  • 1. Data: 2009-12-29 07:16:56
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/52 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam!

    Konczymy watek 51-szy - dziekuje serdecznie wszystkim autorom i uczestnikom,
    ale oczywiscie jednoczesnie zaczynamy watek nr 52 do ktorego od teraz
    serdecznie zapraszam. A jak widac (po numerze watku i po dacie)
    jest to ostatnia okazja w tym roku :)

    Jak zwykle przypominam, ze
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-12-29 07:28:32
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/52 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 29 Dez., 08:16, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    > liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli

    odpowiedz jest natychmiastowa

    punkt kulminacyjny nadszedl :

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/panorama-16

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/panorama-17

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/panorama-18

    Gdyby bylo malo to ponizej sa dalsze z ostatniego tygodnia.

    I korzystajac z tej okazji pozwole sobie jako najaktywniejszy w 2009r
    uczestnik zlozyc prowadzacym serwis "zdjecie tygodnia" serdeczne i
    gorce podziekowania za caloroczna systematyczna prace i udostepnenie
    takiej mozliwosci wszystkim zainteresowanym.
    Zycze rowniez wszystkiego najlepszego w nadchodzacym roku - tylee
    udanych zdjec ile wyzwolen migawki.

    XXX

  • 3. Data: 2009-12-29 07:51:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
> [...]
    > takiej mozliwosci wszystkim zainteresowanym.
    > Zycze rowniez wszystkiego najlepszego w nadchodzacym roku - tylee

    Kuźwa, niektórzy to mają większy tupet od krzyżówki Leppera, faceta w
    czerni z prawie-północy i dwóch takich, co...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-12-29 17:31:30
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 29 Dez., 08:28, XX YY <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > takiej mozliwosci wszystkim zainteresowanym.
    > Zycze rowniez wszystkiego najlepszego w nadchodzacym roku - tylee

    nie moge uwierzyc .

    czyzby wszystkim sie otwieralo?
    zadnej pyskowki ? -cos nie tak .
    cos sie nie zgadza.

  • 5. Data: 2009-12-29 17:41:08
    Od: JD <j...@g...com>

    On 29 Gru, 08:16, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    > Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy

    http://jacek3d.deviantart.com/art/4-148439795

    I wszystkiego najlepszego w nowym wątku 2010 :)

    JD

  • 6. Data: 2009-12-29 19:04:22
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    > Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy

    Witam.
    Piszę pierwszy raz na tą grupę, ale czytam regularnie prawie cztery lata
    :-). Pisać nie mialem o czym bo "pstrykam" żadko więc ani doświadczenia, ani
    sprzętu... Chcę jednak dołączyć do tego wątku (jako że na razie mała
    frekfencja w tym tygodniu, (śledzę przez cały rok :-) swoje conieco ze
    świątecznego spaceru w postaci takiego zdjęcia:
    http://tnij.org/fdn8

    może znajdzie się ktoś co tego knota obejży he, he :-)

    Pozdrawiam grupowiczów i życzę wszystkiego naj w Nowym Roku

    Piotrek_P

  • 7. Data: 2009-12-29 20:03:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 08:16:56 +0100, tomek napisał(a):

    Zwykły obrazek z ulic Łodzi

    http://sonorov.deviantart.com/art/128-148236561

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 8. Data: 2009-12-30 08:50:02
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 29 Dez., 21:03, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    > "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

    pod tym obrazkiem jest napisane
    "buy this print "
    iles juz tego sprzedal?

    bo moim zdaniem to sie ogladajacym nalezy odszkodowanie , za to, ze
    ich na ogladanie czegos takiego naciagasz .

  • 9. Data: 2009-12-30 08:53:51
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    tomek wrote:
> [...]
    > ale oczywiscie jednoczesnie zaczynamy watek nr 52 do ktorego od teraz
    > serdecznie zapraszam. A jak widac (po numerze watku i po dacie)

    Jak ostatnia okazja, to trza korzystać :-)

    http://yans.majora.net/mona/pano2_correct.jpg

    ^- wcześniej panoram nie produkowałem, zatem pierwsze koty za płoty ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 10. Data: 2009-12-30 09:00:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2009-12-30 09:50, XX YY pisze:

    > pod tym obrazkiem jest napisane
    > "buy this print"
    > iles juz tego sprzedal?

    A co cię to obchodzi?

    > bo moim zdaniem to sie ogladajacym nalezy odszkodowanie , za to, ze
    > ich na ogladanie czegos takiego naciagasz .

    To nie oglądaj. Proste, czyż nie?