    From: Mario <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Swięte krowy
    Date: Mon, 23 May 2011 00:19:04 +0200
    <4dd4f4a3$0$2502$65785112@news.neostrada.pl> <ir2tlv$b4c$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <ir3mlf$lkb$1@news.onet.pl>
    <ir3ntq$q6v$3@news.onet.pl> <ir3si5$jan$1@news.onet.pl>
    <s...@b...pl>
    <5...@p...pl>
    <i...@4...com>
    <7...@p...pl> <ir964p$evn$2@news.onet.pl>
    <ir97vv$nd3$1@news.onet.pl> <irahuv$7qn$1@news.onet.pl>
    <irarid$b9f$1@news.onet.pl> <irauai$lsa$1@news.onet.pl>
    <iravgs$r3o$1@news.onet.pl>
    <P...@s...pam.szczecin.pl>

    W dniu 2011-05-22 22:10, Jerzy Pastusiak pisze:
    > Witaj Mariuszu.

    > Bardzo mnie wzruszyła twoja walka o poprawne używanie języka
    > polskiego, nawet w Internecie.
    >
    > W pełni popieram, przy czym dodałbym kilka przecinków i raczej
    > nie napisałbym:
    >
    > nie stosowanie
    > np "ó"
    > tylko że że zatraciłeś
    >
    > Pozdrawiam serdecznie, jp
    > -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    Masz racje. Spieszyłem się i nie sprawdziłem tego co wyszło spod mych
    rąk. Na swoją obronę dodam, że nie punktuję kogoś za błędy kreując się
    przy tym na bezbłędnego. Nie zgadzam się jedynie na promowanie
    rozwiązań topornych i brzydkich jako nowej, lepszej jakości.

    > PS
    > Przypadkowo natrafiłem na starszą stronę internetową
    > twojej firmy. Ciekawie ją zrobiłeś.
    >
    > Chyba byłoby dobrze, gdybyś poprawił kilka niezręczności
    > językowych. Niektóre z nich cytuję:

    Nie mogę poprawić bo to nie moja strona. Sam ją kiedyś znalazłem w necie
    i pomyślałem sobie, że zbyt mało kreatywnie podszedłem do wymyślania
    nazwy firmy. Na szczęście zarzut nieuczciwej konkurencji raczej mi nie
    grozi.
    Mam nadzieję, że nie będziesz się znęcał teraz nad moją prowizoryczną
    stronką/wizytówką :)

    MD