  • 1. Data: 2011-06-05 20:27:59
    Temat: kłik kłeszczyn do łancuchowców
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    joł
    jaki bedzie akustyczny objaw zacierajacego sie (za sztywnego) łąncucha
    nic wiecej nie pisze co by nie sugerować
    pozdroo
    huck

  • 2. Data: 2011-06-05 21:37:59
    Temat: Re: kłik kłeszczyn do łancuchowców
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-05 22:27, huck pisze:
> [...]
    > jaki bedzie akustyczny objaw zacierajacego sie (za sztywnego) łąncucha
    > nic wiecej nie pisze co by nie sugerować

    Onomatopeje chcesz ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2011-06-05 23:15:40
    Od: Piotr <z...@g...com>

> [...]
    > jaki bedzie akustyczny objaw zacierajacego sie (za sztywnego) łąncucha
    > nic wiecej nie pisze co by nie sugerować

    KLIK KLAAM KHLIKK KHMM

  • 4. Data: 2011-06-06 06:08:32
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > jaki bedzie akustyczny objaw zacierajacego sie (za sztywnego) łąncucha
    > nic wiecej nie pisze co by nie sugerować

    KLIK KLAAM KHLIKK KHMM

    ==============

    Identyczne odgłosy wydawał kiedyś mój kumpel po imprezie. Potem udawał, że
    nie pamięta.

  • 5. Data: 2011-06-06 07:31:09
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Onomatopeje chcesz ?
    nie Kuczu :-)
    wolałbym opis
    no dobra żle zadałem pytanie
    bedzie strzelał na zdawczej, ale na wszystkich biegach ?
    pozdroo
    Huck

  • 6. Data: 2011-06-06 08:12:47
    Temat: Re: k?ik k?eszczyn do ?ancuchowców
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-05, huck <2...@w...pl> wrote:
    > jo?
    > jaki bedzie akustyczny objaw zacierajacego sie (za sztywnego) ??ncucha
    > nic wiecej nie pisze co by nie sugerowaae

    Strzela, buczy, huczy, wydaje dziwne odglosy przy ruszaniu, robi sie
    mocno goracy po krotkiej jezdzie.

    --
    Artur
    ZZR 1200