  • 1. Data: 2010-01-28 14:21:27
    Temat: serwery news dla UPC
    Od: " Jan" <p...@W...gazeta.pl>

    Czy mógłby ktoś mnie oświecić jaki *otwarty* serwer grup news w Polsce
    akceptuje posty od uzytkowników dla których providerem jest UPC. Od kilku dni
    nie mogę dostać sie na news.icm.edu.pl ktorego używałem.
    Niestety wiele serwerów nie akcetuje puli IP jakiej używa UPC.
    Korespondencję z UPC pozostawię bez komentarza bo musiałbym rzucić mięsem.
    Dziękuję

  • 2. Data: 2010-01-28 15:23:55
    Temat: Re: serwery news dla UPC
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Jan scripsit:

    > Czy mógłby ktoś mnie oświecić jaki *otwarty* serwer grup news w Polsce
    > akceptuje posty od uzytkowników dla których providerem jest UPC. Od kilku dni
    > nie mogę dostać sie na news.icm.edu.pl ktorego używałem.

    Serwer ICM podobno ostatnio nikogo nie wpuszcza - awaria.

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 3. Data: 2010-01-28 15:24:12
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Jan <p...@w...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > nie mogę dostać sie na news.icm.edu.pl ktorego używałem.
    > Niestety wiele serwerów nie akcetuje puli IP jakiej używa UPC.

    Za mojej administracyjnej kadencji, to był to news.atman.pl.

    --
    ŁT

  • 4. Data: 2010-01-28 15:39:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Jan 2010 14:21:27 +0000, osobnik zwany Jan
    wystukał:

    > Czy mógłby ktoś mnie oświecić jaki *otwarty* serwer grup news w Polsce
    > akceptuje posty od uzytkowników dla których providerem jest UPC.

    dowolny portalowy:
    news.gazeta.pl, news.onet.pl itp.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2010-01-28 16:16:06
    Od: Tomasz Klicki <t...@k...pl>

    On 28.01.2010 16:23, Jacek Skowroński wrote:
    > Serwer ICM podobno ostatnio nikogo nie wpuszcza - awaria.

    Sprecyzujmy "ostatnio" - mamy sprzętowy problem z serwerem od
    wczorajszego popołudnia. Jednak najczęściej winowajcą braku dostępu do
    newsów były i są braki odpowiednich wpisów w DNS'ie lub rev-DNS'ie.

    --
    (o_ Pozdrawiam serdecznie, http://tomek.klicki.pl
    //\ Tomasz Klicki <t...@k...pl> http://www.debianusers.pl

  • 6. Data: 2010-01-28 16:30:51
    Od: Wolodyj <t...@o...pl>

    Lukasz Trabinski pisze:
> [...]

    Z woli n...@a...com.pl zaktualizowani dostęp do serwera news.ataman.pl o pule
    adresowe:

    81.18.192.0/20
    81.18.192.0/24
    81.18.194.0/23
    84.10.0.0/16
    87.206.0.0/15
    87.206.0.0/16
    87.207.0.0/16
    81.18.195.0/24
    81.18.194.0/24
    81.18.193.0/24
    81.18.196.0/24
    81.18.197.0/24
    81.18.198.0/24
    81.18.199.0/24

    Zapraszamy do korzystania.

    > Za mojej administracyjnej kadencji, to był to news.atman.pl.

    Heh.. i jak postawiłeś tak działa do dziś. Raczej się do tego nie zagląda.
    Jak ostatnio się dysk z systemem na newsfeedzie ze starości posypał,
    to szybciutko z backupu odtworzyliśmy na inny i działa nadal :P

    Marek Grzybowski - Zespół Wsparcia Systemów i Aplikacji
    ATM S.A., ul. Grochowska 21a, 04-186 Warszawa, POLAND
    tel. +48 22 5156100, http://atm.com.pl , GPG KEY ID: 0x22201773

  • 7. Data: 2010-01-28 19:04:16
    Od: " Jan" <p...@N...gazeta.pl>

    Wolodyj <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > 81.18.194.0/23
    > 84.10.0.0/16
    > 87.206.0.0/15
    > 87.206.0.0/16
    > 87.207.0.0/16
    > 81.18.195.0/24
    > 81.18.194.0/24
    > 81.18.193.0/24
    > 81.18.196.0/24
    > 81.18.197.0/24
    > 81.18.198.0/24
    > 81.18.199.0/24
    >
    > Zapraszamy do korzystania.

    > Heh.. i jak postawiĹ&#65533;Ĺ&#65533;tak dziaĹ&#65533; do dziĹ&#65533; Raczej
    siÄ&#65533;do tego nie zaglÄ&#65533;a
    > .
    > Jak ostatnio siÄ&#65533;dysk z systemem na newsfeedzie ze staroĹ&#65533;i
    posypaĹ&#65533;
    > to szybciutko z backupu odtworzyliĹ&#65533;y na inny i dziaĹ&#65533; nadal :P

    Sliczne dzieki, za szybka i pomocna dlon.

  • 8. Data: 2010-01-28 20:47:18
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Wolodyj <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Jak ostatnio się dysk z systemem na newsfeedzie ze starości posypał,
    > to szybciutko z backupu odtworzyliśmy na inny i działa nadal :P

    Nie ma raida?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 9. Data: 2010-01-28 21:56:35
    Od: Pawel Malachowski <p...@n...niewazne>

    Dnia 28.01.2010 Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> napisał/a:

    > Nie ma raida?

    Klima śmiga więc jest zimno i robactwo samo zdycha, bez psikania raidem.

    --
    Paweł Małachowski

  • 10. Data: 2010-01-29 08:31:26
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Thu, 28 Jan 2010 15:39:09 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > Dnia pięknego Thu, 28 Jan 2010 14:21:27 +0000, osobnik zwany Jan
    > wystukał:

    > dowolny portalowy:
    > news.gazeta.pl, news.onet.pl itp.

    200 news.gazeta.pl InterNetNews NNRP server INN 2.3.5 ready (posting ok).
    LIST
    480 Authentication required for command

    Jakoś mi to nie wygląda na otwarty...
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z