  • 1. Data: 2012-01-25 21:18:23
    Temat: nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
    Od: McRella <n...@c...pl>

    "Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą
    na taryfie "darmowe smsy do wszystkich sieci" też tak jest. OCB?

  • 2. Data: 2012-01-26 09:53:57
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 25 Jan 2012 22:18:23 +0100, McRella <n...@c...pl> wrote:

    >"Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą
    >na taryfie "darmowe smsy do wszystkich sieci" też tak jest. OCB?

    o to że musiałeś zmieniać taryfę, bo ten komunikat pojawia się po
    zmianie taryfy. Nawet jeśli masz już napisane że jesteś w innej
    taryfie we freshu to i tak jeszcze się wszystko nie przemigrowało na
    nową taryfę i nie można nic aktywować, dlatego ten komunikat, pełna
    migracja trwa przeważnie do 24 godzin więc spróbuj ponownie za jakiś
    czas aktywować, będzie działać

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-01-26 10:00:10
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    >"Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą

    a jest aktywna? jesli kupiles musisz wykoanc conajmniej 1 połonczenie i
    poczekac

    KK

  • 4. Data: 2012-01-26 14:28:20
    Od: McRella <n...@c...pl>

    W dniu 2012-01-26 10:53, dizel pisze:

> [...]
    > nową taryfę i nie można nic aktywować, dlatego ten komunikat, pełna
    > migracja trwa przeważnie do 24 godzin więc spróbuj ponownie za jakiś

    Zobaczymy :)

  • 5. Data: 2012-01-27 12:15:02
    Od: W <w...@w...pl>

    McRella wystukał, co następuje:

    > Zobaczymy :)

    To na bank to - ostatnio zmigrowałem do PF5 i też przez ~24h miałem ten sam
    komunikat (OM -> Operacja Migracji, z plejowego pejsbuka (; ). Później
    zatrybiło... Aha, w trakcie OM dostawałem co jakiś czas wiadomość sieciową
    "DONE" -- radosne.

  • 6. Data: 2012-01-28 20:07:20
    Od: McRella <n...@c...pl>

    W dniu 2012-01-27 13:15, W pisze:

> [...]
    > komunikat (OM -> Operacja Migracji, z plejowego pejsbuka (; ). Później
    > zatrybiło... Aha, w trakcie OM dostawałem co jakiś czas wiadomość sieciową

    Już się wyjaśniło - wszystko ok po 24 h