  • 1. Data: 2012-01-25 15:36:17
    Temat: karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    Witam,
    Szukałem szybkiej karty do HTC Desire, aby powiększyć sobie pamięć
    wewnętrzną celem instalacji większej ilości aplikacji, karta z noki class 4
    , 8BG pokazuje na testach class 1-2
    Zakupiona karta Kingstona 8GB Class 10, pokazuje w testach wynik CLASS 4.

    Jaką inną kartę polecacie, co faktycznie będzie działac z szybkością CLASS
    10 jaką niby podaje producent, a może to winna samego telefonu?

    a może jakąs inną konkretną firme polecacie kart mikroSD, które faktycznie
    będą szybkie.

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2012-01-25 16:17:49
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 25/01/2012 15:36, AT wrote:
    > Witam,
    > Szuka?em szybkiej karty do HTC Desire, aby powi?kszy? sobie pami??
    > wewn?trzn? celem instalacji wi?kszej ilo?ci aplikacji, karta z noki class 4
    > , 8BG pokazuje na testach class 1-2
    > Zakupiona karta Kingstona 8GB Class 10, pokazuje w testach wynik CLASS 4.
    >
    > Jak? inn? kart? polecacie, co faktycznie b?dzie dzia?ac z szybko?ci? CLASS
    > 10 jak? niby podaje producent, a mo?e to winna samego telefonu?
    >

    > a mo?e jak?s inn? konkretn? firme polecacie kart mikroSD, kt?re faktycznie
    > b?d? szybkie.

    Z ciekawości - w jakim celu potrzebujesz taką szybkość?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-01-25 18:05:24
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 25.01.2012 16:36, AT pisze:
> [...]
    > 10 jaką niby podaje producent, a może to winna samego telefonu?
    >

    > a może jakąs inną konkretną firme polecacie kart mikroSD, które faktycznie
    miałem ten sam problem, platinium które miało byc class 4 napewno a w
    porywach 6 - było ok 2. teraz toshiba class 4 wyciąga 2.8. Filmy się
    nagrywają bez problemów, pliki transferuje przez wifi - więc dałem sobie
    spokój. Polecam to rozwiązanie, bo trudno jest udowodnić że karta nie
    spełnia klasy, a chyba wiekszość nie spełnia

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-01-25 18:10:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-25 16:36, AT pisze:
> [...]
    >
    > Jaką inną kartę polecacie, co faktycznie będzie działac z szybkością CLASS
    > 10 jaką niby podaje producent, a może to winna samego telefonu?

    Jak to pomierzyłeś?

  • 5. Data: 2012-01-25 23:16:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 25 Jan 2012 16:36:17 +0100, AT napisał(a):

> [...]
    >
    > Jaką inną kartę polecacie, co faktycznie będzie działac z szybkością CLASS
    > 10 jaką niby podaje producent, a może to winna samego telefonu?

    Akurat Kingston którego masz się nadaje do tego celu zupełnie dobrze.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 6. Data: 2012-01-26 09:11:28
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Z ciekawości - w jakim celu potrzebujesz taką szybkość?

    HTC Desire ma mało pamięci, i zapychając ja zmula,
    zainstalowałem ROM MIUI z tą kartą obecnie mam 1GB na aplikację
    działa na tej karcie znacznie lepiej, niż na calss 2 ale chciałem mieć klass
    10.

    Szybkosc karty jest ważna wykorzystując ją jako wirtualną pamięć
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-01-26 09:12:13
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Jak to pomierzyłeś?

    Są programy do tego róznymi sprawdzałem
    np SD Card Speed test poszukaj a znajdziesz.

  • 8. Data: 2012-01-26 09:28:41
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    AT nabazgrał(a):

    > Są programy do tego róznymi sprawdzałem
    > np SD Card Speed test poszukaj a znajdziesz.

    Zanim zaczenisz szukać nowej karty poczytaj:

    http://forum.android.com.pl/f136/skrypt-sd-card-read
    ing-speed-fix-59568/

  • 9. Data: 2012-01-26 09:48:55
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Zanim zaczenisz szukać nowej karty poczytaj:
    >
    > http://forum.android.com.pl/f136/skrypt-sd-card-read
    ing-speed-fix-59568/

    wczoraj przez przypadek zainstalowalem ten program, widze ze jest 128KB
    Cache i na 2048 można zmienić
    nie ruszałem jeszcze tego ale sprawdzę, dzięki

  • 10. Data: 2012-01-26 09:56:19
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Zanim zaczenisz szukać nowej karty poczytaj:
    >
    > http://forum.android.com.pl/f136/skrypt-sd-card-read
    ing-speed-fix-59568/

    Zmieniłem na
    2048KB cache
    wynik
    4MB
    9MB

    dla 4096 cache
    wynik:
    4MB
    10MB

    Juz jest lepiej ale dalej do class 10 brakuje :)