    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Thu, 8 Nov 2012 03:28:11 -0800 (PST)
    Subject: Re: tani smartfon 4 cale
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lis, 12:03, ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > i w tym momencie czasami warto jest kupić używanego SE arca za tą kwotę,
    > ale wiesz co masz. Niekoniecznie na allegro, może w "salonie" gsm z 3 m
    > gwarancją

    Elektronika obecnie z zalozenia "ma chodzic" 2-3 lata. tak wiec wole
    jednak nowy sprzet, zeby przynajmniej tyle mi pochodzil.

    > w pionie? poziomie? bo jak go położysz, (rozumiem że nie na biurku bo
    > masz PC) to może lekko szaleć. da się to zablokować? Może dla Ciebie to
    > ktoś sprawdzić? czy da się zablokować automatyczne gaśnięcie ekranu, ale
    > tylko gdy jest włączona przeglądarka? Czy ktoś sprawdził jak działa
    > aero2? W jednych telefonach bez problemu, w innych za każdym razem
    > _przed_ włożeniem sima aero2 musisz wszystko wyczyścić, ustawić co
    > trzeba i wsadzić kartę aero2. sama przyjemność.

    Tam dual sim jest.

    Z przegladarki korzystam kilkanascie minut dziennie, trzymajac telefon
    w reku

    > przy 1 procku 1ghz to poprostu buuuuuuuurzzzzzzzaaaa będzie>

    Strona sie zaladuje w 5 sekund a nie w 3 ?

    > trwalosc.
    > to możesz w motoroli defy oczekiwać nie w alcatelu.>

    Ogolnie to wiekszosc smartfonow nie wydaje mi sie specjalnie
    "pancerna".

    Najlepsze to stare nokie, ale maja male ekrany i przestarzale
    technicznie jesli chodzi o przegladanie internetu.

    >Nie mam wymagan odnosnie super jakosci zdjec, map czy innych GPS, gier
    >
    > w czym jest zaletą? bo wczoraj był wątek typu dlaczego po wgraniu
    > czwórki bateria pada po paru godzinach. gry też bardzej tną pod czwórką,
    > więc naprawdę musisz mieć dobry powód.

    Zakladam, ze telefon z zainstalowanym systemem bedzie sie zachowywal
    troche inaczej, niz testowany pod innym i upgreadowany.

    "Bronie" tego telefonu, poniewaz tak sobie gdybamy, a nie wypowiadasz
    sie z poziomu faktycznego użytkownika - nawet takiego, co wywalil do
    smieci po probie korzystania.