  • 1. Data: 2010-01-26 17:11:58
    Temat: dostepnosc zagranicy
    Od: Piotr Salwerowicz <p...@n...gmail.com>

    Witam

    W zwiazku z wczorajsza transmisja na zywo z Telekamer, chcialem zapytac
    czy ktos z operatorow, isp napotkal problemy ze zwiekszonym ruchem z
    zagranicy, czy wzrost ruchu byl zauwazalny i powodowal przez to
    problemy? Event odbyl sie wczoraj, 25.01, mniej wiecej w godzinach
    20-22:15, wyslalismy ok 50 Gb/s w szczycie do PL. Dzis robilismy male
    rozpoznanie wsrod zaprzyjaznionych firm, odpowiedzi byly bardzo rozne,
    postanowilismy wiec zapytac szersze grono, tak by mieć lepszy obraz
    sytuacji :) Dzieki za wszelkie informacje, opinie i sugestie

    pozdrawiam
    Piotr Salwerowicz
    INTERIA.PL

  • 2. Data: 2010-01-26 17:31:03
    Temat: Re: dostepnosc zagranicy
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > postanowilismy wiec zapytac szersze grono, tak by mieć lepszy obraz
    > sytuacji :) Dzieki za wszelkie informacje, opinie i sugestie

    ruch w normie. Kolo 21.45-22 jest taka lekka gorka ale to chyba zjawisko
    sezonowe a nie zwiazane z telekamerami

    sadze, ze YT moze miec wiecej ruchu do poslki niz 50Gb/s

    Icek

  • 3. Data: 2010-01-26 18:49:19
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Icek <i...@d...pl> wrote:

    > sadze, ze YT moze miec wiecej ruchu do poslki niz 50Gb/s

    Co ma TY do tego?

    --
    ŁT

  • 4. Data: 2010-01-27 16:16:22
    Od: IaS <k...@g...com>

    Piotr Salwerowicz <p...@n...gmail.com> wrote:
> [...]
    > postanowilismy wiec zapytac szersze grono, tak by mieć lepszy obraz
    > sytuacji :) Dzieki za wszelkie informacje, opinie i sugestie

    wg mnie transmisja szla z telelive.interia.pl co wcale nie prowadzi za
    granice (i wtedy tez nie prowadzilo) a do tego dostep jest przez PL-X
    albo bezposrenio przez TPsa. cos mi umknelo ?

    --
    IaS

  • 5. Data: 2010-01-28 10:45:35
    Od: Piotr Salwerowicz <p...@n...gmail.com>

    W dniu 2010-01-27 17:16, IaS pisze:

    > wg mnie transmisja szla z telelive.interia.pl co wcale nie prowadzi za
    > granice (i wtedy tez nie prowadzilo) a do tego dostep jest przez PL-X
    > albo bezposrenio przez TPsa. cos mi umknelo ?

    Faktycznie kilka strumieni szlo z polskich serwerow, zdecydowana
    wiekszosc byla jednak spoza PL. Wyglada na to ze dla duzych isp 50 Gb/s
    do PL nie robi roznicy, natomiast mniejsi zauwazyli na wykresach ale
    dali rade. Troche sie tego obawialismy ale jak widac niepotrzebnie :)

    pozdrawiam
    Piotr Salwerowicz
    INTERIA.PL