  • 11. Data: 2010-12-02 10:21:34
    Temat: Re: tankowanie do butelki
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    co za różnica ON czy ONA ?

    Zawsze o Tobie marzyłem.... :)
    WOJO

  • 12. Data: 2010-12-02 10:27:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-02 09:16, Tadeusz pisze:

    > Ty tak k...a na serio????

    > czy po prostu jednak masz tak ciężko zlasowany mózg tym
    > całym "amerykanizmem"???
    >
    > :)

    Nie zeżre butelki. Ale zwykła butelka PET naelektryzować się może nieźle.
    A kara za nieprzestrzeganie przepisów ppoż. też może być niezła.
    Ale chyba kluczowe jest to, że mają na sprzedaż kanisterki :)

  • 13. Data: 2010-12-02 10:35:31
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Gabriel 'wilk' wrote:

    > O ile sie nie myle to na BP 5l czerwony baniaczek z lejkiem kosztuje
    > okolo 20pln jesli sie u nich kupuje paliwo do tego pojemnika - chyba
    > ze cos sie ostatnio zmienilo w cenniku. pozdrawiam

    Pierwsze słyszę o tym warunku.
    Jak ostatnio kupowałem żeby mieć na wszelki wypadek, to po prostu
    zapłaciłem 20 pln i nikt się nie pytał o tankowanie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2010-12-02 10:39:38
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Massai napisał:

    > Pierwsze słyszę o tym warunku.
    > Jak ostatnio kupowałem żeby mieć na wszelki wypadek, to po prostu
    > zapłaciłem 20 pln i nikt się nie pytał o tankowanie.
    Pisze jak bylo kiedys bo jak sie nie kupowalo u nich paliwa to cena za kanisterek
    byla wyzsza - ale
    to tak jak pisze to bylo przynajmniej rok wstecz :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 15. Data: 2010-12-02 11:01:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w

    >co za różnica ON czy ONA ?

    ON nie nosi moherowego beretu i nie iskrzy :-)

    J.

  • 16. Data: 2010-12-02 11:18:59
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-02 02:17, Pszemol pisze:
    > "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote in message

    > Bo stacja potem będzie gasić pożar jak paliwo zeżre butelkę

    dobre, dobre, imponuje mi Twoja wiara w atesty i homologacje :-)

    > gdy delikwent wyleje to gdzieś do kratki ściekowej burzowej

    no jasne,
    kupuje po to aby wylać do ścieków :-), trzeba mieć fantazję i pieniądze :-D

    pozdrawiam
    mario

  • 17. Data: 2010-12-02 12:07:10
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-02 01:18, Wiktor S. pisze:
    > Byłem świadkiem sceny na stacji Shella: przychodzi delikwent z butlą na
    > wodę mineralną (taką 20-litrową) i chce tankować. W tym momencie odzywa
> [...]

    Sa takie tworzywa ktore benzyna rozpuszcza.

    Sa takie ktore sie elektryzuja, IMO jest to mozliwe zeby iskra narobila
    balaganu.

    Kanistry maja taki a nie inny ksztalt zeby zawsze zostala poduszka
    powietrzna na okolicznosc rozszerzalnosci temperaturowej benzyny.

    Stacje maja jakies przepisy bezpieczenstwa i staraja sie ich pilnowac,
    bo sie strasznie trudno gasza w razie co.

    Aczkolwiek z egzekwowaniem przepisu ze nie wolno siedziec na motocyklu w
    trakcie tankowania to sie spotykam moze raz na 3 lata.

    KJ

  • 18. Data: 2010-12-02 12:14:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message
    ,
    > Aczkolwiek z egzekwowaniem przepisu ze nie wolno siedziec na motocyklu w
    > trakcie tankowania to sie spotykam moze raz na 3 lata.

    Z ciekawosci - po co, skoro i tak musisz pozniej isc zaplacic?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-12-02 12:14:52
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-12-02 02:17, Pszemol pisze:

    > Bo stacja potem będzie gasić pożar jak paliwo zeżre butelkę i się to
    > wszystko rozleje na beton

    łomatko...

    > lub będzie płacić za oczyszczanie środowiska
    > gdy delikwent wyleje to gdzieś do kratki ściekowej burzowej

    No tak, bo jak wleje z atestowanego pojemnika, to będzie OK

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 20. Data: 2010-12-02 12:18:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w
    > dobre, dobre, imponuje mi Twoja wiara w atesty i homologacje :-)

    To akurat nie kwestia wiary - niektore tworzywa sa naprawde
    nieodporne na benzyne. Malo ich, i politerecostam z butelek sie do
    nich nie zalicza, ale ryzyko pewne jest.

    J.