    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Wed, 7 Nov 2012 22:40:49 -0800 (PST)
    Subject: Re: tani smartfon 4 cale
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lis, 05:22, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    m.googlegroups.com...

> [...]
    _GPS/Telefony_i_Sm...

    > Jak widzisz - nikt na tej grupie nie zna tego telefonu...
    > Masz okazje jako pierwszy go przetestowac w Polsce!!! :-)

    Nie bardzo.
    Znalazlem trche opinii w internecie. Wiekszosc bez zachwytow
    ( pomijam wypowiedzi wg mnie "sponsorowane") ale i bez narzekania.

    > Nie wiem skad sobie wymysliles te 700zl ale wolalbym
    > dorzucic pare stówek, nawet wziac jakis kredyt, ale kupic
    > cos z czego bylbym zadowolony.

    Po prostu gorna granica kwoty, ktora zadeklarowalbym na nowy telefon
    wynosi mniej wiecej tyle. Wiecej nie jest to dla mnie warte.

    > Przez pare nastepnych lat
    > uzywasz codziennie cos co spelnia Twoje oczekiwania a nie
    > jakiegos nieznanego gniota z którym beda tylko same
    > problemy tylko dlatego ze jest tani i bedziesz klal... Pamietaj,
    > ze biednego nie stac na tanioche a chytry dwa razy traci! :-)

    To co mnie interesuje, to mozliwosc wygodnego przegladania www (stad
    duzy ekran), czujnik zblizeniowy, niewylaczanie czy wlaczanie aparatu
    przypadkowymi dotknieciami, wygodne poruszanie sie po menu, trwalosc.
    Nie mam wymagan odnosnie super jakosci zdjec, map czy innych GPS, gier
    telefonicznych itp.
    Android 4 jest dla mnie dodatkowa zaleta.

    Obecnie od poltora roku korzystam ze "smartfona" Hundai (za 241
    zlotych) , gdzie najbardziej denerwuje mnie brak czujnika
    zblizeniowego, co powoduje czesto przypadkowe wylaczenia rozmowy itp.
    Powoli obserwuje "rynek" planujac w przeciagu moze z pol roku, kupic
    cos lepszego. Kupna aparatu przy przedluzeniu abonamentu raczej nie
    planuje, gdyz mam w T-mobile taryfe za 19,90 i ceny telefonow do niej
    sa bardzo wysokie. Analizowalem relacje cen telefonow i kosztow
    wyzszych taryf, i wychodzi mi, ze bardziej oplaca mi sie kupic telefon
    osobno, niz placic wyzsza taryfe z promocyjna cena aparatu.