  • 171. Data: 2011-12-06 15:00:47
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    wiadomości news:4ede15c1$1@news.home.net.pl...

    > Tak.

    > Kosmetyczna.

    Czyli powtarzasz to, co zmontowali pospołu beria i goebbels naszych czasów.
    Gratuluję.
    O twoim poziomie, oraz stanie oceny rzeczywiestości niech świadczy mutacja
    nazwy rozgłośni - powtarzana zresztą po wypowiedzi sejmowej jednego z
    prominentnych przedstawicieli postkomuny.
    I mimo, iz zapewne jesteś inteligentniejszy oraz młodszy niż większość
    moherowych beretów (przynajmniej w swoim mniemaniu)- to nie różnisz się od
    nich ani na jotę. Ot, taki zwykły wdzwaniacz szkła kontaktowego (tak
    cenionego przez panią HG W).
    Twoje zdenerwowanie, a wręcz słowną agresję, rozumiem. Twój swiatek się
    rozpada w pył. Unia się wali, euro drożeje (masz kredycik? bo ja nie).
    Kompromitują się kolejne autorytety broniące jak lew tego, co zwane jest
    IIIRP. Wiesz, że niebawem twoje koncepcje na życie będą bardziej
    skompromitowane niż pogardzane przez ciebie mohery. I to przez życie, a nie
    przez opiniotwórczą gazetę, czy telewizję. A najgorsze jest to, że trudno
    bedzie ci zwalić winę na syf który nieuchronnie się zbliża na owe mohery.
    Dlatego musisz się spieszyć.
    Wsółczuję Ci. Serio.

  • 172. Data: 2011-12-06 15:11:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/12/2011 14:49, Andrzej Lawa wrote:

    > Księża wieszają sobie różne dziwne rzeczy - chociażby figurki z
    > torturowanym gołym facetem.
    >
    > Czy to czyni z każdego księdza homoseksualistę z odchyleniem sado-maso?

    Kolejne proste pytanie, na które nie doczekam się odpowiedzi tak/nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 173. Data: 2011-12-06 15:18:05
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    wiadomości news:4ede1620$1@news.home.net.pl...

    > ...i pobiciem paru ekip TV.
    Zapomniałeś o pobiciu starszego człowieka pod krzyżem? Demonstarcji
    niejakiego tarasa, której uczestnicy pryskali gazem pieprzowym na modlących
    się? Pamiętasz, jak z trasa robił tvn gwiazdę sezonu? Pmiętasz akcję "nie
    płakałem po papieżu" prowadzoną przez osoby "z otoczenia" GW, w ramach
    akcji - oidp - wolność dla t-shirta?
    Jeżeli media zaczną informować a nie kreować i prowokować, to przestaną być
    non grata.

    > U nas _jeszcze_ nie. Ale w innych krajach paru lokalnych moherów
    > zadziałało dość spektakularnie - np. Brevik.

    Mam wrażenie, iż sam jesteś do brevika podobny - bardziej niżbyś chciał.
    Jeżeli masz dowody na powiązania RM z Brevikiem - leć z tym do prokuratury.
    Bo jak na razie, to więcej mamy poszlak na powiązania mainsreamowych
    inżynierów myśli z rosnącymi w siłę lewackimi organizacjami
    para-terrorystycznymi typu antifa. A na wspólnotę brevika z rm jedynie
    jakieś chore omamy.
    Poza tym - nasz mikro-brevik (czyli ryszard c) był spokrewniony
    ideologicznie i moralnie z partią rządząca - jako jej były członek.

  • 174. Data: 2011-12-06 15:21:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/12/2011 15:00, Marcin [3M] wrote:

> [...]
    > nie przez opiniotwórczą gazetę, czy telewizję. A najgorsze jest to, że
    > trudno bedzie ci zwalić winę na syf który nieuchronnie się zbliża na owe

    Marcinie, w tym świecie za 10 lat o kryzysie nie będzie nikt pamiętać.
    Tak samo zapomniano o krachu na Wall Street w latach 20-tych, tak samo
    nikt już nie pamięta kryzysu naftowego w latach 80-tych i wielu innych
    podobnych tragedii na skalę światową. Natomiast Polska przez cały ten
    czas funkcjonuje gospodarczo poniżej standardów krajów dotkniętych tym
    waleniem się świata. Bezrobocie wciąż wyższe od tego w US czy Irlandii,
    o Niemczech nie wspominając, a przecież niemiecki podatnik tak strasznie
    cierpi przez euro. Zarobki wciąż nieeuropejskie, podczas gdy mieszkanie
    w warszawie kosztuje tyle, co w berlinie.

    Krzycz, tup, strasz, ale na początek zaproponuj może jakiś system, który
    według Ciebie ma szanse działać lepiej od zachodniej europy. Bo jak
    dotąd wszystkie wypróbowane przez polskę do niczego jej nie doprowadziły.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 175. Data: 2011-12-06 16:00:43
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-12-06 12:04, Henry(k) pisze:

    > Ale wiemy że Policjanci od razu umorzyli sprawę i przeprosili artystkę, bo
    > nie było nawet cienia podejrzenia - więc pośrednio możemy wnioskować że
    > jednak na tych zdjęciach nie było absolutnie nic "problematycznego".

    Konkretnie nic, co by policjanci uznali za wypełniające znamiona
    przestępstwa. Ale - nie oznacza to jeszcze, że laborant nie miał prawa
    podejrzewać, że do przestępstwa doszło. Policja te podejrzenia
    zweryfikowała i jeśli autorka zdjęć uważa, że lab naruszył prawo - może
    domagać się stosownego zadośćuczynienia - na drodze ugody bądź sądowej.
    I znowu - to, ze może zgodnie z prawem ubiegać się o takie
    zadośćuczynienie nie oznacza jeszcze że odszkodowanie jej się należy -
    są może uznać, ze nie miała racji a działania laboranta były całkowicie
    usprawiedliwione okolicznościami.

    > A znając asekuranctwo Policji gdyby były jakiekolwiek wątpliwości to by to
    > popchnęli dalej żeby prokurator czy Sąd decydował.
    > [...]

    Zauważ, że policjanci po rozmowie z autorką zdjęć mogli mieć dużo lepszą
    ocenę sytuacji niż laborant - nie byłbym np. zdziwiony, gdyby autorka
    zdjęć odmówiła personelowi labu udzielenia szczegółowych wyjaśnień na
    temat okoliczności powstania zdjęć (bo i nie miała obowiązku wyjaśniać),
    a policjantom takich wyjaśnień udzieliła.
    Jak już pisałem - nie znając dokładnie sprawy bardzo łatwo jest
    wygłaszać krzywdzące opinie i ferować fałszywe wyroki. I dlatego
    starajmy się nie rzucać oskarżeń jeśli nie znamy wszystkich faktów.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 176. Data: 2011-12-06 16:07:22
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-12-06 12:11, Andrzej Lawa pisze:

    >[...]
    > Przypuszczam, że gdyby "czujni obywatele" zamiast robić spektakl dla
    > podbudowania własnego ego najpierw by się zwrócili do policji
    > przesyłając im pliki z kopiami "gorszących" ich zdjęć, to sprawa byłaby
    > od razu umorzona, a policja nie musiałaby zatrzymywać (kosztownych
    > przecież) odbitek jako dowodów.
    >[...]

    A skąd wiesz, ze nie chcieli tak właśnie zrobić? Może odbitki były
    wykonywane na krótko przed terminem odbioru i nie było już czasu na
    przesłanie plików do policji? A może nawet przesłali a policjanci nie
    zdążyli ich obejrzeć i zdecydować, czy doszło do naruszenia prawa?

    > Ale nie - musieli zrobić "akcję a'la Rutkowski", własnoręcznie zatrzymać
    > "zbrodniarza" i napawać się swoją wielkością.
    >
    > Wskazany byłby bojkot dopóki nie będzie publicznych przeprosin,
    > naprawienia szkód i wywalenia nadgorliwców na zbite pyski.

    A ja uważam, ze wskazany jest umiar. Jeśli autorka zdjęć uważa, że
    wyrządzono jej krzywdę - może domagać się przeprosin lub stosownego
    zadośćuczynienia na drodze ugody lub sądowej.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 177. Data: 2011-12-06 16:15:38
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-12-06 14:55, kamil pisze:

    >[...]
    > Wobec tego ja poproszę źródła dotyczące wysokiej kultury japończyków, a
    > także dowód na to, że "Za moich czasów studenci to byli ludzie, którzy
    > musieli mieć całkiem wysoki poziom inteligencji.". Konkretne - wykresy
    > IQ studentów na przestrzeni ostatnich lat.
    >[...]

    Tu akurat jest całkiem prawdopodobne, ze IQ spadło. Po prostu
    kilkadziesiąt lat temu studiował znacznie mniejszy procent populacji niż
    obecnie - można zatem się spodziewać, że poziom inteligencji studentów
    który w czasach elitarności wyższego wykształcenia znacząco przekraczał
    przeciętny wraz z umasowieniem studiów zbliżył się do średniej krajowej.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 178. Data: 2011-12-06 16:31:40
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-12-06 16:18, Marcin [3M] pisze:

> [...]
    > Poza tym - nasz mikro-brevik (czyli ryszard c) był spokrewniony
    > ideologicznie i moralnie z partią rządząca - jako jej były członek.

    Przestańcie zamieniać grupę w polityczny śmietnik!!! Tu nie miejsce na
    sączenie politycznego jadu! I piszę to Marcin nie tylko do Ciebie, ale i
    do poprzedników którzy zupełnie niepotrzebnie wyskoczyli z 'moherami'.

    --
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 179. Data: 2011-12-06 16:32:06
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jbj2ln$4ue$1@inews.gazeta.pl>,
    Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

    > Niektóre wybrane. Z opisu wynikało, że wśród zamówionych były również
    > zdjęcia nagich dzieci - tych już nie pokazano. Może dlatego, że ktoś
    > uznał, że są jednak zbyt drastyczne by je pokazywać?

    Hm. Jak to nie pokazano, jak pokazano.
    Ja tam widze.

    TA

  • 180. Data: 2011-12-06 17:40:47
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote in message

    > Przestańcie zamieniać grupę w polityczny śmietnik!!! Tu nie miejsce na
    > sączenie politycznego jadu! I piszę to Marcin nie tylko do Ciebie, ale i do
    > poprzedników którzy zupełnie niepotrzebnie wyskoczyli z 'moherami'.

    Klasyczna reakcja agenta wplywu.

    ZD