  • 1. Data: 2012-01-25 19:10:50
    Temat: 7218 Apel
    Od: z <z...@g...pl>

    "Ktoś wysłał Ci wiadomość MMS z aż 8 Fotkami z serwisu czat! Teraz
    otrzymasz je za darmo! Odeślij 1 zwykły sms CZAT na 60228 Reg. 7218.pl
    2,46/dzień."

    Jako że społeczność internetowa ostatnio aktywna ;-) to mam apel żeby w
    międzyczasie dobry człowiek roz... im tą stronę, serwer, interes.
    Nie lubimy złych ludzi, oszustów i naciągaczy.

  • 2. Data: 2012-01-25 19:26:37
    Temat: Re: 7218 Apel
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 25 Jan 2012 20:10:50 +0100, z napisał(a):

> [...]
    > międzyczasie dobry człowiek roz... im tą stronę, serwer, interes.
    > Nie lubimy złych ludzi, oszustów i naciągaczy.

    Nie bądź leniem, zrób to sam.
    http://uke.gov.pl
    http://uokik.gov.pl

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2012-01-25 19:53:49
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-25 20:26, Waldek Godel pisze:
    > Nie bądź leniem, zrób to sam.
    > http://uke.gov.pl
    > http://uokik.gov.pl

    To swoją drogą. Tylko że mnie w... i zasługują na więcej. :-)

  • 4. Data: 2012-01-26 00:56:09
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 20:10, z pisze:
> [...]
    > międzyczasie dobry człowiek roz... im tą stronę, serwer, interes.
    > Nie lubimy złych ludzi, oszustów i naciągaczy.

    Może pan Buzek od AKTY coś pomoże, przecież on ma nietęgą głowę ;-)

    --
    animka

  • 5. Data: 2012-01-26 12:15:26
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-25 20:26, Waldek Godel pisze:
    > Nie bądź leniem, zrób to sam.
    > http://uke.gov.pl
    > http://uokik.gov.pl

    Tyle będziesz czekał zanim zbadają sprawę. Tu sprawę można załatwić w
    ciągu godziny;)