  • 1. Data: 2011-07-21 08:46:45
    Temat: slajdy z Indii i Syrii
    Od: Filla Kris <f...@p...onet.pl>

    Witam
    Zeskanowalem troche slajdow na plaszczaku i wrzucilem na strone w necie.
    Z tegorocznej wyprawy do Syrii oraz Indii w ktorych bylem na przelomie
    2008/09
    Oto linki do galerii:
    http://filla.pl/azja/india02/india.php?action=india
    http://filla.pl/azja/syria/syria.php?action=syria

    Prosze tez o informacje jesli ktos wypatrzy jakies bledy bo mistrzem
    ortografi nie jestem :)
    CHetnie uslysze inne sugestie, byc moze zdjec jest za duzo itp.
    Pozdrawiam
    Krzysztof FIlla

    --
    Zapraszam do mojej galerii
    www.filla.pl

  • 2. Data: 2011-07-21 09:12:30
    Temat: Re: slajdy z Indii i Syrii
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Filla Kris napisał(a):
> [...]
    > ortografi nie jestem :)
    > CHetnie uslysze inne sugestie, byc moze zdjec jest za duzo itp.

    Od strony technicznej podoba mi się, że widać że to ze slajdów, tzw "kodachrome look"
    (choć to Fuji ;-)).
    Chętnie zobaczył bym oryginały. Fajne kolory.

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2011-07-21 09:43:13
    Od: ziemo <no@email>

    W dniu 2011-07-21 10:46, Filla Kris pisze:

    > CHetnie uslysze inne sugestie, byc moze zdjec jest za duzo itp.

    Dużo nawet nie przeszkadza, żeby jeszcze były duże, albo chociaż ciut
    większe...

    --
    Ziemo

  • 4. Data: 2011-07-21 10:35:56
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > CHetnie uslysze inne sugestie, byc moze zdjec jest za duzo itp.

    1) W opisie strony jest ze to galeria z Chin
    2) Po jaka cholere dajesz na kazdej focie info na temet praw autorskich? :-)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 5. Data: 2011-07-21 11:45:40
    Od: Filla Kris <f...@p...onet.pl>

    W dniu 21/07/2011 11:35, Piotr Sz. pisze:

    > 1) W opisie strony jest ze to galeria z Chin
    A ogladales galerie z Chin czy z Indii? Wiem ale dziwnym trafem
    zaowazylem to zaraz po wyslaniu tego posta na liste. Moze wcisnij F5 to
    sie zmieni.
    > 2) Po jaka cholere dajesz na kazdej focie info na temet praw autorskich? :-)

    Po taka ze to standartowa procedura, wiekszosc fotografujacych tak robi.
    Ma to tez praktyczna zasade ze czasem ludzie likuja same zdjecie na
    jakims forum lub nawet na swojej sstronie i wtedy nikt nie wie czyje to
    zdjecie lub mysla ze to tego autora. Czy po teym wyjasnieniu ma to
    wiecej sensu dla ciebie?
    Pozdrawiam
    KF

    --
    Zapraszam do mojej galerii
    www.filla.pl

  • 6. Data: 2011-07-21 11:54:12
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 21 Jul., 10:46, Filla Kris <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > ortografi nie jestem :)
    > CHetnie uslysze inne sugestie, byc moze zdjec jest za duzo itp.

    cala masa fajnych zdjec.
    jest ich tak duzo , ze oczywiscie wszystkich nie zobaczylem.
    w sumie nie masz sie absolutnie czego wstydzic , a calosc jest
    zrobiona w jakims okreslonym stylu zdradzajacym , ze wyszly one spod
    jednego piora - sorry - aparatu.
    jest jakis porzadek w tym wszystkim.

    czy sam robiles scany ?
    Sadze, ze warto dla wielu ujec robic delikatny hdr skanujac
    przezrocza.
    Mam wrazenie ze w slajdzie masz wiecej przejsc tonalnych niz na tych
    odbitkach.

    no i warto wieksze , na takim malenstwie nie mozna dostrzec piekna
    koloru , subtelnosci barwy.
    Chyba nie ma problemu z szumami? scany nie daja szumow , na slajdzie
    tez nie oczekuje by byly widoczne .

  • 7. Data: 2011-07-21 21:31:53
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-21 08:46:45 +0000, Filla Kris <f...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > ortografi nie jestem :)
    > CHetnie uslysze inne sugestie, byc moze zdjec jest za duzo itp.

    Skoro już są same pochwały, to ja Cię trochę zganię.
    Nie za zdjęcia.
    Zrób porządek na pierwszej stronie. Jak zdjęcia są w "stylu", tak
    wygląd strony jest jak z jarmarku. Oszczędniej z ozdobnikami, zmiejsz
    ilość krojów pisma - 2, 3 w zupełności wystarczy. Strona wygląda jak
    ogłoszenie w kolorowym pisemku reklamowym. A autorem jest ktoś kto się
    dorwał do colargola.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-07-22 11:40:44
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > A ogladales galerie z Chin czy z Indii?

    Nie.

    > Po taka ze to standartowa procedura, wiekszosc fotografujacych tak robi.

    No to ja zle trafiam.

    > Ma to tez praktyczna zasade ze czasem ludzie likuja same zdjecie na
    > jakims forum lub nawet na swojej sstronie i wtedy nikt nie wie czyje to
    > zdjecie lub mysla ze to tego autora.

    i ?

    > Czy po teym wyjasnieniu ma to wiecej sensu dla ciebie?

    Nie za bardzo, bo takie - nie daj Boze - pominiecie autora na jakims forum
    czy www nie usprawiedliwia zeszpecenia wszystkich fotek w swojej wlasnej
    galerii. :-)

    Cien Twojej glowy na tej fotce to zabieg celowy?
    http://filla.pl/azja/syria/show.php?action=prev&n=16

    Jak nastepnym razem bedziesz na wywczasach, to zabierz statyw, poziomiczke i
    shifta i dopiero wtedy foc architekture. Fotki w galeriach (IMHO) sa
    "ciekawe" tylko dlatego, ze sa robione w miejscach egzotycznych. Jak bys
    zaprezentowal podobny styl fotografii z ludnoscia tubylcza naszego pieknego
    kraju, to naprawde ciezko byloby przez to przebrnac.

    Mam nadzieje, ze Cie nie urazilem moja opinia.

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 9. Data: 2011-07-22 14:28:44
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

  • 10. Data: 2011-07-22 14:55:14
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Piotr Sz. napisał(a):
    > Jak nastepnym razem bedziesz na wywczasach, to zabierz statyw, poziomiczke i
    > shifta i dopiero wtedy foc architekture.

    A cóż to za ograniczenie sztuczne, że jak architektura to tylko klasycznie od linijki
    i do pionu?
    Przecież to nie jest klasyczna fotografia architektury, tylko raczej fotografia
    podróżnicza, gdzie ujęcia "z
    biodra", czy "głowa w górę" są jak najbardziej na miejscu.
    Które konkretnie Ci się nie podoba? To:?

    http://filla.pl/azja/syria/show.php?n=2