  • 1. Data: 2012-11-06 00:32:07
    Temat: Apple vs Samsung :)
    Od: Chris <s...@s...de>

    http://www.apple.com/uk/legal-judgement/

    Samsung / Apple UK judgment

    On 9 July 2012 the High Court of Justice of England and Wales ruled that
    Samsung Electronic (UK) Limited's Galaxy Tablet Computers, namely the
    Galaxy Tab 10.1, Tab 8.9 and Tab 7.7 do not infringe Apple's Community
    registered design No. 0000181607-0001. A copy of the full judgment of
    the High Court is available from
    www.bailii.org/ew/cases/EWHC/Patents/2012/1882.html.

    That Judgment has effect throughout the European Union and was upheld by
    the Court of Appeal of England and Wales on 18 October 2012. A copy of
    the Court of Appeal's judgment is available from
    www.bailii.org/ew/cases/EWCA/Civ/2012/1339.html. There is no injunction
    in respect of the Community registered design in force anywhere in Europe.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 2. Data: 2012-11-06 00:37:06
    Temat: Re: Apple vs Samsung :)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-pr
    n1/21171_554002961293358_413446139_n.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-11-06 08:30:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Nov 2012 23:37:06 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    > https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-pr
    n1/21171_554002961293358_413446139_n.jpg

    Nie wiem czy ogladane, ale na IE to nie jest prawda - bez skryptow tez sie
    nie miesci :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-11-06 09:32:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 6 Nov 2012 08:30:08 +0100, J.F. napisał(a):

    > Nie wiem czy ogladane, ale na IE to nie jest prawda - bez skryptow tez sie
    > nie miesci :-)

    Bo trick zaczyna się od dosyć dużych rozdzielczości. Na najpopularniejszej
    laptopowej 1366x768 to dużo nie zobaczysz. Na 1440x1050 widać dopiero po
    przełączeniu na full screen (F11)

  • 5. Data: 2012-11-06 10:45:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości

> [...]
    >najpopularniejszej
    >laptopowej 1366x768 to dużo nie zobaczysz. Na 1440x1050 widać dopiero

    Mam i HD do dyspozycji i na razie nie zauwazam nic podejrzanego.

    Moze pokazesz odpowiedni fragment kodu - ale na razie ... strona jak
    strona - w malej rozdzielczosci widac maly fragment, w duzej - wiekszy
    kawalek, w bardzo duzej - calosc.
    Tylko ze to bedzie niespotykanie duza chyba .. z 1500 w pionie.

    W Chrome cos tam miga i sie przestawia, nie chce mi sie szukac -
    zlosliwie celowo przestawiaja, zeby nie bylo widac, czy robia drobne
    dopasowania aby ladnie bylo widac ... ale "Shop at the Apple Online
    Store, call 0800 048 0408, visit an Apple Retail Store or find a
    reseller." tez znika z ekranu.

    Wylaczenie skryptow raczej nie pomaga.

    J.

  • 6. Data: 2012-11-06 10:49:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 6 Nov 2012 10:45:07 +0100, J.F napisał(a):

> [...]
    > dopasowania aby ladnie bylo widac ... ale "Shop at the Apple Online
    > Store, call 0800 048 0408, visit an Apple Retail Store or find a

    Nic nie trzeba przestawiać - po wciśnięciu F11 przerysowuje stronę na cały
    ekran, a po połowie sekundy grafika się powiększa

  • 7. Data: 2012-11-06 11:01:58
    Od: W <w...@w...pl>

    J.F wystukał, co następuje:

    > Mam i HD do dyspozycji i na razie nie zauwazam nic podejrzanego.

    akurat interwebz o tym trąbi od wczoraj:
    http://www.androidpolice.com/2012/11/05/apple-hides-
    rewritten-court-ordered-
    samsung-apology-behind-sneaky-uk-homepage-code/ - opis + wyjaśnienie co i
    jak

  • 8. Data: 2012-11-06 12:14:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "W" napisał w wiadomości grup
    J.F wystukał, co następuje:

> [...]
    -rewritten-court-ordered-
    >samsung-apology-behind-sneaky-uk-homepage-code/ - opis + wyjaśnienie

    No coz, moze od wczoraj zmienili, bo mnie dzis ten "US homepage normal
    footer" tez sie nie miesci.

    A trzeba by w archiwach posprawdzac, czy przypadkiem to nie jest
    normalna praktyka ze na malych ekranach sie po prostu nie mieszcza,
    strona zoptymalizowana do srednich ... ale na duzych specjalnie
    powiekszaja aby klienci nie narzekali ze male i nic nie widac.

    J.

  • 9. Data: 2012-11-06 12:36:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 6 Nov 2012 12:14:25 +0100, J.F napisał(a):

    > No coz, moze od wczoraj zmienili, bo mnie dzis ten "US homepage normal
    > footer" tez sie nie miesci.

    1. właśnie sprawdziłem - wciąż skaluje
    2. najwidoczniej wiele miesięcy twoich dziwnych kontaktów i dokarmiania
    Pszemola dają już skutki uboczne starym mechanizmem "z kim przestajesz,
    takim się stajesz" i trochę logiki i czytanie ze zrozumieniem trzech
    linijek tekstu zaczyna sprawiać istotne problemy.
    US się nie mieści w normalnym układzie. US po wciśnięciu F11 (full screen)
    mieści się w całości
    UK się nie mieści identycznie jak US. Po wciśnięciu F11 zaczyna się
    mieścić. Przez pół sekundy. Po tym czasie skrypt skaluje grafikę, żeby
    stopka znów się nie mieściła.
    Widać to zresztą na obrazku do którego link podałem - górna belka ma taki
    sam rozmiar.
    Po zablokowaniu w przeglądarce skryptów na stronie apple.com (np.
    Noscriptem w Firefoxie) powoduje, że przy przełączaniu full screen/okno
    grafika przestaje się skalować

  • 10. Data: 2012-11-06 13:24:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Po zablokowaniu w przeglądarce skryptów na stronie apple.com (np.
    > Noscriptem w Firefoxie) powoduje, że przy przełączaniu full screen/okno
    > grafika przestaje się skalować

    Scaluje na 100%, sam wczoraj sprawdząłęm na lapku z matrycą FullHD
    1920x(niepamiętam) :) i pokazuje całość i nagle w ułamku sec przeprosiny są
    poza ekranem.