  • 181. Data: 2011-12-06 19:34:42
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 06 Dec 2011 13:54:41 +0000, kamil napisał(a):

    > A jeśli takie same zdjęcia powiesi na ścianie ksiądz katolicki, wszystko
    > będzie w porządku? Czy może zareagujesz, bo nie jest artystką z dyplomem?

    A nie będzie? Są jeszcze jakieś zawody które wykluczają posiadanie zdjęć
    nagości? Psycholog, kierownik chóru, czy coś? Mam nadzieję że ja jako
    informatyk mogę mieć na półce album Sally Mann?

    Henry

  • 182. Data: 2011-12-06 19:41:55
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 06 Dec 2011 14:02:16 +0000, kamil napisał(a):

    > Potrafisz wyjaśnić, na czym konkretnie polega przekaz tego dzieła? Poza
    > tanimi sztuczkami z winietą i obróbką barwną, widzę tam dziecko na siłę
    > ukobiecone na tle potrzaskanego dzieciństwa. Brawo, Prawdziwa Sztuka,
    > akurat dla kwiatkopstrykaczy z iphonami.

    No widzisz - coś w tym zdjęciu zobaczyłeś. Jaką to ma wartość to nie
    istotne.

    > Powiedz, czy jeśli takie zdjęcia znajdziesz je nie w galerii pani Mann,
    > ale w domu brzuchatego, łysiejącego samotnego kawalera po 40-tce
    > spędzającego popołudnia przy placach zabaw, to wciąż będzie Sztuka?
    > Przecież zdjęcie to samo.

    Ja bym pomyślał że to smutny i samotny człowiek, u którego pojawił się żal
    że jego instynkty ojcowskie poszły na stracenie, bo nie ma własnych dzieci.

    Henry

  • 183. Data: 2011-12-06 21:01:51
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > że jego instynkty ojcowskie poszły na stracenie, bo nie ma własnych dzieci.

    Widac, ze nie masz ciagot pedofilskich i zboczonych mysli jak ten ktoremu
    odpisujesz i jemu podobni.

    ZD

  • 184. Data: 2011-12-06 21:03:57
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    > A nie będzie? Są jeszcze jakieś zawody które wykluczają posiadanie zdjęć
    > nagości? Psycholog, kierownik chóru, czy coś? Mam nadzieję że ja jako
    > informatyk mogę mieć na półce album Sally Mann?

    Zboczeniec - nie z powodu albumu ale dlatego, ze informatyk.

    ZD

  • 185. Data: 2011-12-06 21:36:59
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-12-06 19:34:42 +0000, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Mam nadzieję że ja jako
    > informatyk mogę mieć na półce album Sally Mann?

    Album tak, bo to uznana sztuka, ale własne dzieła...
    --
    200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

  • 186. Data: 2011-12-06 21:59:21
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    p 47 wrote:

    > Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,10706263,
    Ochroniarz_do_artystk
    >>> i__pani_zdjecia_sa_pedofilskie.html

    > To, co obywatel powinien zrobić zawsze w przypadku podejrzenia, że łamane
    > jest prawo,- złożyć zawiadomienie do organów ścigania/prokuratury o
    > podejrzeniu popełnienia przestepstwa, oraz, w miarę możliwości,
    > zabezpieczyć dowody.

    Przejdź się do warszawskiej Filharmonii i idź zabezpiecz dowody. Tam na
    suficie są rzeźby nagich dzieci i to ponadnaturalnych rozmiarów(!). Panie,
    zgroza i skandal! Pornografia dziecięca!

    \SK

  • 187. Data: 2011-12-06 22:44:29
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    kamil wrote:

    > I złodziej, bo każdy pijak to złodziej. Z każdym zdaniem pogłębiasz
    > głupotę swojej argumentacji.

    _crop.jpg

    > Miałem nadzieję, że rozumiesz róznicę między kapielą niemowlaka, a
    > _aktami_6_letnich_dzieci_.

    No strraszne. Widziałeś 6-letnie dziecko?

    > Nie pierwszy raz przeliczyłem inteligencję
    > rozmówcy, trudno.

    Że co?

    > I zanosili te prace do labu w supermarkecie, gdzie pracownikowi
    > regulamin każe zgłaszać takie zdjęcia?

    Każe mu zgłaszać akty?

    > Czy pracownik to ekspert? Jak ma odróżnić zdjęcie pedofilskie od
    > wielkiej sztuki kolejnej absolwentki z aparatem?

    Ma użyć własnej inteligencji. Czy jak widzisz ojca wycierającego 6-letniego
    syna w przebieralni na pływalni to dzwonisz na policję?
    Czy żądasz zamknięcia paru barokowych kościołów bo tam są figurki nagich
    dzieci?

    \SK

  • 188. Data: 2011-12-07 07:00:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.12.2011 22:03, Zygmunt Dariusz pisze:

    > "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message

    > Zboczeniec - nie z powodu albumu ale dlatego, ze informatyk.

    Bo każdy informatyk to zboczeniec...

    Zaś mordercę łatwo rozpoznać po czerwonym kapeluszu.

  • 189. Data: 2011-12-07 07:02:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.12.2011 15:59, kamil pisze:

    > I jeszcze masońskie, stonkę w ogrodzie sąsiadom podrzucam.

    O tym się nie wypowiem, ale twoje objawy pedofilii są dość wyraźne.

    Pedofilowi samotne spacery w okolice placów zabaw będą się kojarzyć z
    dziećmi jako obiektami seksualnymi.

    Zdrowemu mężczyźnie będą prędzej chodzić po głowie MILFy ;-> lub
    zupełnie neutralny sentymentalny spacer lub obowiązki służbowe
    (strażnik, konserwator, sprzedawca obwoźny itepe).

    Z mojej strony EOT - z kryptopedofilami nie chce mi się rozmawiać...

  • 190. Data: 2011-12-07 07:06:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.12.2011 16:00, Marcin [3M] pisze:

    > Czyli powtarzasz to, co zmontowali pospołu beria i goebbels naszych
    > czasów. Gratuluję.
    > O twoim poziomie, oraz stanie oceny rzeczywiestości niech świadczy
    > mutacja nazwy rozgłośni - powtarzana zresztą po wypowiedzi sejmowej
    > jednego z prominentnych przedstawicieli postkomuny.

    *plonk*

    Nie chce mi się gadać aż tak offtopicznie z debilem, który nie jest w
    stanie zorientować się, kto co napisał (np. "mutacja" nie była mojego
    autorstwa).