    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Date: Sun, 15 Jul 2012 16:22:49 +0000 (UTC)

    On Sun, 15 Jul 2012 17:58:31 +0200, dizel wrote:

    > Moze i pojechałem ale za taką kase to bym wolał kompa w domu albo
    > jakiegoś netbooka

    A jak juz mam kompa i netbooka, to moge smartfona?
    Hint: on jest oprocz, nie zamiast.

    > Nie chodziło mi o wielkość ale sam fakt ceny, zresztą co ci z tabletu
    > jak bateria długo nie trzyma , można iść nawet i do sklepu ale co z
    > tego jak zaraz będzie padaka i trzeba ładować

    Zgubiles się: siła 4" smartfona polega na tym, ze po prostu jest pod
    reka. W aucie, tramwaju, w kolejce w sklepie czy na poczcie. Tabletu ani
    netbooka nie targam ze soba na codzien.

    Innymi slowy, smartfonem mozna sporo, zawsze.
    Netbookiem mozna wiecej, czasem.
    (tabletu nie mam, bo nie umiem wymyslec mu zastosowania :-))

    > Mam zte blade za 300pln nie jest to demon szybkości ale na prawde da
    > radę z tego korzystać. To że coś nie kosztuje 1000pln nie oznacza że
    > jest do dupy

    Ma silnie ograniczona wygodę korzystania. Uzywam czasem w/w na przemian
    z Sensation, to wiem jak to boli.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns