w ustawieniach Windowsa mam ustawione HSDPA na włączone, zaś
    na tej samej karcie SIM, w tym samym miejscu, ale w innym telefonie
    uzyskuję połączenie 3g.

  • 2. Data: 2011-05-24 19:09:01
    Temat: Re: internet 3g w Samsung i780
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Leszek pisze:
> [...]
    > Dodam, że w ustawieniach Windowsa mam ustawione HSDPA na włączone, zaś
    > na tej samej karcie SIM, w tym samym miejscu, ale w innym telefonie
    zielona słuchawka, menu, options
    w prawo do końca wybierz zakładkę: more
    band selection-> get setings: wybierz automatic
    ToMasz
    PS na codzien z 3g

  • 3. Data: 2011-05-25 09:37:20
    Od: Leszek <a...@e...pl>

    > zielona słuchawka, menu, options
    > w prawo do końca wybierz zakładkę: more
    > band selection-> get setings: wybierz automatic
    > ToMasz
    > PS na codzien z 3g

    Działa!! Wielkie dzięki!