  • 1. Data: 2012-11-07 11:22:26
    Temat: tani smartfon 4 cale
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Zastanawiam sie nad przyszlym zakupem taniego smartfona.

    W cenie do 700 zl ponizszy wydaje mi sie calkiem do przyjecia

    http://sklep.benchmark.pl/product/167581/Telefony_i_
    GPS/Telefony_i_Smartphone/Alcatel_OT_993D_black.html

    Opinie mile widziane :)

    Jesli ktos sugerowalby inne alternatywy, prosze pamietac o
    nieprzekraczaniu gornej granicy tych 700 zl, przy zachowaniu ekranu 4
    cale.

  • 2. Data: 2012-11-08 05:22:02
    Temat: Re: tani smartfon 4 cale
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > http://sklep.benchmark.pl/product/167581/Telefony_i_
    GPS/Telefony_i_Smartphone/Alcatel_OT_993D_black.html

    Jak widzisz - nikt na tej grupie nie zna tego telefonu...
    Masz okazje jako pierwszy go przetestowac w Polsce!!! :-)

    > Jesli ktos sugerowalby inne alternatywy, prosze pamietac o
    > nieprzekraczaniu gornej granicy tych 700 zl, przy zachowaniu
    > ekranu 4 cale.

    Nie znam tego konkretnego telefonu ale kierowanie sie przy
    zakupie w pierwszej kolejnosci niska cena produktu nie
    konczylo sie dla mnie zadowoleniem... Odradzalbym!

    Unikalbym tez rozwiazan niepopularnych - nietypowych.
    Na wolnym rynku jest zasada taka, ze jak cos jest tanie to dlatego
    jest tanie, ze malo kto chce to kupic - a maly popyt jest na rzeczy
    niestety dziadowskie, psujace sie, nieadekwatne do oczekiwan.

    Nie wiem skad sobie wymysliles te 700zl ale wolalbym
    dorzucic pare stówek, nawet wziac jakis kredyt, ale kupic
    cos z czego bylbym zadowolony. Przez pare nastepnych lat
    uzywasz codziennie cos co spelnia Twoje oczekiwania a nie
    jakiegos nieznanego gniota z którym beda tylko same
    problemy tylko dlatego ze jest tani i bedziesz klal... Pamietaj,
    ze biednego nie stac na tanioche a chytry dwa razy traci! :-)

  • 3. Data: 2012-11-08 07:40:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lis, 05:22, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    >
    > Jak widzisz - nikt na tej grupie nie zna tego telefonu...
    > Masz okazje jako pierwszy go przetestowac w Polsce!!! :-)

    Nie bardzo.
    Znalazlem trche opinii w internecie. Wiekszosc bez zachwytow
    ( pomijam wypowiedzi wg mnie "sponsorowane") ale i bez narzekania.

    > Nie wiem skad sobie wymysliles te 700zl ale wolalbym
    > dorzucic pare stówek, nawet wziac jakis kredyt, ale kupic
    > cos z czego bylbym zadowolony.

    Po prostu gorna granica kwoty, ktora zadeklarowalbym na nowy telefon
    wynosi mniej wiecej tyle. Wiecej nie jest to dla mnie warte.

> [...]
    > problemy tylko dlatego ze jest tani i bedziesz klal... Pamietaj,
    > ze biednego nie stac na tanioche a chytry dwa razy traci! :-)

    To co mnie interesuje, to mozliwosc wygodnego przegladania www (stad
    duzy ekran), czujnik zblizeniowy, niewylaczanie czy wlaczanie aparatu
    przypadkowymi dotknieciami, wygodne poruszanie sie po menu, trwalosc.
    Nie mam wymagan odnosnie super jakosci zdjec, map czy innych GPS, gier
    telefonicznych itp.
    Android 4 jest dla mnie dodatkowa zaleta.

    Obecnie od poltora roku korzystam ze "smartfona" Hundai (za 241
    zlotych) , gdzie najbardziej denerwuje mnie brak czujnika
    zblizeniowego, co powoduje czesto przypadkowe wylaczenia rozmowy itp.
    Powoli obserwuje "rynek" planujac w przeciagu moze z pol roku, kupic
    cos lepszego. Kupna aparatu przy przedluzeniu abonamentu raczej nie
    planuje, gdyz mam w T-mobile taryfe za 19,90 i ceny telefonow do niej
    sa bardzo wysokie. Analizowalem relacje cen telefonow i kosztow
    wyzszych taryf, i wychodzi mi, ze bardziej oplaca mi sie kupic telefon
    osobno, niz placic wyzsza taryfe z promocyjna cena aparatu.

  • 4. Data: 2012-11-08 08:43:49
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    krzysztofsf nabazgral(a):

> [...]
    > Jesli ktos sugerowalby inne alternatywy, prosze pamietac o
    > nieprzekraczaniu gornej granicy tych 700 zl, przy zachowaniu ekranu 4

    Jak szukasz sluchawki z obsluga multimediów + net to czemu nie ... normalny
    trelefon jak kazdy inny.
    Jak szukasz sluchawki i chcesz sie bawic w romy, benchmarki, najnowsze gry
    3D to szukaj tel za 2-3tys ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 5. Data: 2012-11-08 09:09:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "krzysztofsf" napisal:

> [...]
    > Kupna aparatu przy przedluzeniu abonamentu raczej nie planuje,
    > gdyz mam w T-mobile taryfe za 19,90 i ceny telefonow do niej

    No to za te 19,90 o wygodnym przegladaniu www nie ma raczej mowy.
    Bo jak dla mnie elementem wygody jest nie tylko duzy ekran z odpowiednia
    rozdzielczoscia i ogólna responsywnosc urzadzenia, ale takze
    niezaleznosc od najblizszego McDonalda. Czyli bez abonamentu z
    odpowiednim pakietem danych o wygodzie mozna zapomniec. A w takim
    abonamencie ceny sluchawek sa juz zupelnie inne. IMHO powinienes to
    jeszcze raz przeliczyc.

    JoteR

  • 6. Data: 2012-11-08 09:26:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lis, 09:09, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

> [...]
    > odpowiednim pakietem danych o wygodzie mozna zapomniec. A w takim
    > abonamencie ceny sluchawek sa juz zupelnie inne. IMHO powinienes to

    Mam pakiet 100 mega za 5 zl miesiecznie. Na moje potrzeby wystarcza -
    nawet przestalem blokowac wyswietlanie obrazkow.

    Prawdopodobnie chodzi w nim Aero2 - pole manewru przy aparacie na dwie
    karty sim. Ewentualnie kilka giga z roczna waznoscia z Allegro - jakby
    co.

    Interesujacy jest rowniez chyba HTC Desire X. Daja obecnie w T-mobile
    za 600 zl przy abonamencie podniesionym do 29,90 na dwa lata.
    poobserwuje rowniez ceny tego modelu na "wolnym rynku"
    Nie jestem gadgeciarzem i nie potrzebuje telefonu z setka funkcji z
    ktorych nie skorzystam, lub skorzystam jeden raz w celu wyprobowania
    dzialania.

  • 7. Data: 2012-11-08 10:51:05
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-11-07 11:22, krzysztofsf wrote:
> [...]
    >
    > http://sklep.benchmark.pl/product/167581/Telefony_i_
    GPS/Telefony_i_Smartphone/Alcatel_OT_993D_black.html

    Tu są opinie i dyskusje na jego temat:
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/ot993d/Alcatel
    -OT-993D.html Sam
    zastanawiałem się, czy go nie kupić.

    Piotr

  • 8. Data: 2012-11-08 12:03:36
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    i w tym momencie czasami warto jest kupić używanego SE arca za tą kwotę,
    ale wiesz co masz. Niekoniecznie na allegro, może w "salonie" gsm z 3 m
    gwarancją
> [...]
    > wynosi mniej wiecej tyle. Wiecej nie jest to dla mnie warte.

    > To co mnie interesuje, to mozliwosc wygodnego przegladania www (stad
    w pionie? poziomie? bo jak go położysz, (rozumiem że nie na biurku bo
    masz PC) to może lekko szaleć. da się to zablokować? Może dla Ciebie to
    ktoś sprawdzić? czy da się zablokować automatyczne gaśnięcie ekranu, ale
    tylko gdy jest włączona przeglądarka? Czy ktoś sprawdził jak działa
    aero2? W jednych telefonach bez problemu, w innych za każdym razem
    _przed_ włożeniem sima aero2 musisz wszystko wyczyścić, ustawić co
    trzeba i wsadzić kartę aero2. sama przyjemność.

    > czujnik zblizeniowy, niewylaczanie czy wlaczanie aparatu
    > przypadkowymi dotknieciami, wygodne poruszanie sie po menu,
    przy 1 procku 1ghz to poprostu buuuuuuuurzzzzzzzaaaa będzie
    > trwalosc.
    to możesz w motoroli defy oczekiwać nie w alcatelu.
    > Nie mam wymagan odnosnie super jakosci zdjec, map czy innych GPS, gier
    > telefonicznych itp.
    > Android 4 jest dla mnie dodatkowa zaleta.
    w czym jest zaletą? bo wczoraj był wątek typu dlaczego po wgraniu
    czwórki bateria pada po paru godzinach. gry też bardzej tną pod czwórką,
    więc naprawdę musisz mieć dobry powód.

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-11-08 12:28:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lis, 12:03, ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > i w tym momencie czasami warto jest kupić używanego SE arca za tą kwotę,
    > ale wiesz co masz. Niekoniecznie na allegro, może w "salonie" gsm z 3 m
    > gwarancją

    Elektronika obecnie z zalozenia "ma chodzic" 2-3 lata. tak wiec wole
    jednak nowy sprzet, zeby przynajmniej tyle mi pochodzil.

> [...]
    > _przed_ włożeniem sima aero2 musisz wszystko wyczyścić, ustawić co
    > trzeba i wsadzić kartę aero2. sama przyjemność.

    Tam dual sim jest.

    Z przegladarki korzystam kilkanascie minut dziennie, trzymajac telefon
    w reku

    > przy 1 procku 1ghz to poprostu buuuuuuuurzzzzzzzaaaa będzie>

    Strona sie zaladuje w 5 sekund a nie w 3 ?

    > trwalosc.
    > to możesz w motoroli defy oczekiwać nie w alcatelu.>

    Ogolnie to wiekszosc smartfonow nie wydaje mi sie specjalnie
    "pancerna".

    Najlepsze to stare nokie, ale maja male ekrany i przestarzale
    technicznie jesli chodzi o przegladanie internetu.

> [...]
    >
    > w czym jest zaletą? bo wczoraj był wątek typu dlaczego po wgraniu
    > czwórki bateria pada po paru godzinach. gry też bardzej tną pod czwórką,

    Zakladam, ze telefon z zainstalowanym systemem bedzie sie zachowywal
    troche inaczej, niz testowany pod innym i upgreadowany.

    "Bronie" tego telefonu, poniewaz tak sobie gdybamy, a nie wypowiadasz
    sie z poziomu faktycznego użytkownika - nawet takiego, co wywalil do
    smieci po probie korzystania.

  • 10. Data: 2012-11-08 14:39:37
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Nie jestem gadgeciarzem i nie potrzebuje telefonu z setka funkcji z
    ktorych nie skorzystam, lub skorzystam jeden raz w celu wyprobowania
    dzialania.

    ---
    akurat taki smartfon to ma wszystko co ten z najwyzszej pólki :) moze poza
    nfc