  • 1. Data: 2012-11-07 06:42:34
    Temat: bateria po jelly bean
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    czy ktos ma jakies doswiadczenia w szybkim rozladowywaniu baterii po
    aktualizacji do jelly bean? czytam, ze ludzie sie skarza, ale na razie
    nie doczytalem sie, do jednoznacznej tego przyczyny. <rs>

  • 2. Data: 2012-11-07 07:45:27
    Temat: Re: bateria po jelly bean
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 07 Nov 2012 00:42:34 -0500, rs napisał(a):
    > czy ktos ma jakies doswiadczenia w szybkim rozladowywaniu baterii po
    > aktualizacji do jelly bean? czytam, ze ludzie sie skarza, ale na razie
    > nie doczytalem sie, do jednoznacznej tego przyczyny. <rs>

    A patrzyles na watek z 3 lissopada ? SGS3 - JB

    Proces multimedia ... Tylko Polacy sie skarza ? Moze np nie lubi polskich
    liter w nazwach plikow ?

    J.

  • 3. Data: 2012-11-07 08:38:56
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 7 Nov 2012 07:45:27 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A patrzyles na watek z 3 lissopada ? SGS3 - JB
    >
    >Proces multimedia ... Tylko Polacy sie skarza ? Moze np nie lubi polskich
    >liter w nazwach plikow ?

    wlasnie mi teraz wyskoczyl ten watek. zaraz zerkne. dzieki. <rs>

  • 4. Data: 2012-11-07 08:56:23
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 07 Nov 2012 02:38:56 -0500, rs <n...@n...spam.pl> wrote:

    >wlasnie mi teraz wyskoczyl ten watek. zaraz zerkne. dzieki. <rs>

    no niestety, to nie to. u mnie nie ma na liscie takiego procesu.
    najwiecej ssie K-9, ale to i tylko w niewielkiej czesci, co multimedia
    u pytka z tamtego watku. <rs>

  • 5. Data: 2012-11-07 11:38:45
    Od: "Wojciech Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 07.11.2012 o 08:56 rs <n...@n...spam.pl> pisze:
    > no niestety, to nie to. u mnie nie ma na liscie takiego procesu.
    > najwiecej ssie K-9, ale to i tylko w niewielkiej czesci, co multimedia
    > u pytka z tamtego watku. <rs>

    A kto jest największym siorbaczem w statystykach zużycia baterii?

    Poza tym ściągnij sobie emulator terminala ze Sklepu i napisz:

    top -m 5

    I poobserwuj przez chwilę, kto będzie na szczycie z największym zużyciem
    procesora.

    Skoro wyładowywanie baterii pojawiło się po aktualizacji do JB, to to musi
    być coś software'owego i najprawdopodobniej będzie to właśnie nadmierne
    użycie mocy procesora.

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 6. Data: 2012-11-07 20:13:39
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 07 Nov 2012 11:38:45 +0100, "Wojciech Sura"
    <s...@s...op.pl> wrote:

    >A kto jest największym siorbaczem w statystykach zużycia baterii?

    w tej chwili i przez wiekszosc czasu 'screen' ~39%.

    >Poza tym ściągnij sobie emulator terminala ze Sklepu i napisz:
    >top -m 5
    >I poobserwuj przez chwilę, kto będzie na szczycie z największym zużyciem
    >procesora.

    o! nowa zabawka. tak zrobie. dzieki za sugestie.

> [...]
    >być coś software'owego i najprawdopodobniej będzie to właśnie nadmierne

    byc moze, ale na tym telefonie nie ma wiele rzeczy poinstalowanych,
    ktore by musialy siedziec i uzywac CPU. poza tym mam jakiegos app
    killera (moze nie nalepszego, wybralem tego, ktory mial wtedy
    najlepsze oceny w sklepie) 'advanced task killer', ktory morduje,
    wszystko co siedzi w tle, co 15 minut. przygladalem sie liscie
    procesow, ale naprawde niewiele sie zmienilo w stosunku do ICS.
    to tez nie wina telefonu, bo to juz trzeci, ktory sie zachowuje
    identycznie. <rs>