  • 141. Data: 2011-05-22 20:10:23
    Temat: Re: Swięte krowy
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witaj Mariuszu.

    Mario pisze:

> [...]
    | błędnie (np "ó" zamiast "u", czy "rz" zamiast "ż") jest według mnie brakiem
    | kultury bo zmusza czytającego do poprawiania w myślach piszącego. Każda
    | niewłaściwa litera czy błąd ortograficzny tworzy u czytającego pewien
    | niewielki dyskomfort. Jest to po prostu zderzanie się z brzydotą w czytanym
    | tekście. To że ty nie widzisz tej brzydoty nie oznacza, że jesteś wyżej
    | ewolucyjnie tylko że że zatraciłeś poczucie estetyki. Może nie przeszkadza ci
    | też obity tynk na klatce i zaszczana winda. Twój wybór. Ale niesłusznie takie
    | stępienie wrażliwości uważasz za zaletę.

    Bardzo mnie wzruszyła twoja walka o poprawne używanie języka
    polskiego, nawet w Internecie.

    W pełni popieram, przy czym dodałbym kilka przecinków i raczej
    nie napisałbym:

    nie stosowanie
    np "ó"
    tylko że że zatraciłeś

    Pozdrawiam serdecznie, jp
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    PS
    Przypadkowo natrafiłem na starszą stronę internetową
    twojej firmy. Ciekawie ją zrobiłeś.

    Chyba byłoby dobrze, gdybyś poprawił kilka niezręczności
    językowych. Niektóre z nich cytuję:

    omawiana z klijentem indywidualnie
    przedewszystkim
    pełną satyswakcję
    od odlekłości modułów
    rynku telinformatycznego i keszeni
    zakupie sprzętu komputorowego
    Sytemy ewidencji

    przez internet
    pomiaru wielkosci
    doswiadczenie w nowatorskich

    rodziny 51 , ma
    oprogramowaniem.Doświadczenie
    z firmą.Do każdego
    do współpracy !
    architekturze RISC , co
    Windowsa 95/98/ME/NT/2000 , archiwizacja

    -=-=-=--

    Wiem, że są to drobiazgi, ale mogą budzić wątpliwości
    co do profesjonalizmu firmy.

    jp

  • 142. Data: 2011-05-22 20:37:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 May 2011 21:47:45 +0200, j.r. wrote:
    >Witam,
    >a mi sie wajyde ze mzona pzrzectayc kdzay tsekt nwaet bez pkilsoch
    > zanokw i bez odniewopdnij kloenjscoi :)
    >Jnadek wgmaya to ueimjtesocni syzkbegio cyzatina cylach solw i dla
    >wkeizscsoi jset to uwilzacie weic sjsutoe sie opdiweoinda knosjleoc
    >oarz pksloie zkani.

    Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch
    uweniretasytch nie ma zenacznia kojnoleść ltier przy zpiasie dengao
    sołwa. Newajżanszjie jest to, żbey prieszwa i otatsnia lteria byla na
    siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie
    pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Dzijee sie tak
    datgelo, że nie czamyty wyszistkch lteir w sołwie, ale cłae sołwa od
    razu.

    J.

  • 143. Data: 2011-05-22 21:07:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 May 2011 21:55:21 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >To był 94/95 rok! 5 lat po tym, jak soc.culture.polish została
    >przejęta całkowicie przez Polaków z FidoNet.

    Eee - jak to "calkowicie" ? zawsze sie krecilo paru polonusow.

    J.

  • 144. Data: 2011-05-22 21:13:34
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 22.05.2011 22:37, J.F. pisze:
    > Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch
    > uweniretasytch[...]
    Możemy odczytać, ale spada prędkość. Ja sam popełniam błędy
    ortograficzne i często się na nich łapię po napisaniu - bo słowo "źle"
    wygląda.

    Ale jak szybko czytam to brak plznaczków, literówka, czy ort sprawiają
    czasami "parse error" i muszę czytać to samo słowo kilka razy - więc
    ktoś z niechlujstwa pisze bez plznaczków a ja potem tracę dodatkowy czas
    na OCR tego co napisał ;)

    Michoo

  • 145. Data: 2011-05-22 21:18:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Sunday, May 22, 2011, 11:07:38 PM, you wrote:

    > Eee - jak to "calkowicie" ? zawsze sie krecilo paru polonusow.

    I Ty ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 146. Data: 2011-05-22 21:39:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 May 2011 23:18:22 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello J.F.,
    >
    >I Ty ;P

    Az zajrzalem do archiwum .. nie, chyba nie. Tam sie jakos slabo
    krecilem. A w ogole to ona po angielsku w wiekszosci.

    Zaraz - na jakiej grupie sie wszyscy klocili, z Duchnowskim na czele?
    pl* chyba jakas, ale ktora ? Tamtej zreszta tez nie lubilem.

    J.

  • 147. Data: 2011-05-22 22:19:04
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-22 22:10, Jerzy Pastusiak pisze:
> [...]
    > polskiego, nawet w Internecie.
    >
    > W pełni popieram, przy czym dodałbym kilka przecinków i raczej

    Masz racje. Spieszyłem się i nie sprawdziłem tego co wyszło spod mych
    rąk. Na swoją obronę dodam, że nie punktuję kogoś za błędy kreując się
    przy tym na bezbłędnego. Nie zgadzam się jedynie na promowanie
    rozwiązań topornych i brzydkich jako nowej, lepszej jakości.

    > PS
    > Przypadkowo natrafiłem na starszą stronę internetową
    > twojej firmy. Ciekawie ją zrobiłeś.
    >
    > Chyba byłoby dobrze, gdybyś poprawił kilka niezręczności
    > językowych. Niektóre z nich cytuję:

    Nie mogę poprawić bo to nie moja strona. Sam ją kiedyś znalazłem w necie
    i pomyślałem sobie, że zbyt mało kreatywnie podszedłem do wymyślania
    nazwy firmy. Na szczęście zarzut nieuczciwej konkurencji raczej mi nie
    grozi.
    Mam nadzieję, że nie będziesz się znęcał teraz nad moją prowizoryczną
    stronką/wizytówką :)

    MD

  • 148. Data: 2011-05-22 22:21:35
    Temat: Re: święte krowy
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > OGŁASZAM KONIEC WĄTKU!

    Jesteś adminem?

    MD

  • 149. Data: 2011-05-23 05:44:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 May 2011 23:13:34 +0200, Michoo wrote:
    >Możemy odczytać, ale spada prędkość.

    wlasnie ze niewiele spada przy takim przykladzie :-)

    J.

  • 150. Data: 2011-05-23 07:53:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Monday, May 23, 2011, 7:44:28 AM, you wrote:

    > wlasnie ze niewiele spada przy takim przykladzie :-)

    Jasne. Bo już wszyscy znaja to na pamięć.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl