-
1. Data: 2012-01-25 21:18:23
Temat: nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
Od: McRella <n...@c...pl>
"Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą
na taryfie "darmowe smsy do wszystkich sieci" też tak jest. OCB?
-
2. Data: 2012-01-26 09:53:57
Temat: Re: nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
Od: dizel <x...@x...xx>
On Wed, 25 Jan 2012 22:18:23 +0100, McRella <n...@c...pl> wrote:
>"Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą
>na taryfie "darmowe smsy do wszystkich sieci" też tak jest. OCB?
o to że musiałeś zmieniać taryfę, bo ten komunikat pojawia się po
zmianie taryfy. Nawet jeśli masz już napisane że jesteś w innej
taryfie we freshu to i tak jeszcze się wszystko nie przemigrowało na
nową taryfę i nie można nic aktywować, dlatego ten komunikat, pełna
migracja trwa przeważnie do 24 godzin więc spróbuj ponownie za jakiś
czas aktywować, będzie działać
Pozdrawiam
-
3. Data: 2012-01-26 10:00:10
Temat: Re: nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
Od: "anCZka" <A...@o...pl>
>"Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą
a jest aktywna? jesli kupiles musisz wykoanc conajmniej 1 połonczenie i
poczekac
KK
-
4. Data: 2012-01-26 14:28:20
Temat: Re: nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
Od: McRella <n...@c...pl>
W dniu 2012-01-26 10:53, dizel pisze:
> On Wed, 25 Jan 2012 22:18:23 +0100, McRella<n...@c...pl> wrote:
>
>> "Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą
>> na taryfie "darmowe smsy do wszystkich sieci" też tak jest. OCB?
>
> o to że musiałeś zmieniać taryfę, bo ten komunikat pojawia się po
> zmianie taryfy. Nawet jeśli masz już napisane że jesteś w innej
> taryfie we freshu to i tak jeszcze się wszystko nie przemigrowało na
> nową taryfę i nie można nic aktywować, dlatego ten komunikat, pełna
> migracja trwa przeważnie do 24 godzin więc spróbuj ponownie za jakiś
> czas aktywować, będzie działać
Zobaczymy :)
-
5. Data: 2012-01-27 12:15:02
Temat: Re: nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
Od: W <w...@w...pl>
McRella wystukał, co następuje:
> W dniu 2012-01-26 10:53, dizel pisze:
>> On Wed, 25 Jan 2012 22:18:23 +0100, McRella<n...@c...pl> wrote:
>>
>>> "Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą
>>> na taryfie "darmowe smsy do wszystkich sieci" też tak jest. OCB?
>>
>> o to że musiałeś zmieniać taryfę, bo ten komunikat pojawia się po
>> zmianie taryfy. Nawet jeśli masz już napisane że jesteś w innej
>> taryfie we freshu to i tak jeszcze się wszystko nie przemigrowało na
>> nową taryfę i nie można nic aktywować, dlatego ten komunikat, pełna
>> migracja trwa przeważnie do 24 godzin więc spróbuj ponownie za jakiś czas
>> aktywować, będzie działać
>
> Zobaczymy :)
To na bank to - ostatnio zmigrowałem do PF5 i też przez ~24h miałem ten sam
komunikat (OM -> Operacja Migracji, z plejowego pejsbuka (; ). Później
zatrybiło... Aha, w trakcie OM dostawałem co jakiś czas wiadomość sieciową
"DONE" -- radosne.
-
6. Data: 2012-01-28 20:07:20
Temat: Re: nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
Od: McRella <n...@c...pl>
W dniu 2012-01-27 13:15, W pisze:
> To na bank to - ostatnio zmigrowałem do PF5 i też przez ~24h miałem ten sam
> komunikat (OM -> Operacja Migracji, z plejowego pejsbuka (; ). Później
> zatrybiło... Aha, w trakcie OM dostawałem co jakiś czas wiadomość sieciową
> "DONE" -- radosne.
Już się wyjaśniło - wszystko ok po 24 h