  • 11. Data: 2010-01-29 09:50:24
    Temat: Re: serwery news dla UPC
    Od: robert jakub <r...@r...org.pl>

    On Fri, 29 Jan 2010 09:31:26 +0100, Baseciq wrote:
    > 200 news.gazeta.pl InterNetNews NNRP server INN 2.3.5 ready (posting ok).
    > LIST
    > 480 Authentication required for command
    > Jakoś mi to nie wygląda na otwarty...

    autoryzacja kontem na gazecie. proste, sprawne i dostepne wszedzie.

    -j.

  • 12. Data: 2010-01-29 09:52:03
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Baseciq <n...@b...org> wrote:
    > 480 Authentication required for command
    > Jakoś mi to nie wygląda na otwarty...

    Otwarty, ale wymaga logowania.

    a.

  • 13. Data: 2010-01-29 09:54:07
    Od: Wolodyj <t...@o...pl>

    Pawel Malachowski pisze:
> [...]

    Nie ma :/ , prawdopodobnie było to spowodowane oszczędnościami,
    newsy nie są usług "biznesową".

    > Klima śmiga więc jest zimno i robactwo samo zdycha, bez psikania raidem.

    Kierownik.. Kierownik ... (były :P) , gdybym Cie nie znał to bym pomyślał, że to
    spam :P.
    To tym się teraz zajmujesz jako architekt, raidem w karaluchy gdy klima nie działa
    :D.

    --
    MG

  • 14. Data: 2010-01-29 10:24:08
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Wolodyj <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    spam :P.
    > To tym się teraz zajmujesz jako architekt, raidem w karaluchy gdy klima nie działa

    Karaluchy to może nie, ale czasem gryzonie potrafią zagustować w światłowodach -
    spotkałem się z paroma takimi przypadkami.

    --
    ŁT

  • 15. Data: 2010-01-29 10:26:29
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Wolodyj <t...@o...pl> wrote:

    > Zapraszamy do korzystania.

    Z tego co pamiętam, to wpuszczało całe *.chello.pl, więc jak był poprawnie
    revdns zrobiony, to nie powinno być problemu.

    > Heh.. i jak postawiłeś tak działa do dziś. Raczej się do tego nie zagląda.
    > Jak ostatnio się dysk z systemem na newsfeedzie ze starości posypał,
    > to szybciutko z backupu odtworzyliśmy na inny i działa nadal :P

    Ja bym jednak system czasem zaktualizował. :)

    --
    ŁT

  • 16. Data: 2010-01-29 10:40:47
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jan <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > Czy mógłby ktoś mnie oświecić jaki *otwarty* serwer grup news w Polsce
    > akceptuje posty od uzytkowników dla których providerem jest UPC. Od
    > kilku dni nie mogę dostać sie na news.icm.edu.pl ktorego używałem.
    > Niestety wiele serwerów nie akcetuje puli IP jakiej używa UPC.
    > Korespondencję z UPC pozostawię bez komentarza bo musiałbym rzucić mięsem.
    > Dziękuję

    Ja korzystam z news.icp.pl Konto można sobie założyć pod adresem
    http://newsportal.inea.pl/newuser.php

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 17. Data: 2010-01-29 11:02:43
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 09:52:03 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

    > Otwarty, ale wymaga logowania.

    Nie, no tyle to i ja wiem. Zresztą, widać chyba w moich nagłówkach. Inna
    sprawa jak ten serwer działa. Ale jak to mawiali, za darmo to nie ma co
    marudzić.
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z

  • 18. Data: 2010-01-29 19:46:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 28 Jan 2010 14:21:27 +0000, Jan napisał(a):

> [...]
    > Niestety wiele serwerów nie akcetuje puli IP jakiej używa UPC.
    > Korespondencję z UPC pozostawię bez komentarza bo musiałbym rzucić

    To ja się podepnę tylko z konkurencyjnej sieci czyli Aster. Ich serwer
    news raczej mocno nieciekawy tak jak i dnsy ;) A gazeta mi ostatnio padła
    na dobrych kilka dni i jak wstała to postów brakuje. Zna ktoś coś
    najlepiej bez zakładania konta?

    --
    xbartx

  • 19. Data: 2010-01-29 20:12:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Jan 2010 19:46:42 +0000, osobnik zwany xbartx
    wystukał:

    > To ja się podepnę tylko z konkurencyjnej sieci czyli Aster. Ich serwer
    > news raczej mocno nieciekawy tak jak i dnsy ;) A gazeta mi ostatnio
    > padła na dobrych kilka dni i jak wstała to postów brakuje.

    que?

    > Zna ktoś coś
    > najlepiej bez zakładania konta?

    a co ci jednorazowe konto szkodzi?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2010-01-29 20:40:02
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Tomasz Klicki <t...@k...pl> wrote:
    > Sprecyzujmy "ostatnio" - mamy sprzętowy problem z serwerem od
    > wczorajszego popołudnia.

    ...to czemu nie napiszesz krótkiego komunikatu na pl.news.admin?

    p.