  • 11. Data: 2010-05-21 21:59:31
    Temat: Re: sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 21, 9:54 pm, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:
    > Oj napisałem że nie o to chodzi ;) - przypisujesz interesujące cię
    > kontakty do jakiejś grupy i wyświetlasz tylko je, ukrywając inne.

    A czy możesz krok po kroku powiedzieć jak osiągnąć ten efekt w
    rzeczonej Nokii E52?

  • 12. Data: 2010-05-22 10:39:52
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Strona 92 i 93 w instrukcji.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 13. Data: 2010-05-22 12:46:41
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 22, 12:39 pm, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:

    > Strona 92 i 93 w instrukcji.

    Jakiej instrukcji - tej z Orange?

  • 14. Data: 2010-05-22 12:49:44
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 22 May 2010 05:46:41 -0700 (PDT), Xian Mi Mao
    <x...@g...com> wrote:

    >Jakiej instrukcji - tej z Orange?
    http://www.nokia.pl/pomoc/produkty-pomoc/e52/guides

    Ty masz dysgooglie?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 15. Data: 2010-05-23 12:33:00
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 22, 2:49 pm, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:

    > http://www.nokia.pl/pomoc/produkty-pomoc/e52/guides

    Tylko, że na stronie 92-93 nie ma tu NIC o sortowaniu/filtrowaniu
    kontaktów, zamiast tego jest coś na ten temat:

    "Planowanie trasy
    Zaplanuj swoją podróż -- przed wyjazdem utwórz trasę i
    wywietl ją na mapie.
    Wybierz Menu > Aplikacje > GPS > Mapy i Moja
    pozycja.
    Tworzenie trasy
    1. Przejd do punktu początkowego.
    2. Nacinij klawisz przewijania i wybierz Dodaj do trasy.
    3. Aby dodać kolejny punkt trasy, wybierz Dodaj nowy
    punkt trasy i odpowiednią opcję.
    Zmiana kolejnoci punktów trasy
    1. Przejdź do punktu trasy.
    2. Nacinij klawisz przewijania i wybierz Przenieś.
    3. Przejdź do miejsca, do którego chcesz przenieść punkt
    trasy, i wybierz OK.
    92"

  • 16. Data: 2010-05-23 12:42:08
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 23, 2:33 pm, Xian Mi Mao <x...@g...com> wrote:

> [...]
    > 1. Przejdź do punktu trasy.
    > 2. Nacinij klawisz przewijania i wybierz Przenieś.
    > 3. Przejdź do miejsca, do którego chcesz przenieść punkt

    Jeśli chodzi o "Grupy" to jest tylko TO na str. 39:

    "Tworzenie grup kontaktów
    Wybierz Menu > Kontakty.
    1. Aby utworzyć grupę kontaktów, przewiń do każdego
    kontaktu, który chcesz dodać do grupy, i wybierz Opcje >
    Zaznacz/Usuń zazn. > Zaznacz.
    2. Wybierz Opcje > Grupa > Dodaj do grupy > Utwórz
    nową grupę, a następnie wprowadź nazwę grupy.
    Aby z grupą kontaktów nawiązywać połączenia
    konferencyjne, wprowadź następujące ustawienia:
    * Numer połącz. konf. -- Wprowadź numer usługi
    połączeń konferencyjnych.
    * Ident. poł. konf -- Wprowadź identyfikator połączenia
    konferencyjnego.
    * Nr PIN poł. konf. -- Wprowadź kod PIN połączenia
    konferencyjnego.
    Aby nawiązać połączenie konferencyjne z grupą, korzystając
    z usługi konferencji, wybierz grupę, przewiń w prawo i
    wybierz Usługa poł. konf.."

    oraz TO na str. 40:
    "Przypisywanie dźwięków
    dzwonka do kontaktów
    Wybierz Menu > Kontakty.
    Aby dodać dźwięk dzwonka do kontaktu, wybierz kontakt,
    Opcje > Dźwięk dzwonka, a następnie dźwięk dzwonka.
    Dźwięk dzwonka słychać, gdy nadchodzi połączenie.
    Aby dodać do grupy kontaktów dźwięk dzwonka, wybierz
    grupę kontaktów, Opcje > Grupa > Dźwięk dzwonka i
    dźwięk dzwonka.
    Aby usunąć dźwięk dzwonka, na liście dźwięków dzwonka
    wybierz Dźwięk domyślny."

    I TO WSZYSTKO! (do czego można wykorzystać "Grupy")
    czyli bez sensu

  • 17. Data: 2010-05-23 12:57:06
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    > I TO WSZYSTKO! (do czego można wykorzystać "Grupy")
    > czyli bez sensu

    Ja mam E51 i jak otworzę kontakty a następnie nacisnę joystick w prawo
    to przechodzę do grup, a tam po wybraniu konkretnej grupy wyświetlają
    się tylko kontakty przypisane do tej grupy.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 18. Data: 2010-05-24 19:33:03
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 23, 2:57 pm, Czeresniak <d...@o...pl> wrote:

    > Ja mam E51 i jak otworzę kontakty a następnie nacisnę joystick w prawo
    > to przechodzę do grup, a tam po wybraniu konkretnej grupy wyświetlają
    > się tylko kontakty przypisane do tej grupy.

    Takie rzeczy to może w Erze - bo w mojej e52 nic podobnego nie chce
    się dziać...

  • 19. Data: 2010-05-24 19:59:02
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 24 maja 2010 21:33, Xian Mi Mao pisze:

    > Takie rzeczy to może w Erze - bo w mojej e52 nic podobnego nie chce
    > się dziać...

    Chcesz powiedzieć ,że w E52 nie ma grup?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 20. Data: 2010-05-25 08:21:12
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał

    > Takie rzeczy to może w Erze - bo w mojej e52 nic podobnego nie chce
    > się dziać...

    Zacznij od strony 39 intrukcji i tworzenia grup kontaktów. Później j/w,
    kontakty, "joy" w prawo i masz nazwę grupy z wybranymi kontaktami.