  • 21. Data: 2010-06-09 17:55:33
    Temat: Re: sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 25, 10:21 am, "Tomek" <t...@w...pl> wrote:
    > Zacznij od strony 39 intrukcji i tworzenia grup kontaktów. Później j/w,
    > kontakty, "joy" w prawo i masz nazwę grupy z wybranymi kontaktami.

    naprawdę nic takiego nie mam!

  • 22. Data: 2010-06-09 19:08:05
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 9 czerwca 2010 19:55, Xian Mi Mao pisze:

    > naprawdę nic takiego nie mam!

    Czego nie masz? Instrukcji? Tu masz:
    http://miniurl.pl/instrukcja_e52_pdf
    I tak jak Tomek napisał, strona 39.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 23. Data: 2010-06-09 19:53:14
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jun 9, 9:08 pm, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    > Czego nie masz? Instrukcji? Tu masz:http://miniurl.pl/instrukcja_e52_pdf
    > I tak jak Tomek napisa , strona 39.

    Ale tam na tej str. 39 jest owszem napisane jak tworzyć grupy
    ale nic nie ma na temat jak potem wyświetlić kontakty z danej grupy!

    Ja utworzyłem 3 grupy, dodałem po parę kontaktów do każdej,
    tylko, że potem jak biorę joy w prawo to nie widzę żadnej grupy - jak
    pisał Tomek...

  • 24. Data: 2010-06-09 20:00:05
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 9 czerwca 2010 21:53, Xian Mi Mao pisze:
    > Ja utworzyłem 3 grupy, dodałem po parę kontaktów do każdej,
    > tylko, że potem jak biorę joy w prawo to nie widzę żadnej grupy - jak
    > pisał Tomek...

    A wszedłeś pierw w Kontakty? (może nie jesteś w książce kontaktowej) I
    prawo/lewo jak naciskasz to nic? U góry ekranu nie masz takich dwóch
    ikonek "abc" i trzech ludzików? To ja nie wiem..

  • 25. Data: 2010-06-10 11:54:49
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jun 9, 10:00 pm, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    > A wszedłeś pierw w Kontakty? (może nie jesteś w książce kontaktowej) I
    > prawo/lewo jak naciskasz to nic? U góry ekranu nie masz takich dwóch
    > ikonek "abc" i trzech ludzików? To ja nie wiem..

    Tylko tyle, że mam grupy na samym spodzie listy kontaktów, są to
    ikonki z trzema ludzikami, jak wezmę joy w prawo to są trzy opcje:
    "Call to many", "Send message" i "Send audio msg."
    Jak wejdę w "Call to many" to wyskakuje komunikat "Number of
    conference participants may be limited by the network" a potem
    rzeczywiście jest lista tych kontaktów należących do danej grupy. Ale
    to strasznie upierdliwe (jak na w TVSilesia mawiają) i przypuszczam,
    że nie o to chodziło?

  • 26. Data: 2010-06-10 12:48:12
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 10 czerwca 2010 13:54, Xian Mi Mao pisze:

    > Tylko tyle, że mam grupy na samym spodzie listy kontaktów, są to
    > ikonki z trzema ludzikami

    Nie mam pojęcia co to jest.
    A ta Twoja E52 to oryginał czy jakaś chiński zamiennik NOKLA itp?

  • 27. Data: 2010-06-10 13:02:40
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 10 Jun 2010 04:54:49 -0700 (PDT), Xian Mi Mao
    <x...@g...com> wrote:

    To w N73 jest tak jak wszyscy tu piszą i sam mogę to potwierdzić. Może
    w E52 zrobili jak w SE, że jak klikniesz na nazwę grupy to przechodzi
    do jej edycji i wyświetlenia albo możesz tylko wysłać SMSa do grupy?
    W N73 jak się weszło w grupę, to można było się po niej poruszać jak
    po normalnej książce i np. zadzwonić do wybranego kontaktu z grupy.

    Zobacz jeszcze czy może w Nokii możesz zakładać foldery, choć obawiam
    się że to jest pomysł SE.
    --
    Grzegorz Krukowski