  • 11. Data: 2012-01-26 18:44:56
    Temat: Re: słuchawki
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 18:40:02 +0100, Janusz napisał(a):

    > Fakt tylko już robią się metry kabli, wiem można skracać, ale to już luty i
    > przeróbki wolał bym coś kupić nawet zapłacić te 100 zł za takie słuchawki
    > jak te logitechy i mieć spokój,

    Właśnie, że nie, kable słuchawek od odtwarzaczy są zazwyczaj sporo krótsze,
    sam griffin też nie jest specjalnie długi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 12. Data: 2012-01-26 18:46:12
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 18:43:00 +0100, J.F napisał(a):

    > A patent nr 6742061 czytales ?
    > Wprowadzila w zycie jeszcze na pop-porcie, czy nie ?

    Widziałeś kiedyś popport w androidzie? Jak nie, to bądź łaskaw ograniczyć
    się do uniwersalnych słuchawek na minijacku. A na minijacku Nokia nigdy
    regulacji głośności nie miała.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 13. Data: 2012-01-26 19:31:33
    Od: "Janusz" <c...@o...pl>

    > Właśnie, że nie, kable słuchawek od odtwarzaczy są zazwyczaj sporo
    > krótsze,
    > sam griffin też nie jest specjalnie długi.

    Słuchawki standard 1,2 metra + griffin z 50 cm :) i już trochę mamy

  • 14. Data: 2012-01-26 19:41:31
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 20:31:33 +0100, Janusz napisał(a):

    > Słuchawki standard 1,2 metra + griffin z 50 cm :) i już trochę mamy

    Ale sporo słuchawek ma krótsze kable.
    Np. Sennheiser MXL560

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

  • 15. Data: 2012-01-26 20:11:20
    Od: "Janusz" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:lr86a29bargg.dlg@lepper.institute.com...

    > Ale sporo słuchawek ma krótsze kable.
    > Np. Sennheiser MXL560

    Tak zgoda, ale typ słuchawek sportowych ( pałąk za ucho ) niestety nie
    ogólnie bardzo mały wybór.

    A u mnie tylko takie wchodzą w grę testowane już różne, mam nietypowy
    kształt uszu i niestety reszta opcji odpada

  • 16. Data: 2012-01-26 20:51:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 18:46:12 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Widziałeś kiedyś popport w androidzie?

    A czy pisalem ze widzialem ? Pisze tylko ze
    iCuda mają regulację głośności poprzez wysłanie kodowanego sygnału
    cyfrowego z chipa w obudowie klawiszy/mikrofonu do iBrandzlomatu.
    Protokół jest oczywiście własnością Nokia i oczywiście jest
    opatentowany.

    No dobra, skreslam "iCuda".

    > Jak nie, to bądź łaskaw ograniczyć
    > się do uniwersalnych słuchawek na minijacku. A na minijacku Nokia nigdy
    > regulacji głośności nie miała.

    Wydaje ci sie. Hint: WH-701

    J.

  • 17. Data: 2012-01-26 22:18:59