  • 1. Data: 2009-12-29 10:32:42
    Temat: tania lampa do Panasonic G1
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    Kolega się pyta jaka najtańsza lampa z allegro zadziała z G1.
    Czym się kierować wybierając tanie lampy do takiego aparatu?

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 2. Data: 2009-12-29 11:02:46
    Temat: Re: tania lampa do Panasonic G1
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "gietrzy" napisał
    > Kolega się pyta jaka najtańsza lampa z allegro zadziała z G1.
    > Czym się kierować wybierając tanie lampy do takiego aparatu?

    Napięciem na stopce - jak nie kupi takiej co ma kilkadziesiąt/kilkaset volt
    to go nie usmaży.
    Poza tym urodą - ja mam Metza 40MZ3i i wyglądają zarąbiście razem ; )
    Można za nią go nosić.
    No ale zakładam ją najwyżej raz w roku ; )

    Na poważnie - coś fajnego z dobrą automatyką i odchylaną głowicą da się
    kupić w miarę niedrogo.

    adam

  • 3. Data: 2009-12-29 19:00:28
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik gietrzy napisał:
    > Kolega się pyta jaka najtańsza lampa z allegro zadziała z G1.
    > Czym się kierować wybierając tanie lampy do takiego aparatu?

    Pytanie - czy ma działać dedykacja z pomiarem błysku TTL itd. Jeżeli
    tylko ma błyskać, korzystając z własnej automatyki, to kolega obok już
    odpowiedział. Musisz kolegę zapytać o skalę jego potrzeb.
    Maciek