  • 51. Data: 2012-12-23 16:51:22
    Temat: Re: tani smartfon 4 cale
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    news:k7gvto$eik$2@node1.news.atman.pl...

    > Ależ nikt nie mowi o byciu ciamajda! Chytrosc to wlasnie kombinowanie
    > motywowanie chciwoscia. Czesto sie mozesz przy tych kombinacjach pogubic i
    > przedobrzyc, a wtedy dwa razy stracisz...

    ale wczesniej zyskales 100 razy wiec jestes na plusie...;)

    --
    the_foe

  • 52. Data: 2012-12-24 00:29:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Gru, 14:28, Trybun <r...@y...com> wrote:

    > Ja też obejrzałem kilka modeli, i jak na razie nie widzę żadnego
    > faworyta na który mógłbym się skusić.

    Kwestia zdefiniowania potrzeb.
    Czy potrzebujesz "kopii" tabletu polaczonej z dobrym jakosciowo
    telefonowaniem, czy tez potrzebujesz telefonu posiadajacego kilka
    istotnych dla Ciebie funkcji.
    Sadze, ze padafon Asusa jest obiecujacym krokiem w strone przyszlej
    modulowosci, gdzie bedziemy kupowac mocny rdzen w formie telefonu i
    sprzegali go w miare potrzeby z roznej wielkosci stosunkowo tanimi
    ekranami dotykowymi.

  • 53. Data: 2012-12-25 11:06:32
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-24 00:29, krzysztofsf pisze:

> [...]
    > modulowosci, gdzie bedziemy kupowac mocny rdzen w formie telefonu i
    > sprzegali go w miare potrzeby z roznej wielkosci stosunkowo tanimi

    No właśnie, po co mi kolejny android.. może trochę poczekać i kupić
    Lumię 620 z W8, podobno ma być w atrakcyjnej cenie.

    Myślisz że pomysł Asusa ma przyszłość? :-

  • 54. Data: 2012-12-25 11:14:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 25 Dec 2012 11:06:32 +0100, Trybun napisał(a):

    > No właśnie, po co mi kolejny android.. może trochę poczekać i kupić
    > Lumię 620 z W8, podobno ma być w atrakcyjnej cenie.

    Tak, to świetny pomysł. Wtedy się zdecydowanie dowiesz po co ci Android.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 55. Data: 2012-12-25 20:39:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Gru, 11:06, Trybun <r...@y...com> wrote:

    > Myślisz że pomysł Asusa ma przyszłość? :-

    Cos takiego samodzielnie przyszlo mi na mysl kilka miesiecy temu,
    dlatego ucieszylem sie widzac, ze juz sa faktycznie wdrazane podobne
    rozwiazania.

    Sadze, ze moduly w jakiejs formie, maja przyszlosc, a przynajmniej
    opanuja pewna czesc rynku.

    Trzy urzadzenia o podobnej funkcjonalnosci i mocy obliczeniowej,
    rozniace sie w zasadzie wielkoscia i rozdzielczoscia ekranu , moca
    glosnikow i iloscia roznegego rodzaju wyjsc - smartfon, nieduzy tablet
    siedem cali i wiekszy przynajmniej dziesieciocalowy tablet.

    Sadze, ze czesc producentow pojdzie sciezka polegajaca nie na
    kupowaniu trzech urzadzen, a na rozbudowie jednego, byc moze
    polegajacej rowniez na laczeniu mocy tabletu z dolaczanym telefonem -
    np. procesor tabletu po polaczeniu z telefonem obsluguje wylacznie
    grafike, zamieniajac sie w karte graficzna z ekranem.

  • 56. Data: 2012-12-26 10:25:22
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-25 11:14, Waldek Godel pisze:

    > Tak, to świetny pomysł. Wtedy się zdecydowanie dowiesz po co ci Android.

    U mnie Android to przede wszystkim Osmand, Bluetooth File Transfer i
    Mycar Locator... A także parę gierek, m.in szachy. Myślę że wszystko to
    znajdę również pod Nokiowskim W8.

  • 57. Data: 2012-12-26 10:27:08
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-25 20:39, krzysztofsf pisze:

> [...]
    > np. procesor tabletu po polaczeniu z telefonem obsluguje wylacznie
    > grafike, zamieniajac sie w karte graficzna z ekranem.

    No cóż, może i masz rację, może i jest przed tym jakaś przyszłość. Ale
    jak dla mnie już sam smartfon jest chybionym pomysłem. Zauważyłeś może
    że wielu użytkowników usprawiedliwia słabe, a czasem nawet wręcz mizerne
    działanie niektórych elementów smartfona, np. aparatu foto? Słabe fotki
    - "przecież od zdjęć są normalne aparaty".. To ja miałbym do nich
    pytanie - czego oni oczekują po telefonie wycenionym na 2000zł? Przecież
    normalny telefon, bez tych quasiużytkowych funkcji idzie kupić za sumę
    dziesięciokrotnie niższą.. A więc w podsumowaniu - ja uważam że jednak
    nie tędy droga, kompatybilność urządzeń tak, ale chimery w stylu all in
    one to jednak to nie jest to.

  • 58. Data: 2012-12-27 12:16:41
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.12.2012 Trybun <r...@y...com> napisał/a:

> [...]
    > dziesięciokrotnie niższą.. A więc w podsumowaniu - ja uważam że jednak
    > nie tędy droga, kompatybilność urządzeń tak, ale chimery w stylu all in

    Dawno się tak nie uśmiałem. Pomyśl po co w ogóle telefon, skoro zapewnia
    tylko marną namiastkę prawdziwej rozmowy. W dodatku nie zawsze działa,
    jest zależny od baterii, zasięgu sieci, itd. Czy nie zadziwia Cię że
    niektórzy ludzie z tego korzystają? Zamiast spotkać się w dogodnym miejscu,
    czasie i sobie porozmawiać?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 59. Data: 2012-12-28 15:11:56
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-27 12:16, kakmar pisze:
> [...]
    > jest zależny od baterii, zasięgu sieci, itd. Czy nie zadziwia Cię że
    > niektórzy ludzie z tego korzystają? Zamiast spotkać się w dogodnym miejscu,

    Wygoda w kontaktach z ludźmi, do tego potrzebny mi telefon, bądź tablet
    z funkcjami kontaktowymi. Nie, nie zadziwia mnie, ale pod warunkiem że
    taki aparat jest tylko uzupełnieniem owych międzyludzkich kontaktów.
    A tak trochę wracając do zadanego pytania - czego oczekuje po urządzeniu
    kupujący je za 2000zł, skoro macha nawet ręką na jakość wykonywanych
    przez nie fotek? Chodzi mu o logo firmy, albo o procesor z jak
    największą ilością rdzeni?