  • 1. Data: 2011-06-05 14:35:35
    Temat: Pierwszego sprzętu się nie sprzedaje!
    Od: woohoo <w...@i...com>

    Mnie to przyszło na myśl i od razu, w połowie drogi, tylny hamulec się
    zablokował.
    Ale pogłaskałem, przeszło mu i dojechałem do domu.
    Nie sprzedawajcie pierwszych motocykli za żadną cenę!

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 2. Data: 2011-06-05 15:48:10
    Temat: Re: Pierwszego sprzętu się nie sprzedaje!
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "woohoo" <w...@i...com> napisał w wiadomości
    > Mnie to przyszło na myśl i od razu, w połowie drogi, tylny hamulec się
    > zablokował.

    Coś w tym jest ;-)
    Jak kupowałem Gienia, to w pewnym momencie
    z niewiadomych przyczyn odmówił sprzedającemu odpalenia.
    Następny raz zdarzyło mu się to za rok,
    jak ja go sprzedawałem ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-06-05 18:55:26
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-05 16:35, woohoo pisze:
    > Mnie to przyszło na myśl i od razu, w połowie drogi, tylny hamulec się
    > zablokował.
    > Ale pogłaskałem, przeszło mu i dojechałem do domu.
    > Nie sprzedawajcie pierwszych motocykli za żadną cenę!

    No i zazwyczaj, jak postanowisz sprzedać moto to wszystko, co się psuło
    nagle zaczyna działać. Po dziesiątym motocyklu przestaniesz na to
    zwracać uwagę.

    Pozdr
    DP

  • 4. Data: 2011-06-05 19:38:24
    Od: woohoo <w...@i...com>

    W dniu 2011-06-05 20:55, Don Pedro pisze:
    > No i zazwyczaj, jak postanowisz sprzedać moto to wszystko, co się psuło
    > nagle zaczyna działać. Po dziesiątym motocyklu przestaniesz na to
    > zwracać uwagę.

    Nie wiem;
    w każdym razie moje ma blisko tyle lat, co ja, a wciąż się ochoczo kręci.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 5. Data: 2011-06-05 19:50:54
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-05 21:38, woohoo pisze:

    > Nie wiem;
    > w każdym razie moje ma blisko tyle lat, co ja, a wciąż się ochoczo kręci.

    Sprzedawałem i starsze i młodsze ode mnie. Wiek nie ma nic do rzeczy,
    liczy się charakter.

    Pozdr
    DP

  • 6. Data: 2011-06-06 00:54:10
    Od: woohoo <w...@i...com>

    W dniu 2011-06-05 21:50, Don Pedro pisze:
    > Sprzedawałem i starsze i młodsze ode mnie. Wiek nie ma nic do rzeczy,
    > liczy się charakter.

    "Made in Italy" :)

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 7. Data: 2011-06-08 22:18:40
    Od: Czesław <g...@s...ok>

> [...]
    > zablokował.
    > Ale pogłaskałem, przeszło mu i dojechałem do domu.
    > Nie sprzedawajcie pierwszych motocykli za żadną cenę!

    Skuterów frajerzyno, skuterów!