  • 21. Data: 2009-12-30 16:54:28
    Temat: Re: sztuka i Sztuka
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    cichybartko pisze:
    > Zdziwiłbyś się co do tych przedmiotów codziennego użytku. O pewnym
    > pisuarze mówi się do dziś.
    > http://en.wikipedia.org/wiki/File:Duchamp_Fountaine.
    jpg

    Ale to była właśnie, jak słyszałem, prowokacja ze strony Duchampa, który
    wstawił perfidnie pisuar na wystawę i śmiał się, że ludzie próbują
    interpretować tę "sztukę".

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 22. Data: 2009-12-31 11:34:32
    Od: cichybartko <c...@g...pl>

    On 2009-12-30 17:54, "Paweł W." wrote:
    jpg

    > Ale to była właśnie, jak słyszałem, prowokacja ze strony Duchampa, który
    > wstawił perfidnie pisuar na wystawę i śmiał się, że ludzie próbują
    > interpretować tę "sztukę".

    Cóż nawet mimo tego przewrotnego przekazu stało się to ponadczasowe.
    Dziś już taki przełom w sztuce z pewnością nie jest możliwy, chociażby z
    powodu ciągłego bombardowania największymi dziwactwami. Sytuacja podobna
    do tej w fotografii czy muzyce, prawie już wszystko było ;). Ciekawie
    brzmi odgrażanie się Camerona że technika 3D zastosowana w jego
    najnowszym filmie jest przełomem na miarę wynalezienia dźwięku w kinie.
    Pytanie czy w tej produkcji znalazło się miejsce na treść?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 23. Data: 2009-12-31 12:25:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    cichybartko pisze:
> [...]
    > najnowszym filmie jest przełomem na miarę wynalezienia dźwięku w kinie.
    > Pytanie czy w tej produkcji znalazło się miejsce na treść?

    No właśnie, jako (bez fałszywej skromności), niejaki praktyk od
    trójwymiaru, nie chce mi się na ten film iść po oglądnięciu zwiastunów.
    W ogóle mam duży problem bo mi się nie chce nic oglądać ostatnio...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 24. Data: 2009-12-31 12:40:06
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > No właśnie, jako (bez fałszywej skromności), niejaki praktyk od
    > trójwymiaru, nie chce mi się na ten film iść po oglądnięciu zwiastunów.
    > W ogóle mam duży problem bo mi się nie chce nic oglądać ostatnio...

    Ja obejrzałem zwiastun 2012 i stwierdziłem, że jest tam więcej bzdurnych
    sytuacji niż we wszystkich filmach katastroficznych z lat 70 (złoty czas
    kina katastroficznego). Niestety kino idzie w kierunku - ma dużo
    wybuchać, dużo ognia, bohater 50 razy cudem unika śmierci i w dodatku
    mały wątek miłosny. Niektórzy reżyserzy popadli w taką manierę, że
    wszystkie ich filmy są takie same.

    wer

    P.S. Najbardziej mnie rozwaliło jak furgonetka oberwała kawałkiem
    bazaltu/pumeksu z wulkanu, wielkość tego kawałka jakieś 2 metry
    średnicy. Dostała w tył i nadał jechała. Dodatkowo za furgonetką waliła
    się ziemia.

  • 25. Data: 2009-12-31 13:17:35
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant pisze:
    [...]
> [...]

    Na syffie (pl.rec.fantastyka.sf-f) jest już długa dyskusja na ten temat.
    A także tu:

    http://wo.blox.pl/2009/12/Avatar-daje-rade.html

    > No właśnie, jako (bez fałszywej skromności), niejaki praktyk od
    > trójwymiaru, nie chce mi się na ten film iść po oglądnięciu zwiastunów.
    > W ogóle mam duży problem bo mi się nie chce nic oglądać ostatnio...

    Widziałem zwiastun przy demonstracji telewizora Panasonica z blu-ray 3D
    i było całkiem, całkiem.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 26. Data: 2009-12-31 13:31:20
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Pytanie czy w tej produkcji znalazło się miejsce na treść?

    byłem i gorąco polecam.

    nie cały film w 3d ale te które fragmenty które były to całkiem miłe w
    odbiorze.

    i znalazło się dużo miejsca na treść....

  • 27. Data: 2009-12-31 13:32:31
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > No właśnie, jako (bez fałszywej skromności), niejaki praktyk od
    > trójwymiaru, nie chce mi się na ten film iść po oglądnięciu zwiastunów. W
    > ogóle mam duży problem bo mi się nie chce nic oglądać ostatnio...

    ale jesteś praktykiem od trójwymiaru statycznego (te filmy do zezolenia to
    nie to samo)

  • 28. Data: 2009-12-31 13:38:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    TheGuru pisze:

    > ale jesteś praktykiem od trójwymiaru statycznego (te filmy do zezolenia to
    > nie to samo)

    No ale powinno mnie to kręcić właśnie, a jakoś nie za bardzo... (ale to
    tajemnica, oficjalnie jestem wielkim entuzjastą ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /z instytucji publicznych najsprawniej działa dom publiczny bo jest
    prywatny/

  • 29. Data: 2009-12-31 13:41:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jan Rudziński pisze:

    > Na syffie (pl.rec.fantastyka.sf-f) jest już długa dyskusja na ten temat.
    > A także tu:
    >
    > http://wo.blox.pl/2009/12/Avatar-daje-rade.html

    No cóż, trzeba będzie sobie to obejrzeć żeby wyrobić zdanie. Tylko żeby
    te aluzje były choć trochę ambitniejsze...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /porażka na maxa, żenua, polewka, a ja jestem kul-gostek, spox no i szacun!/

  • 30. Data: 2009-12-31 13:46:08
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-12-29 21:43:25 +0100, J-L-F <j...@o...pl> said:

    > Akty wandalizmu są przejawem alienacji społecznej. Całe grupy społeczne
    > wyrzucone są poza obieg nie tylko kultury, ale jakiegoś w miarę
    > sensownego bytowania. Ludzie czują, że nikomu nie są potrzebni.
    > Bieda rodzi biedę i beznadzieję.
    > W każdym większym mieście w Polsce widać ją wyraźnie, o dziwo, w
    > mniejszych miastach nie rzuca się tak w oczy. Czyżby społeczności
    > lokalne tam lepiej sobie z tym radziły?

    Jaki wandalizm?
    Wandalizmem jest postawienie takiego czegoś w publicznym miejscu.
    Niczym się to nie różni od betonowych posągów soc realizmu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam