    Date: Thu, 08 Nov 2012 12:03:36 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tani smartfon 4 cale

    i w tym momencie czasami warto jest kupić używanego SE arca za tą kwotę,
    ale wiesz co masz. Niekoniecznie na allegro, może w "salonie" gsm z 3 m
    gwarancją
    > Po prostu gorna granica kwoty, ktora zadeklarowalbym na nowy telefon
    > wynosi mniej wiecej tyle. Wiecej nie jest to dla mnie warte.

    > To co mnie interesuje, to mozliwosc wygodnego przegladania www (stad
    > duzy ekran),
    w pionie? poziomie? bo jak go położysz, (rozumiem że nie na biurku bo
    masz PC) to może lekko szaleć. da się to zablokować? Może dla Ciebie to
    ktoś sprawdzić? czy da się zablokować automatyczne gaśnięcie ekranu, ale
    tylko gdy jest włączona przeglądarka? Czy ktoś sprawdził jak działa
    aero2? W jednych telefonach bez problemu, w innych za każdym razem
    _przed_ włożeniem sima aero2 musisz wszystko wyczyścić, ustawić co
    trzeba i wsadzić kartę aero2. sama przyjemność.

    > czujnik zblizeniowy, niewylaczanie czy wlaczanie aparatu
    > przypadkowymi dotknieciami, wygodne poruszanie sie po menu,
    przy 1 procku 1ghz to poprostu buuuuuuuurzzzzzzzaaaa będzie
    > trwalosc.
    to możesz w motoroli defy oczekiwać nie w alcatelu.
    > Nie mam wymagan odnosnie super jakosci zdjec, map czy innych GPS, gier
    > telefonicznych itp.
    > Android 4 jest dla mnie dodatkowa zaleta.
    w czym jest zaletą? bo wczoraj był wątek typu dlaczego po wgraniu
    czwórki bateria pada po paru godzinach. gry też bardzej tną pod czwórką,
    więc naprawdę musisz mieć dobry powód.

    ToMasz