  • 21. Data: 2011-06-05 20:17:54
    Temat: Re: sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-05 22:11, NESSO pisze:

    > co ma do tego : Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego ? :)

    Jakby Ci to powiedzieć... a holuj się, jak Ci wygodnie, ale więcej o
    poradę nie pytaj.

    Pozdr
    DP

  • 22. Data: 2011-06-05 20:21:28
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości

    Hej
    Może nie do końca na temat ale jak to się robi żeby benzyny zabrakło?
    Rozumiem Gobi albo inne ekstrema. Zresztą wtedy bierze się zapas.
    Ale w w naszym kraju? Teraz? Kiedy stacji (tych firmowych) jest od
    groma.
    Możesz tylko sobie pogratulować i zapamiętać na przyszłość.

    Szymon

  • 23. Data: 2011-06-05 20:28:38
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > jakies video w sieci ? goglilem i nic nie znalałem

    poprawka :
    http://www.streetfire.net/video/towing-a-motorcycle-
    w-a-motorcycle_2248903.htm

    hol za pomocą taśmy , co ciekawe moto holujacy nie ma na stałe podpietej
    linki
    a owiniętą na stopce co takze zabezpiecza przed nagłymi szarpnięciami

    może ktoś jeszcze wyszukal film z tym holowaniem - pchając

  • 24. Data: 2011-06-05 20:34:29
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

> [...]
    > groma.
    > Możesz tylko sobie pogratulować i zapamiętać na przyszłość.

    poniosło mnie na prostej odkrecałem za ostro ,
    rezerwa mrugała , mrugala i dupa nie dolecialem tam gdzie chialem zasikać

    mea culpa, mea maxima culpa

  • 25. Data: 2011-06-05 20:55:11
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

> [...]

    > poniosło mnie na prostej odkrecałem za ostro ,
    > rezerwa mrugała , mrugala i dupa nie dolecialem tam gdzie chialem zasikać

    Za pokutę popchaj chłopcze motonga pod górę przez 200 metrów :)

    Szymon

  • 26. Data: 2011-06-06 06:14:39
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    NESSO pisze:

    > Mam pytanko czy zdazyło wam sie w podobnej sytuacji ( brak paliwa , awaria
    > moto ) być holowanym - ciągnietym ?

    Dużo szybciej będzie jak jakis motocyklista Ci przywiezie z najbliższej
    stacji paliwko w baniaczku po oleju wyciągniętym z kosza przy dystrybutorze.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 27. Data: 2011-06-06 06:29:58
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 5 Jun 2011 19:57:20 +0200) ktos podajacy sie za NESSO
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Mam pytanko czy zdazyło wam sie w podobnej sytuacji ( brak paliwa , awaria
    > moto ) być holowanym - ciągnietym ? przez innego motocykliste , samochód ,
    > jak ? czym ? gdzie sie zaczepić ? domyślam sie ze linki nie wozicie z sobą
    > :)

    Juz Ci koledzy napisali jak holowac a ja ze swojej strony dodam tylko, ze
    w moim przypadku holowany bylem dwa razy. Raz sie wywrocilem a raz nie.
    Ogolnie to nie polecam.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 28. Data: 2011-06-06 07:04:11
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Może nie do końca na temat ale jak to się robi żeby benzyny zabrakło?

    Ano np. tak jak na 7-ce - chcesz wjechać na pewną BP w kierunku na Warszawę:
    zero znaków przy zjeździe z 2-pasmówki (z kilometr od stacji), że to akurat
    BP będzie,
    a jak już widzisz stację, to zjechać się nie da ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 29. Data: 2011-06-06 07:10:10
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości

    > Juz Ci koledzy napisali jak holowac a ja ze swojej strony dodam tylko, ze
    > w moim przypadku holowany bylem dwa razy. Raz sie wywrocilem a raz nie.
    > Ogolnie to nie polecam.

    Pozostaje teraz pytanie czy 50% skutecznosci to duzo, czy nie?

    erg

  • 30. Data: 2011-06-06 07:26:39
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "erg" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Pozostaje teraz pytanie czy 50% skutecznosci to duzo, czy nie?

    Na wygraną w totka - dużo.
    Na uszkodzenie motocykla - lepiej zamówić busa ;-)

    Pzdr

    JKK